Logopedie praktijk oudewater

Duidelijk - fijne samenwerking - duidelijke uitleg

De lesdagen waren goed ingepland met vooraf duidelijkheid over welke onderwerpen besproken zouden worden. De presentaties op zich vond ik vaak wat rommelig; dia's werden overgeslagen, en vervolgens... De lesdagen waren goed ingepland met vooraf duidelijkheid over welke onderwerpen besproken zouden worden. De presentaties op zich vond ik vaak wat rommelig; dia's werden overgeslagen, en vervolgens weer terug gehaald. Dit gold vooral voor de presentatie over 'medische achtergronden'. Verder vond ik de praktische lessen (klinimetrie en vallen) zeer interessant en leerzaam. Ook de locaties waren zeer goed verzorgd. Ik vond het wel jammer dat er wat weinig teruggeblikt werd op de literatuur die thuis gelezen diende te worden. Na de eerste lesdag was het daarom voor mij wat minder motiverend om al die literatuur extra door te spitten, terwijl er niks over teruggekoppeld werd tijdens de 2e lesdag.

Ontzettend interessante beslisboom voor verschillende soorten hoofdpijn en de behandeling ervan.

mothercare4babies

Goed. Intensief. Misschien een idee om de 1,5 (2) praktijkdagen met een week 'pauze' ertussen te geven.

Interessant!
Een leuke afwisseling tussen theorie en praktijk, veel inzichten opgedaan en kunnen uitwisselen.

Leerzaam, interactief echter omdat het verschil in ervaring van de deelnemers groot was, miste ik soms de ruimte om verdieping te zoeken.

Het was een zeer leerzame cursus.

Erg leerzaam, en een fijne afwisseling tussen theorie en praktijk.

Wendy

Een leuke cursus met veel afwisseling tussen theorie en praktijk.
Prettige interactie tussen docent en medecursisten.