René Meijer

Er zijn altijd wel dingen die fout gaan, het gaat erom hoe een onderneming daarmee omgaat. Deze onderneming blinkt uit in service. Ze doen er alles aan het de klant zo goed mogelijk naar de zin te... Er zijn altijd wel dingen die fout gaan, het gaat erom hoe een onderneming daarmee omgaat. Deze onderneming blinkt uit in service. Ze doen er alles aan het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Ongelooflijke service, kan niet beter, zeer voorkomend.

nee

nee

M. van den Hoogenhoff

Positief !

Terugbellen als dit werd beloofd.

Zo doorgaan, want het nakomen van afspraken is voor mij prioriteit Nr. 1

Ben Wessling

Tot op heden prima.

Goede voorlichting en naturlijk goede fietsen, jammer dat er nu een actie is met fietstassen.
We hebben samen met vrienden een 7 versnellings fiets gekocht, dus 4 stuks.
Nu hebben onze...
We hebben samen met vrienden een 7 versnellings fiets gekocht, dus 4 stuks.
Nu hebben onze vrienden er twee bij besteld en al gekregen met mooie fietstassen.
Mijn vrouw heeft al fietstassen gekocht, maar ik heb ze nog niet.
Mischien is het alsnog mogelijk op er voor in aanmerking te komen.

b.v.d.

Ben Wessling

Zie boven

Leon Florentinus

Het woord uitstekend zegt volgens mij al genoeg

Zie uitstekend

Zie uitstekend

Tot dusver zonder meer positief!

Heb gelukkig nog geen problemen gehad met mijn fiets, kan dis niets over de after-sales zeggen in die zin. Wel merk ik dat het befrijf "actief aanwezig" is richting klanten hetgeen me een positieve... Heb gelukkig nog geen problemen gehad met mijn fiets, kan dis niets over de after-sales zeggen in die zin. Wel merk ik dat het befrijf "actief aanwezig" is richting klanten hetgeen me een positieve indruk geeft.

Dick Möllers

De persoon die met het demonstratie model kwam, was deskundig, betrouwbaar, en zeer vriendelijk en nam. Ook alle tijd zodat we rustig konden beslissen .

Ja, de snelbinders . De mij geleverde snelbinder heeft het al bij de eerste keer van normaal gebruik begeven .

PBW Wammes

De klantenservice staat mij bij vragen enz. goed te woord en de fiets bevalt mij uitstekend. De trap ondersteuning werkt goed en de aktieradius is ook ruim voldoende. Als de accu op het laatste... De klantenservice staat mij bij vragen enz. goed te woord en de fiets bevalt mij uitstekend. De trap ondersteuning werkt goed en de aktieradius is ook ruim voldoende. Als de accu op het laatste blokje komt wordt het wel tijd om aan opladen te denken want dan is de accu snel leeg en de ondersteuning is dan slechter en neemt snel nog verder af. Dit ervaar ik niet als Storend maar als iets waar je rekening mee moet houden. Bij normaal gebruik in stand 2 tot 3 is de ondersteuning voldoende tot circa 75 km. Ik kan deze fiets zeker aanbevelen en de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Goede klantenservice after sale.

Goede fiets, vriendelijke mensen, snelle levering... helemaal blij!