Ik vond het een prettige uitleg waarbij er goed en duidelijk werd verteld over de theorie. Het videomateriaal werd goed afgewisseld met de uitleg. Wat misschien fijner is is dat mensen van te voren... Ik vond het een prettige uitleg waarbij er goed en duidelijk werd verteld over de theorie. Het videomateriaal werd goed afgewisseld met de uitleg. Wat misschien fijner is is dat mensen van te voren een uitleg krijgen dat er filmpjes komen zodat er geen vertraging (en gemopper) komt vanuit de andere collega's die niet zo goed weten hoe een filmpje geopend moet worden. Verder zou ik volgende keer graag een certificaat willen van de behaalde cursus.

Interessante cursus met bekwamen en enthousiaste docenten

Esther

Deze cursus of informatie hierover opnemen in opleiding voor logopedie zeer wenselijk

De docent was erg kundig en fijn dat er veel voorbeelden uit de praktijk werd gebruikt.

Inhoud en lesmateriaal zijn prima, toepasbaarheid in de praktijk is voor mij persoonlijk minder dan dat ik ervan had verwacht. Er was genoeg ruimte voor vragen en er wordt gevraagd om opdrachten in... Inhoud en lesmateriaal zijn prima, toepasbaarheid in de praktijk is voor mij persoonlijk minder dan dat ik ervan had verwacht. Er was genoeg ruimte voor vragen en er wordt gevraagd om opdrachten in de praktijk toe te passen.

Vond de ruimte in de corona-tijd wel erg krap en voelde me daardoor niet helemaal comfortabel.

Joyce

Leuke en leerzame aanvulling wanneer je werk met neurologie patiënten.

De theorie kon ik gelijk in praktijk toepassen!

COPM vult goed aan bij mijn werk als ergotherapeut