Frank

Prima. Voortgang was duidelijk. Nette levering. Geen overdreven grote doos.

Niet overdreven grote verpakking

Jeannot Lelieveldt

Ik heb 2 nieuwe oorkussens voor de Sennheiser hd4.50 btnc en een nieuwe kabeltje besteld. Goede kwaliteit en vlotte levering. Eerlijksheidshalve vond ik de prijs van het kabeltje wel een beetje aan... Ik heb 2 nieuwe oorkussens voor de Sennheiser hd4.50 btnc en een nieuwe kabeltje besteld. Goede kwaliteit en vlotte levering. Eerlijksheidshalve vond ik de prijs van het kabeltje wel een beetje aan de duurdere kant tov de totaalprijs voor deze koptelefoon. Maar ja, ik had hem nodig.

Vlotte levering en goede kwaliteit

Niet echt verbeterpunten. Tja, dat ik de prijs van het kabeltje misschien een beetje aan de hoge kant vond. Maar ze moeten ook geld verdienen uiteraard. Voor niets gaat alleen de zon op en onder.

Oliver

De winkel gaf me de juiste informatie en bezorgde mijn bestelling zodra deze beschikbaar was.

Snelle en eerlijke communicatie

Positief

communicatir

nvt

Steven N

Ik heb twee bestellingen gedaan voor originele producten van Sennheiser. Jammer genoeg was één product (Epos) niet van Sennheiser, ik was hier best boos om en heb Proaudioshop gebeld en mijn beklag... Ik heb twee bestellingen gedaan voor originele producten van Sennheiser. Jammer genoeg was één product (Epos) niet van Sennheiser, ik was hier best boos om en heb Proaudioshop gebeld en mijn beklag gedaan.
En gezegd dat het niet origineel is en dat ze mij hebben belazerd. Ik kreeg later een belletje terug dat ik het product gratis krijg en dat het betaling geretourneerd krijg.
Blijkt dus dat Epos producten voor Senheiser maakt en dat het dus origineel is. Met deze service en behandeling zal ik mijn volgende bestelling zeker weer bij Proaudioshop doen.
En niet omdat het product gratis is.

Service, luisteren naar een klant en afhandeling.

Vermeld even dat Epos voor Senheiser producten produceren

Reactie Proaudioshop.nl:

Beste Steven,
Beste Steven,
Bedank voor je positieve beoordeling. Je hebt inderdaad van ons de oorkussens cadeau gekregen omdat je aangaf te twijfelen of het wel originele Sennheiser-oorkussens waren. Wij hebben aangegeven dat EPOS een afsplitsing is van Sennheiser (die bepaalde hoofdtelefoons en oorkussens hebben verkocht aan EPOS) maar dat het uit dezelfde fabriek komt en er enkel een ander label op zit. EPOS maakt dus niet voor Sennheiser maar Sennheiser is deels EPOS geworden. Om te bewijzen dat het (van dezelfde) kwaliteit is, hebben we het kosteloos beschikbaar gesteld en zo te lezen bevallen ze goed, gelukkig maar want kwaliteit leveren staat bij ons hoog in het vaandel.
Veel plezier weer met de hoofdtelefoon!
team proaudioshop.nl

Prive

Goed bedrijf

Heb ik nog niet

Sneller reageren op mails

Ulas Batun

Snelle service en klantvriendelijk! Helemaal top!

Servicegericht en klantvriendelijk.

Geen verbeterpunten! Wel pluspunten!