Traumabehandeling in de revalidatie

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Theoretisch hoog nivo met goede nieuwe inzichten.

Shanaira (Smally) Rey-Philips

Psychogeriatrie

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Super leerzaam en heel praktisch opgesteld. Je krijgt vanaf dag één handvatten die je gelijk kan toepassen. Geweldig cursus en super docenten.

groenhuysen

Snijzaal hoofd hals

super leerzaam

Fysiotherapie HBO

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Leuke opleiding. Als ik het over deed zou ik naar een andere opleider gaan.

Reactie Pro Education:

De persoonlijke ervaring van onze studenten is zeer waardevolle informatie. Het leert ons waar we onze processen mogelijk verder kunnen optimaliseren. Naar aanleiding van de review hebben wij... De persoonlijke ervaring van onze studenten is zeer waardevolle informatie. Het leert ons waar we onze processen mogelijk verder kunnen optimaliseren. Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de studente voor meer toelichting op haar review. We waarderen de persoonlijke feedback en nemen dit mee in de periodieke evaluaties.
Pro Education

Motivational intervieuwing vervolg

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Goed, sluit goed aan op wensen/niveau cursisten. Erg veel (persoonlijke) diepgang

Roel

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Goede cursus, meteen toepasbaar in de praktijk. De cursus werd op een leuke en interessante manier verzorgd.

Robert Bakker Fysio Burgwal Texel

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Een leerzame cursus met enthousiaste deelnemers en gepassioneerde mensen voor de groep.

Harald van Dooren

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

vernieuwende cursus op het gebied van het hardlopen maar ook qua bewegen in het algemeen

Fysiotherapie

Leuke opleiding

Bachelor Fysiotherapie

Wat vond u van de gevolgde cursus of opleiding?

Weinig praktijk veel theorie, had graag meer contacturen gehad, weinig begeleiding, veel contact nodig met de opleiding om alles in goede banen te leiden.

Reactie Pro Education:

We waarderen de ervaring en feedback en nemen dit mee in de evaluatie en doorontwikkeling van de opleiding. We staan in contact met de student voor verdere toelichting op de punten van aandacht.... We waarderen de ervaring en feedback en nemen dit mee in de evaluatie en doorontwikkeling van de opleiding. We staan in contact met de student voor verdere toelichting op de punten van aandacht.
Pro Education