Goede docenten voor de cursus Biomechanica van het hardlopen. Sloten goed aan op de wensen en het kennisniveau van de groep. Ook veel praktisch aan de slag gegaan.

De opleiding was erg duur vergeleken met andere aanbieders, ik koos deze opleiding omdat hij zou aansluiten bij een vervolgopleiding echter die werd ( en andere opleidingen ook volgens... De opleiding was erg duur vergeleken met andere aanbieders, ik koos deze opleiding omdat hij zou aansluiten bij een vervolgopleiding echter die werd ( en andere opleidingen ook volgens medecursisten) 1,5 week voor aanvang geannuleerd vanwege te weinig aanmeldingen (ik was de enige)

Reactie Pro Education:

Het is erg jammer dat de betreffende training helaas niet heeft kunnen starten door onvoldoende animo. In het contact met de studente hebben wij gekeken naar een passende oplossing.
Pro Education

Zeer goede opleiding.
Docent was zéér bekwaam.

Valérie van Offeren

Zeer prettige en concrete cursus waarin de verschillende aspecten goed benaderd worden. De docenten zoeken een goede balans in de groep en past de lesstof hierop aan.

Cursus: Ergotherapie thuis in de laatste levensfase

Vond de cursus inhoudelijk erg zinvol. Deskundige opleider/docente, leuke manier van educatie en leervormen.
Locatie ook...
Cursus: Ergotherapie thuis in de laatste levensfase

Locatie ook prettig, goed centraal.

Goede locatie met vrije parkruimte. Eten was heel lekker.
De docenten waren heel eenthousiast en konden vragen beantwoorden en ons aan het denken zetten.

Prettige cursus, veel interactie tussen opleider en cursisten, ruimte voor inbreng vanuit de praktijk in cursusprogramma. Fijne en goed bereikbare locatie, heerlijke lunch!

Shurlie

3 cursussen gehad bij pro Education. goed geregeld en service is goed. website en catalogus is duidelijk en transparant.
locaties, maaltijden etc. worden goed geregeld.
inhoud cursus is...
locaties, maaltijden etc. worden goed geregeld.
inhoud cursus is goed en makkelijk te volgen en/of uit te voeren

Katelijne Camp

Heb nu voor de derde keer een cursus bij jullie gevolgd. Het zijn goede cursussen met gedegen mensen die de cursus geven. Alles is direct toepasbaar in de praktijk en er veel van opgestoken. Heb nu voor de derde keer een cursus bij jullie gevolgd. Het zijn goede cursussen met gedegen mensen die de cursus geven. Alles is direct toepasbaar in de praktijk en er veel van opgestoken.
Zou zeker anderen aanraden hier ook een cursus te gaan volgen. Het is wat aan de prijs maar dan heb je ook wat.

Astrid

Ik vond de cursus "werken met mindfullness in de paramedische praktijk" een praktische, inspirerende en lichtgevende cursus.