Pascal

Prima opleiding helder en duidelijk. Direct toe te passen

Toelichting online: jammer dat je de docent en je mede cursisten niet kan zien. Het is kaal en anoniem als je alleen maar grijze man/vrouw avatars ziet rond een presentatie. Ik zou liever een... Toelichting online: jammer dat je de docent en je mede cursisten niet kan zien. Het is kaal en anoniem als je alleen maar grijze man/vrouw avatars ziet rond een presentatie. Ik zou liever een programma als Zoom gebruikt zien, dan heb je bewegend beeld en een idee van je mede cursisten. Dat spreekt mij meer aan.
Inhoudelijk wel een goede en toepasbare cursus met een bekwame docente.

Vooraf had ik gedacht dat een online-cursus wel prima zou zijn en het was inderdaad niet slecht. Toch heb ik, ondanks dat er groepjes uiteen gingen, m.n de interactie tussen andere cursisten wel... Vooraf had ik gedacht dat een online-cursus wel prima zou zijn en het was inderdaad niet slecht. Toch heb ik, ondanks dat er groepjes uiteen gingen, m.n de interactie tussen andere cursisten wel gemist. Online was het verder prima geregeld en door een vlotte, enthousiaste docent en de interessante onderwerpen die werden gepresenteerd, was het niet lastig om de aandacht er volledig bij te houden. Wat mij betreft had het wel meer op de praktijk gericht mogen zijn. De laatste 2 casussen vond ik dan ook heel leerzaam, maar zou dieper op de training in willen zijn gegaan.

Michiel

De lesinhoud was helder verdeeld en in begrijpelijke taal uitgelegd. Het tempo was prettig en er was ruimte voor interactie betreft de lesinhoud. Hoewel ik tevreden ben over het lesmateriaal had ik... De lesinhoud was helder verdeeld en in begrijpelijke taal uitgelegd. Het tempo was prettig en er was ruimte voor interactie betreft de lesinhoud. Hoewel ik tevreden ben over het lesmateriaal had ik mij verkeken op de hoeveelheid tekst die gelezen moest worden voor de 1e les, dit botste voornamelijk door mijn late aanmelding met mijn voorbereidingstijd. Voor een online omgeving vond ik het prettig ingericht en helder, hoewel de online beperkingen blijven gelden qua verbinding en downloads. Het nemen van 2 vrije dagen was een relatief kleine impact op mijn werk. Privé heb ik in het weekend de stof door moeten lezen maar dat is absoluut geen klacht gezien het slechts 2 weekenden op rij betrof. Al met al voel ik mij nu goed voorbereid voor het behandelen van COPD patiënten waarbij ik na verloop van tijd nog wat beter verwacht te worden in interpreteren van gegevens en bieden van gepaste zorg.

Gerrie

Dit is een cursus die zeer goed aansluit op de dagelijkse praktijk. Je kunt er meteen mee aan de slag. Naast de (uitgebreide) theoretische kennis is er vooral veel aandacht voor het... Dit is een cursus die zeer goed aansluit op de dagelijkse praktijk. Je kunt er meteen mee aan de slag. Naast de (uitgebreide) theoretische kennis is er vooral veel aandacht voor het fysiotherapeutische gedeelte. Echt een aanrader en als je dan dezelfde docent hebt als ik is het helemaal feest!

Vanessa

Erg fijne docent en veel kennis opgedaan over dit doelgroep. Alleen het stukje declaratie kon meer aan bod komen

Els

Opleiding sloot helemaal aan op mijn verwachtingen. Online leeromgeving werkt prettig! Zeker een volwaardige vervanger van fysieke lessen. Docent was ook heel fijn, goede informatie en instructies.

Jikke

Goede cursus met een prettige docent. Had een goede kennis van de stof.
Online beviel goed