Sandra

Ik vond het een praktische opleiding met veel handvaten voor in de praktijk die makkelijk uitvoerbaar zijn

Shurlie

Fijn en informatief.
genoeg deelnemers niet te veel en voldoende tijd om ervaringen te wisselen.

Leer veel over het vak en toepassen ervan mbv casustiek etc.

Prima, het had wel wat diepgaander gemogen maar aan het enthousiasme van de docenten en de groep lag het zeker niet. De diversiteit van de groep was te groot om voor degenen met meer ervaring en... Prima, het had wel wat diepgaander gemogen maar aan het enthousiasme van de docenten en de groep lag het zeker niet. De diversiteit van de groep was te groot om voor degenen met meer ervaring en kennis te veel de diepte in te gaan. Wat ik wel jammer vond was dat er weinig werd gedaan met de huiswerkopdrachten.

De training is een goede basis voor een verder vervolgcursus. Voorheen duurde de cursus 6 dagen, dat is nu veranderd in 3 dagen en dat merk je wel aan de studiebelasting. Er is veel informatie in 3... De training is een goede basis voor een verder vervolgcursus. Voorheen duurde de cursus 6 dagen, dat is nu veranderd in 3 dagen en dat merk je wel aan de studiebelasting. Er is veel informatie in 3 dagen gestopt en ook vraagt de cursus veel voorbereiding. Echter, als je dit doet is alles goed te volgen en wordt er op een leuke interactieve manier lesgegeven. Ik heb er zeker wat aan gehad!

Marlies

Een interessante cursus met veel bruikbare tips en handvatten om na de cursus mee aan de slag te gaan!
Veel geleerd. Onderwerpen ook aangepast aan de werkvelden, ervaring en leerdoelen van de cursisten.
Docente had duidelijk veel ervaring en affiniteit met het onderwerp.

Ik vond het een erg leuke opleiding. veel nieuwe inzichten gehad. Enige wat ik jammer vind is dat het veel over eigen ervaringen gaat en soms voor 2e lijns/ instellingen de casussen die geschetst... Ik vond het een erg leuke opleiding. veel nieuwe inzichten gehad. Enige wat ik jammer vind is dat het veel over eigen ervaringen gaat en soms voor 2e lijns/ instellingen de casussen die geschetst worden de mensen wat te goed zijn nog

Informatievoorziening goed, ELO overzichtelijk en handig, kosten voor materiaal te duur aangezien het vele printwerk wat we zelf nog moesten doen. Was maar weinig materiaal in de cursus map... Informatievoorziening goed, ELO overzichtelijk en handig, kosten voor materiaal te duur aangezien het vele printwerk wat we zelf nog moesten doen. Was maar weinig materiaal in de cursus map opgenomen.

Coen.

Ik had er veel plezier in, het werd met humor gebracht.
Door veel praktijk oefeningen bleef ik bij de les.

Prima interactieve training met een diversiteit aan deelnemers. Prettig om ook van elkaar te leren.

Jette Schneider

Ik vond de cursus 'effectief communiceren bij weerstand' heel interactief, praktisch en enthousiasmerend. De docenten hebben de lessen op een hele leuke en prettige manier vorm gegeven, en ik heb er... Ik vond de cursus 'effectief communiceren bij weerstand' heel interactief, praktisch en enthousiasmerend. De docenten hebben de lessen op een hele leuke en prettige manier vorm gegeven, en ik heb er heel veel van geleerd. De cursus heeft zeker voldaan aan mijn verwachtingen., misschien nog wel meer dan dat.