Super interessante cursus die toepasbaar is in de praktijk.

Veel info voor de eerste lijn fysiotherapie, niet super veel voor op de covid revalidatie afdeling zelf.

Rosanne

Zeer deskundige docent en prettige online leeromgeving. Ik had verwacht om op een verantwoorde manier om persoonlijk behandelplan te leren op stellen maar de cursus vond ik te algemeen

Cleo

De les is meerderde keren niet doorgegaan. Er volgt nog een nieuwe datum, hier ben ik wel tijdig van op de hoogte gebracht.

Heleen

Ik vond de downloads en artikelen moeilijk te vinden (aanvankelijk helemaal niet). Bovendien was één artikel niet meer beschikbaar (Reach).

Eveline

De online les methode is mij zeker niet tegengevallen. Ik mis wel een beetje de praktijk, dit zoeken wij altijd wel in cursussen als fysiotherapeuten, maar dat is nu natuurlijk niet mogelijk. Ik... De online les methode is mij zeker niet tegengevallen. Ik mis wel een beetje de praktijk, dit zoeken wij altijd wel in cursussen als fysiotherapeuten, maar dat is nu natuurlijk niet mogelijk. Ik denk dat deze manier een prima alternatief is.

Bernice

Wat een leerzame en functionele cursus was dit. Je enthousiasme sprong door het beeld direct op mij over. Ondanks dat de cursus nu online plaatsvond, was het alsnog zeer interactief. Sparren over... Wat een leerzame en functionele cursus was dit. Je enthousiasme sprong door het beeld direct op mij over. Ondanks dat de cursus nu online plaatsvond, was het alsnog zeer interactief. Sparren over casussen, elkaars ervaringen delen en werken in groepjes (via de sub-rooms) ging ook prima via deze weg. Er was ook voldoende tijd om vragen te stellen en je liet ons op ons gemak voelen. Er hing een prettige sfeer, ondanks het feit dat de cursisten elkaar onderling niet zagen. Mijn complimenten!

Anouchka

Een praktische opleiding waarmee je direct aan de slag kunt.

Ik vond de stof nog niet heel erg up to date. Daarnaast was de online omgeving top, alleen had de helft van de groep zich niet voorbereid. Ik had dit niet verwacht bij een online cursus met... Ik vond de stof nog niet heel erg up to date. Daarnaast was de online omgeving top, alleen had de helft van de groep zich niet voorbereid. Ik had dit niet verwacht bij een online cursus met volwassen mensen die een HBO-opleiding hebben afgerond, maar daar bleek ik helaas het bij het verkeerde eind te hebben. Wellicht dat mede daardoor er niet "diep" op de stof kon worden ingegaan.