molendijk

het fietst goed

ik heb geen behoefte aan verdere informatie

Wij zijn na 1,5 uur rijden aangekomen bij Pro ebike. Omdat ik al veel gelezen had zag ik de fiets die ik graag wilde meteen staan. Ik mocht na uitleg even gaan fietsen, en dat vond ik geweldig, had... Wij zijn na 1,5 uur rijden aangekomen bij Pro ebike. Omdat ik al veel gelezen had zag ik de fiets die ik graag wilde meteen staan. Ik mocht na uitleg even gaan fietsen, en dat vond ik geweldig, had nog nooit op zo`n E fiets gezeten, en vond het fijn dat ik zo`n duwtje kreeg, dus meteen geregeld.

Goede en geduldige uitleg en ook hulp met de fiets was ok. Ik was bang dat de fiets vlugger ging dan ik.

Een kopje koffie hadden we zeker leuk gevonden.

Goede, prettige verkoper.

Goede persoonlijke informatie. Over prijs valt te praten.

Ron Lith

Uitstekende ervaring. Geen enkele aan of opmerking.

Deskundig en geduldig

P.v .Mierle

Goede ervaring en duidelijkheid

Kistemaker

Prima ervaring

Prijs kwaliteit verhouding

Bij aflevering wel betere controle op alle punten.

Opm: Zadelpen veerde niet was defect is een nieuwe gestuurd.
Schakelen van de versnelling was niet goed afgesteld.

Bergman

Makkelijke site om te bestellen. Daarna keurig afgeleverd voor de deur, een top produkt.

Beloven wat ze doen.

Geen verbeterpunten ga zo door.

Bert Biegstraaten

Mijn erste ervaring, via zoeken op internet ontdekt. Goede recensies die daar te lezen zijn kloppen. Er worden duidelijke afspraklen gemaakt.Je wordt teruggebeld als er een wijziging in aflevertijd/... Mijn erste ervaring, via zoeken op internet ontdekt. Goede recensies die daar te lezen zijn kloppen. Er worden duidelijke afspraklen gemaakt.Je wordt teruggebeld als er een wijziging in aflevertijd/ datum is. De mogelijkheid tot gratis proefrit aan huis ( en zijn niet flauw als proefritje iets uitloopt). Bij directe aanschaf wordt de nieuwe fiets uit a bus gehaald en rijklaar gemaakt. Nog geen verder gebruik van de service hoeven te maken

Nemen de tijd voor je, geen gehaast en komen afspraken na. Bellen na een half jaar na, hoe e.e.a. bevalt en of er nog wensen zijn.

Op dit moment nog geen verbeter punten

Ingrid van Loon

Ik heb mijn fiets een paar maanden en ben super tevreden. Ten eerste omdat er iemand met een busje aan huis komt die je op je gemak de fietsen laat testen en uitleg geeft en daarna als je zegt dat... Ik heb mijn fiets een paar maanden en ben super tevreden. Ten eerste omdat er iemand met een busje aan huis komt die je op je gemak de fietsen laat testen en uitleg geeft en daarna als je zegt dat je er even over nadenkt gewoon vriendelijk weggaat zonder aan te dringen dat je toch snel moet beslissen. Dat is erg prettig. Na 2 dagen nadenken een fiets besteld, keurig thuis afgeleverd en daarna nog een bezoekje gehad van een monteur die even een klein mankementje kwam verhelpen. Ik ben super blij met mijn fiets die overigens ook nog veel meer kilometers kan rijden op een volle accu dan verwacht :-)

Geen opdringerige verkopers, service aan huis, super goede accu in de fiets zodat je echt behoorlijk ver kunt fietsen voor je moet opladen.

Nog geen ontdekt

HP

Uitstekend, op zich was de gewenste herenfiets niet meer leverbaar, daarvoor in de plaats wel de Nexus 8. Deze was echter nog niet direct leverbaar, maar daarvoor werd een prima financiële regeling... Uitstekend, op zich was de gewenste herenfiets niet meer leverbaar, daarvoor in de plaats wel de Nexus 8. Deze was echter nog niet direct leverbaar, maar daarvoor werd een prima financiële regeling getroffen . De verwachtte levertijd werd prima nagekomen.