Offerte
9.5/10
Medewerkers
Communicatie

van der Wielen

Ze zijn GEWELDIG kan het een ieder aanbevelen klasse.

Goed en vakkundig gewerkt

W. Galjaart

Nadat ik de afspraak gemaakt had met Pro-woningontruiming wist ik niet zo goed wat ik verwachten moest. De mannen waren keurig op de afgesproken tijd bij de woning welke ontruimd moest worden en... Nadat ik de afspraak gemaakt had met Pro-woningontruiming wist ik niet zo goed wat ik verwachten moest. De mannen waren keurig op de afgesproken tijd bij de woning welke ontruimd moest worden en hebben goed en vakkundig hun werk gedaan. De andere dag werd keurig netjes door de eigenaar na gebeld of alles volgens tevredenheid was gegaan.

Doen wat afgesproken is volgens opgave van de woningbouwvereniging

Meer gebruik van Nederlandse taal

Tineke Choy

Heel goede service snel en heel netjes de woning opgeleverd,schoon en dat in een dag.

Mijn complimente aan dit bedrijf en de kosten zijn zeer laag vergeleken b ij de andere ontruimers

500,- euro Ik beveel dit bedr aan ook voor mensen met een kleine portemonee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snel en vlug ontruimen in 1 dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen verbeterpunten zeer goed en snel en schoon.

Snel accuraat en alles volgens afspraak.

alles is gegaan zoals afgesproken,werkelijk niets is er vergeten ondanks de grote berg afval.

Rene waal

Nette ontruiming, snel gehandeld met betrekking tot de eerste afspraak en oplevering.

Denk veel mee, en zoekt oplossingen. Kortom een aanrader.

Geen verbeterpunten te melden, alles volgens afspraak.

Silvia Donders

Nette ontruiming, en een goede prijs voor het totale plaatje

Men neemt de tijd om uit te leggen wat men kan verwachten, en vergeleken met andere mensen bij wie wij offerte hadden aangevraagd was dit heel plezierig.

Verander uw bedrijfsvoering niet, 1 woord geweldig.

Peter van Hoogvliet

Prettige communicatie, zeer scherpe lage prijs.

Goedkoop snel en vakkundig.

Niets

Joop van der Meer

Toen een ander bedrijf ons op het laatste moment afbelde hebben wij contact opgenomen met de heer Stouten, nadat wij onze situatie hadden uitgelegd hadden wij binnen een 2 uur een afspraak voor een... Toen een ander bedrijf ons op het laatste moment afbelde hebben wij contact opgenomen met de heer Stouten, nadat wij onze situatie hadden uitgelegd hadden wij binnen een 2 uur een afspraak voor een offerte.
De offerte viel ons erg mee, was zelfs goedkoper dan de eerste offerte die wij hadden aangevraagd.
Ook werd er de tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen hoeveel wij terug kregen voor onze spullen, zelfs door de pannen kleding en alle andere achter gebleven spullen kregen wij een hoge korting op de ontruiming.
Wat ons echt opviel was de service met de schoonmaak, de woning werd in een perfecte staat achtergelaten, terwijl dat onze grootste zorg was.
Kortom een aanrader dit bedrijf, en alle lof voor het uitvoerende personeel zeer bekwame mensen.

Goede uitleg van wat je staat te wachten, duidelijk wat je terug krijgt voor de achter gebleven inboedel, erg goedkoop vergeleken met een eerdere aanbieding, en een hele goede service.

Geen verbeterpunten.

Frans Tuin

We hebben uitstekende ervaringen met Pro-woningontruiming. De afspraken werden goed nagekomen en het contact was zeer goed.

Uitstekende communicatie en goed werk afgeleverd

Remon Stikkelorum

Ik heb het bedrijf gevonden via Google en ik zat aardig in de stress want mijn huis moest deze week leeg zijn omdat het verkocht is, degene waarmee ik afspraken heb gemaakt kwam ze niet na waardoor... Ik heb het bedrijf gevonden via Google en ik zat aardig in de stress want mijn huis moest deze week leeg zijn omdat het verkocht is, degene waarmee ik afspraken heb gemaakt kwam ze niet na waardoor ik niet meer in de gelegenheid was of de middelen had om het leeg te halen. Fred stouten heeft me enorm uit de brand geholpen en me geholpen.... wat een top service!!!!

De flexibiliteit en dat er met de klant wordt meegedacht

Vooral zo doorgaan