Revalidatiecentrum Vogellanden

RTNA: woordvinding en woordenschat: een zinvolle en interessante cursus die je bijschoolt in het fenomeen woordvinding en wat daar allemaal (meer) bij komt kijken. Zeker een aanvulling op je... RTNA: woordvinding en woordenschat: een zinvolle en interessante cursus die je bijschoolt in het fenomeen woordvinding en wat daar allemaal (meer) bij komt kijken. Zeker een aanvulling op je opleiding, ook na jarenlang werken! Deze keer gegeven door mw Kino Jansonius die een zeer ervaren en deskundig persoon is, die het goed kan overbrengen!

Het was een mooie inspirerende training! Heel veel tips en trucs gekregen om in het werkveld te gebruiken! Top-trainers!

Goed niveau van opleiders, opleiding goed aansluitend bij dagelijkse praktijk.

Een goed te volgen opleiding, met een enthousiaste en deskundige docent.
Een goed te volgen opleiding, met een enthousiaste en deskundige docent.
Nadeel is wel dat ik niet met de testen mag werken omdat ik de volledige opleiding niet heb gedaan, maar alleen deze module. Het betreffende onderdeel had ik liever vervangen gezien door wat meer verdieping.

De cursus Motivational Interviewing onder leiding van Hetty de Laat heb ik als zeer positief en leerzaam ervaren. Hetty is een hele goede docente die erg prettig doceert.

Bij deze opleiding ligt het accent mn op de praktische vaardigheden.
Bij deze opleiding ligt het accent mn op de praktische vaardigheden.
Hierdoor krijg je veel handvaten dmv ademhalings, bewustwordings en ontspanningsoefeningen die makkelijk toespasbaar zijn in de praktijk.

Klimmendaal

Ik heb de cursus oncologie en ergotherapie gevolgd en heb tijdens de cursus veel theoretische kennis opgedaan die ik goed kan gebruiken in mijn dagelijkse werk.

RTNA woordenschat woordvinding

De opleiding zat goed in elkaar, alle info was er. En voldoende afwisseling tussen lesstof en praktijk. Er was een link naar een andere scholing waar vragen over kwamen. Hier is helaas niet echt op... De opleiding zat goed in elkaar, alle info was er. En voldoende afwisseling tussen lesstof en praktijk. Er was een link naar een andere scholing waar vragen over kwamen. Hier is helaas niet echt op ingegaan. De begeleiders waren zeer bekwaam.

Tim

Opleiding was uitgebreid behoorlijk volledig. Er zat ook een dik boek bij met relevante literatuur. Helaas weinig nieuwe informatie voor een pas afgestudeerde fysiotherapeut.