pintaric

Zeer correct en vriendelijk.

Ja, de prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

nvt

Prima bedrijf, goede fietsen, geen klachten

Ok

Uitleg aan huis, prijs kwaliteit verhouding

Van Wouwe Carl

Hallo, ik heb reeds 2 ebikes gekocht bij dit bedrijf. Ik kan het alleen maar aanraden. Bij de eerste is de motor na 3 maanden stuk gegaan. Na eenvoudig telefoontje is dit na 2 dagen gratis... Hallo, ik heb reeds 2 ebikes gekocht bij dit bedrijf. Ik kan het alleen maar aanraden. Bij de eerste is de motor na 3 maanden stuk gegaan. Na eenvoudig telefoontje is dit na 2 dagen gratis (garantie) aan huis herteld. Zonder morren een nieuw voorwiel gekregen. Ik ben woonachtig in België, deze service kennen ze hier niet. Motor stuk is motor opsturen naar fabriek en dan enkele weken niet fietsen. En dan nog bang afwxachten of deze vervangen gaat worden. Super vriendelijk en correcte afhandeling van alle vragen en wensen.

Is hierboven al beschreven

Doe zo voort.

Jan Kalkman

Telefonische contacten correct en naar tevredenheid afgehandeld.

Bij een storlng wist de dame aan de telefoon gelijk de oplossing aan te dragen.

I. De Vreede

Goede info, snel aan huis, rustig kunnen uitzoeken, geen druk tot koop, snelle levering, keurig de fietsen afgesteld op maat aan huis, en het belangrijkste: een zeer goede service na aankoop bij... Goede info, snel aan huis, rustig kunnen uitzoeken, geen druk tot koop, snelle levering, keurig de fietsen afgesteld op maat aan huis, en het belangrijkste: een zeer goede service na aankoop bij problemen!
Een probleem is snel opgelost en er is zelfs nog nagebeld om te vragen of alles naar wens is opgelost.

Prima product en zeer goede after sales.

Geen, helemaal tevreden.

Ger

Klantvriendelijk, snelle levering op afspraak. Prima kwaliteit-prijs verhouding.

Levering aan huis of ander adres. Prijs.

Heb op diverse modellen een testrit gemaakt en daarna uitstekend advies gekregen. Ik heb de fiets niet via de website gekocht, dus daar heb ik geen ervaring mee.

uitstekende uitleg en advies.

Mijn remmen werken minder na 6 weken, daar kreeg ik een youtube filmpje voor opgestuurd om het zelf te verhelpen. Helaas is dat niet gelukt, maar bij de rijwielhandel was het zo verholpen.
En...
En in mijn antilekband kwam een punaise in en de band was lek, daar had ik graag wat meer informatie over gehad.
Wat houd een antilekband precies in.

frans arntz

snelle reactie

A.J.M. van Rooijen

x

Het afleveren en op maat afstellen van de fiets ter plaatse is in mijn beleving een sterk punt.

De mee bestelde fietstassen hadden een aanzienlijk langere nalevertijd dan vooraf aangegeven. Uiteindelijk na verschillende telefoontjes over en weer is ea toch nog goed gekomen.
Tip :...
Tip : Als een (na)levering uitloopt door omstandigheden , informeer de klant dan hier over en wacht niet tot de klant chagrijnig wordt en er zelf achteraan moet gaan bellen.