Ingrid

Training op zichzelf was leuk. Veel dingen zijn al wel bekend, maar toch ook wel wat nieuwe dingen opgepikt en goed om alles weer even te horen en te ordenen.
Communicatie met Pro-Education...
Communicatie met Pro-Education erg chaotisch. Readers waren niet up to date, waardoor de docenten de juiste presentaties moesten nasturen.
Rare gang van zaken met de hotel overnachting. Fijn dat jullie de cursus wel door willen laten gaan, maar ook hier was de communicatie slecht.

Inge

Een hele fijne manier van lesgeven met veel interactie waardoor je "bij de les blijft".De lessen sluiten goed aan op de vooraf bestudeerde stof. Tijdens de eerste "corona golf" werd er snel een... Een hele fijne manier van lesgeven met veel interactie waardoor je "bij de les blijft".De lessen sluiten goed aan op de vooraf bestudeerde stof. Tijdens de eerste "corona golf" werd er snel een oplossing gevonden om de lessen zoveel mogelijk door te laten gaan om zo min mogelijk vertraging op te lopen tijdens de studie. De studiebegeleiders reageren snel op mails bij vragen en denken graag mee in een passende oplossing. Fantastisch!!

Heel duidelijk en op de praktijk gericht verhaal waar je meteen in de praktijk mee aan de slag kan!!

Even wat organisatorische feedback/ervaringen:
- Inschrijving en het uiteindelijk...

Even wat organisatorische feedback/ervaringen:
- Inschrijving en het uiteindelijk daadwerkelijk kunnen volgen van de webinar heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. Deelname aan webinar is 2x verzet op het laatste moment omdat de webinar vol bleek te zitten en betaling lukte pas toen ik een betalingsherinnering toegemaild kreeg.
- Geluid tijdens webinar viel vaak weg/bleef hangen waardoor ik sommige informatie niet helemaal goed meekreeg.

Maar uiteindelijk heel blij dat ik de webinar heb kunnen volgen en ga er morgen op mijn werk meteen mee aan de slag!

Maud

Goed georganiseerd, helder verhaal. Mooi binnen de tijd. Op alle vragen werd ingegaan. Soms wat te technisch voor een 'niet-fysiotherapeut'.

Zoë

De eerste dag was vooral veel theorie dus dat vond ik pittig en de tweede dag kwam er meer praktijk aan bod.

De online training zat goed in elkaar; er was voldoende mogelijkheid voor interactie en het stellen van vragen. Soms ging het wel wat snel, maar in het geheel was het goed te volgen.

Noortje

Fijn om in zo'n korte lestijd gewoon vanuit huis goed geïnformeerd te worden en praktische handvaten te krijgen.

Ik ben heel erg enthousiast over deze cursus. De docenten zijn deskundig, ze nemen de tijd voor vragen en uitleg. De inhoud van de cursus sluit goed aan bij de praktijk, er wordt veel gebruik... Ik ben heel erg enthousiast over deze cursus. De docenten zijn deskundig, ze nemen de tijd voor vragen en uitleg. De inhoud van de cursus sluit goed aan bij de praktijk, er wordt veel gebruik gemaakt van video opnames wat erg goed ondersteunt. Fijne locatie!