hans

Bestelling oorschelpen

duidelijke site , goed geprijst .

?

Bethel Pinksterkerk Haaglanden

Perfect

Goede informatie, maar vooral snelle terugkoppeling naar besteller

NvT

Jan

Snelle reactie

Backstage

Ruim assortiment en snelle levereing

H van voorst

Moest heel lang wachten op levering, 30 dagen. Maar daarna was alles ok.

Uiteindelijke afhandeling goed

Er was op de website geen vermelding van vertraging.

Reactie Proaudioshop.nl:

Geachte heer van Voorst,
Geachte heer van Voorst,
Dank voor uw recensie. U heeft inderdaad enkele weken moeten wachten i.v.m. het niet leverbaar zijn van uw Sennheiser-product. Gelukkig is deze er nu en wensen wij u er veel plezier mee!
team proaudioshop.nl

stichting Theater Rotterdam

Erg lang gewacht op bestelling

goede webshop

op 19 september besteld en binnen 4 werkdagen geleverd, op 27 januari pas binnen

Reactie Proaudioshop.nl:

Geachte heer Fortuin,
Geachte heer Fortuin,
Dank voor uw bericht. Uw bestelling heeft inderdaad extreem lang geduurd wat veroorzaakt werd door het wereldwijd niet leverbaar zijn van het bewuste Neutrik-onderdeel. Hier heeft helaas iedereen last van en wordt momenteel mondjesmaat beter, maar nog steeds zijn er veel backorders. Ondanks dat uw geduld op de proef werd gesteld, wensen wij u veel plezier met de bestelling!
team proaudioshop.nl

Michiel Bouman

Goede service, snelle reactie

Goede communicatie

Hendrik Lauvenberg

Zeer goede ervaring

Alles prima

Frank

Prima. Voortgang was duidelijk. Nette levering. Geen overdreven grote doos.

Niet overdreven grote verpakking

Jeannot Lelieveldt

Ik heb 2 nieuwe oorkussens voor de Sennheiser hd4.50 btnc en een nieuwe kabeltje besteld. Goede kwaliteit en vlotte levering. Eerlijksheidshalve vond ik de prijs van het kabeltje wel een beetje aan... Ik heb 2 nieuwe oorkussens voor de Sennheiser hd4.50 btnc en een nieuwe kabeltje besteld. Goede kwaliteit en vlotte levering. Eerlijksheidshalve vond ik de prijs van het kabeltje wel een beetje aan de duurdere kant tov de totaalprijs voor deze koptelefoon. Maar ja, ik had hem nodig.

Vlotte levering en goede kwaliteit

Niet echt verbeterpunten. Tja, dat ik de prijs van het kabeltje misschien een beetje aan de hoge kant vond. Maar ze moeten ook geld verdienen uiteraard. Voor niets gaat alleen de zon op en onder.