Coachen van zelfmanagement in de zorg: een cursus die helemaal aansluit bij de actualiteit. Hoe kunnen op verschillende niveaus in de gezondheidszorg de client faciliteren tot het nemen van meer... Coachen van zelfmanagement in de zorg: een cursus die helemaal aansluit bij de actualiteit. Hoe kunnen op verschillende niveaus in de gezondheidszorg de client faciliteren tot het nemen van meer eigen regie? De docent sloot flexibel aan bij de wensen van de groep en had een inspirerende houding. Ik kan er direct mee aan de slag binnen mijn gesprekken met clienten maar ook binnen beleidsontwikkelingen om de voorwaarden voor zelfmanagement zo optimaal mogelijk te maken.

Marielle

Ik heb geen nieuwe informatie gehoord over wat je als ergotherapeut kan betekenen voor ex-covid patienten. De reden hiervoor is dat er weinig bekend is over de gevolgen.

Manon

Inhoudelijk een zeer goede cursus, enthousiaste docent! Ze deed er alles aan om de online scholing interactief te maken en iedereen hierbij te betrekken.
Het minpunt was dat we vooraf geen...
Het minpunt was dat we vooraf geen lesmateriaal hebben ontvangen.

Jose

Fijne cursus, met veel praktische handvaten tav onderzoek en behandeling van COPD en Astma.
Cursusleidster met veel ervaring in de praktijk. Erg prettige sfeer. Veel ruimte voor vragen en eigen inbreng.

Inge

Heldere informatie, zowel voor leken als (zorg)professionals goed te volgen en toe te passen.

Voor mij geen nieuwe inzichten. Enkel hoe alles op een rijtje is gezet.

Het geleerde heb ik mee kunnen nemen in een advies naar zorgpersoneel binnen onze organisatie; heel bruikbaar in de praktijk!

Ylona

Veel praktische voorbeelden, waardoor toepassing in de praktijk makkelijker wordt. Veel ruimte voor vragen, interactief

Tosca

Een zeer waardevolle cursus, goed onderbouwd met theorie, veel casuïstiek en ruimte voor vragen.
Goed toepasbaar in de praktijk! Wat mij betreft had er nog een vierde dag aan toegevoegd mogen worden!

Tosca Bockhop,
Logopedist in het speciaal onderwijs en in een particuliere praktijk