Erg leerzame en interessante cursus. Meteen toepasbaar in de praktijk.

Ik vond deze cursus heel inspirerend, niet in de laatste plaats door de bevlogen collega die hem gaf. Ik kan veel inzichten toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden en weet beter waar ik... Ik vond deze cursus heel inspirerend, niet in de laatste plaats door de bevlogen collega die hem gaf. Ik kan veel inzichten toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden en weet beter waar ik richtlijnen en informatie voor mij van toepassing kan vinden.

Goede docent, kleine groep. Leerzame cursus!

Irma Stoepker / Topfysio Sneek

Een erg leuke, praktische en vlotte cursus. Gegeven door een goede docent. De samenstelling van de groep kan wisselend zijn doordat er kinderfysio's en sportfysiotherapeuten zich aanmelden

Goede locatie, goed verzorgde lunches. Goede docent met veel kennis. Echter mistte ik praktische oefenmomenten. Ook werd er veel kennis over problematiek vanuit de cursisten verwacht en werd veel... Goede locatie, goed verzorgde lunches. Goede docent met veel kennis. Echter mistte ik praktische oefenmomenten. Ook werd er veel kennis over problematiek vanuit de cursisten verwacht en werd veel gesproken over bestaande kennis (veel herhaling). Terwijl ik juist nieuwe kennis wilde vergaren en een duidelijke richtlijn voor therapie had verwacht.
Uiteindelijk weinig handvaten voor therapie verkregen aan eind van de cursus.

Reactie Pro Education:

We waarderen de feedback die wij hebben ontvangen vanuit de studenten van deze cursus.
Deze punten van aandacht nemen we mee in ons proces ter verbetering van de kwaliteit.
We vinden het erg...
We vinden het erg vervelend dat de cursus op dit moment niet geheel naar verwachting is verlopen en hebben dit met de groep studenten op een gepaste wijze opgepakt.
Pro Education

Super docente, enorm goede aanvulling op m'n huidige kennis. Top locatie en catering. Alleen jammer dat we de powerpoint sheets pas op de laatste dag van de cursus konden downloaden. Daardoor staan... Super docente, enorm goede aanvulling op m'n huidige kennis. Top locatie en catering. Alleen jammer dat we de powerpoint sheets pas op de laatste dag van de cursus konden downloaden. Daardoor staan m'n aantekeningen nu niet bij de sheets geschreven waardoor een en ander een beetje onsamenhangend is geworden. Verder fijne cursus!

Het was een waardevolle opleiding. Het bood meer inzichten en handvaten om de oncologische patient goed te behandelen.

De gevolgde cursus was erg leerzaam en op een leuke motiverende manier gegeven.

Veel theorie, weinig praktijk, wel praktijk voorbeeld en video of beeldmateriaal. Had graag nog enkele handvatten gekregen van hoe om te gaat met kinderen en welke oefeningen geschikt zijn bij een... Veel theorie, weinig praktijk, wel praktijk voorbeeld en video of beeldmateriaal. Had graag nog enkele handvatten gekregen van hoe om te gaat met kinderen en welke oefeningen geschikt zijn bij een bepaalde pathologie

Esther Weda

Leuke, praktische cursus!