Mooie aansluiting bij praktijk en ook privé aansluitend. Het maakt je bewust van je manier van communiceren en je rol als therapeut.

Veel geleerd, direct toepasbaar in de praktijk.

Duidelijke en bruikbare informatie die op een enthousiaste wijze werd gebracht door de trainer. De voorzieningen in het gebouw waren ook goed.
De volgorde van het lesmateriaal kwam niet overeen...
De volgorde van het lesmateriaal kwam niet overeen met de gegeven presentatie (tijdens de eerste les in het voorjaar), dit was soms wat onhandig.

Nadeel vond ik dat het “lesscherm” niet vergoot kon worden in de online omgeving waardoor de powerpoint moeilijk leesbaar was. De hand-out had ik nog verwacht evenals de uitslag van de toets. Nadeel vond ik dat het “lesscherm” niet vergoot kon worden in de online omgeving waardoor de powerpoint moeilijk leesbaar was. De hand-out had ik nog verwacht evenals de uitslag van de toets.
Positief dat het wel goed aansluit bij de doelgroep die ik zie en er nieuwe inzichten voorbij kwamen.

Leerzame, interactieve cursus. Vele bruikbare tips en materialen voor in mijn werk.

Robin

Prettige docent, deelt kennis op enthousiaste wijze. Had graag meer ervaringen gehoord over andere behandelmethodes.

Evelien

Heel boeiend
Goed geregeld
Mooie lesomgeving
Heel leuk om online te doen

Planning was fijn, communicatie over de te volgen les ook. Voor de start werd het gebruik helder uitgelegd.