E.J. van IJken

De inhoud van de cursus is direct toepasbaar in de werksetting en daarbij zeer waardevol gebleken. De cursus is intensief maar afwisselend door de verschillende werkvormen en actieve participatie.... De inhoud van de cursus is direct toepasbaar in de werksetting en daarbij zeer waardevol gebleken. De cursus is intensief maar afwisselend door de verschillende werkvormen en actieve participatie. De open houding en makkelijke benaderbaarheid van de docenten alsmede hun kennis en kunde van het onderwerp heb ik als zeer prettig ervaren.

Myrdhin

Enigszins prijzig, maar de cursus met alle randvoorwaarden wordt goed geregeld. Ik zou hier opnieuw een cursus volgen.

Uitstekende cursus, waarin veel ruimte was voor vragen vanuit de groep.
Ook de online leefomgeving heb ik als zeer prettig ervaren.

Marion Jegen

Een hele fijne cursus. Theorie komt goed aan bod maar meer tijd wordt besteed aan oefeningen.
De oefenervaringen zijn geweldig.

Goede docent en inhoud cursus, genoeg ruimte voor eigen inbreng binnen de cursus.

rianne

Geweldig veel geleerd door leerkracht en medecursisten; heerlijk om in de praktijk mee aan de slag te kunnen

Karin

Leuke cursus, kleine groep en een docent met veel kennis en de bereidheid om het verder uit te zoeken naar de wensen van de cursisten.

Ik vind dat er een groot verschil zit tussen de basis en het vervolg van de cursus oncologische nazorg. De dingen die ik heb geleerd in de vervolg scholing hoopte ik eigenlijk al in de basis te... Ik vind dat er een groot verschil zit tussen de basis en het vervolg van de cursus oncologische nazorg. De dingen die ik heb geleerd in de vervolg scholing hoopte ik eigenlijk al in de basis te krijgen waardoor er meer ruimte is voor verdieping en praktische handelingen.
Ik heb veel geleerd maar ook het idee dat ik er meer uit had kunnen halen als de basis cursus anders was vormgegeven.

Interessant en boeiend, maar toch voor mijn gevoel niet volledig genoeg. Ik had gehoopt me zekerder te voelen in de begeleiding van oncologische patiënten maar ik heb toch nog vaak vragen. Ik weet... Interessant en boeiend, maar toch voor mijn gevoel niet volledig genoeg. Ik had gehoopt me zekerder te voelen in de begeleiding van oncologische patiënten maar ik heb toch nog vaak vragen. Ik weet nu wel iets beter waar ik mijn informatie kan vinden maar vooral de fysiologische processen bij oncologische aandoeningen zou ik graag nog wat meer duidelijk willen hebben.

Reactie Pro Education:

Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de student.
We zijn blij met deze inhoudelijke toelichting en het delen van de persoonlijke ervaring.
Het draagt bij aan de...
Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de student.
Het draagt bij aan de kwaliteitsverbetering van onze cursussen en opleidingen.
Pro Education

Ik verwachtte bij deze opleiding een gestructureerd programma betreffende inhoudelijke diepgang en toepassing in de praktijk. Uiteindelijk vond ik dat de informatie veel uit de cursisten zelf moest... Ik verwachtte bij deze opleiding een gestructureerd programma betreffende inhoudelijke diepgang en toepassing in de praktijk. Uiteindelijk vond ik dat de informatie veel uit de cursisten zelf moest komen. Deze cursus voldeed dus helaas niet aan mijn verwachtingen.

Reactie Pro Education:

We vinden het spijtig dat de opleiding niet aan de verwachtingen van de student heeft voldaan. Helaas is het ons niet gelukt om de student te bereiken voor verdere toelichting op zijn/haar ervaring.... We vinden het spijtig dat de opleiding niet aan de verwachtingen van de student heeft voldaan. Helaas is het ons niet gelukt om de student te bereiken voor verdere toelichting op zijn/haar ervaring. We streven ernaar om de kwaliteit van onze opleidingen continu te verbeteren en hechten waarde aan de persoonlijke feedback van onze studenten.
Pro Education