Marcel Lammerts

Super bedrijf staan je snel te woord

Goed uitleg

Is niet nodig

Chris Koekenberg

Na veel zoeken op internet naar een goeie ebike kwam ik Pro-ebike tegen. Uit alle andere websites en standaard webshops sprak dit met het meest aan kwa prijs en kwaliteit.

Afspraak...

Afspraak gemaakt voor proefrit. Zo kwam een vriendelijke man langs met verschillende modellen en deze ook uitgeprobeerd. De kwaliteit en look van de fiets beviel me erg waardoor ik besloot direct de fiets te bestellen. Ik wachte nog wel op de 100 euro korting aktie van kruidvat dus na bellen was het geen probleem mocht nu ook gelijk bestellen met de korting. Levertijd was een weekje maar na 3 dagen geloof ik kreeg ik al belletje dat ze hem eerder konden leveren. Tijdens het leveren word alles perfect nog een nagelopen en uitgelegd en kon ik met pin betalen. Echter wou mijn pasje niet helemaal en was geen probleem kon het gewoon overmaken later die avond. Kortom lang verhaal kort: Super service pro-ebike weet hoe ze met klanten moeten omgaan en raad iedereen aan hier 1 te kopen zowel voor de kwaliteit als voor je portemonnee.

Klantvriendelijk goede service. Testrit aan huis.

Prima ervaring heb geen tips.

Annemiek verduijn

Super goed bedrijf en hele fijne fiets. Heb m nu bijna 2 jaar en al meer dan 4000 km op gereden en de batterij doet t nog steeds prima.

Gewoon goed

Ik zou de eerste service beurt gratis aanbieden. Daar moet je voor betalen en dat is bij de meeste bedrijven niet zo. Je moet ook zelf bellen voor n afspraak. Zouden ze meer afspraken uithalen denk... Ik zou de eerste service beurt gratis aanbieden. Daar moet je voor betalen en dat is bij de meeste bedrijven niet zo. Je moet ook zelf bellen voor n afspraak. Zouden ze meer afspraken uithalen denk Ik als ze de klanten zelf benaderen.

Gerda van Looij

Ok. Liep iets aan, bleek jasbeschermer te zijn. correct opgelost.

prima fiets

Pieter

Fijne proefrit aan huis gehad en de fiets toen gekocht. Nu een aantal maanden later nog steeds erg tevreden.

Jacobs

Prima!

Klantvriendelijk, Prijs/ kwaliteit.

nee

Klop

Zeer tevreden over Pro Ebike, vorig jaar de eerste fiets gekocht en twee maanden geleden nog één voor mijn vrouw.

Komen aan huis voor een proefrit. Snelle levering met een duidelijke uitleg.

Goed geholpen bij vragen.

Snelle levering, fietst na 3000 kilometer nog steeds uitstekend!

Richard

Goed! Klantvriendelijk en goede service.

Prima fiets voor een goede prijs. Geweldige service. Ik had een lekke band 2 weken na aanschaf en deze werd ondanks dat dit niet onder de garantie valt, kosteloos aan huis vervangen.