Bergman

Makkelijke site om te bestellen. Daarna keurig afgeleverd voor de deur, een top produkt.

Beloven wat ze doen.

Geen verbeterpunten ga zo door.

Bert Biegstraaten

Mijn erste ervaring, via zoeken op internet ontdekt. Goede recensies die daar te lezen zijn kloppen. Er worden duidelijke afspraklen gemaakt.Je wordt teruggebeld als er een wijziging in aflevertijd/... Mijn erste ervaring, via zoeken op internet ontdekt. Goede recensies die daar te lezen zijn kloppen. Er worden duidelijke afspraklen gemaakt.Je wordt teruggebeld als er een wijziging in aflevertijd/ datum is. De mogelijkheid tot gratis proefrit aan huis ( en zijn niet flauw als proefritje iets uitloopt). Bij directe aanschaf wordt de nieuwe fiets uit a bus gehaald en rijklaar gemaakt. Nog geen verder gebruik van de service hoeven te maken

Nemen de tijd voor je, geen gehaast en komen afspraken na. Bellen na een half jaar na, hoe e.e.a. bevalt en of er nog wensen zijn.

Op dit moment nog geen verbeter punten

Ingrid van Loon

Ik heb mijn fiets een paar maanden en ben super tevreden. Ten eerste omdat er iemand met een busje aan huis komt die je op je gemak de fietsen laat testen en uitleg geeft en daarna als je zegt dat... Ik heb mijn fiets een paar maanden en ben super tevreden. Ten eerste omdat er iemand met een busje aan huis komt die je op je gemak de fietsen laat testen en uitleg geeft en daarna als je zegt dat je er even over nadenkt gewoon vriendelijk weggaat zonder aan te dringen dat je toch snel moet beslissen. Dat is erg prettig. Na 2 dagen nadenken een fiets besteld, keurig thuis afgeleverd en daarna nog een bezoekje gehad van een monteur die even een klein mankementje kwam verhelpen. Ik ben super blij met mijn fiets die overigens ook nog veel meer kilometers kan rijden op een volle accu dan verwacht :-)

Geen opdringerige verkopers, service aan huis, super goede accu in de fiets zodat je echt behoorlijk ver kunt fietsen voor je moet opladen.

Nog geen ontdekt

HP

Uitstekend, op zich was de gewenste herenfiets niet meer leverbaar, daarvoor in de plaats wel de Nexus 8. Deze was echter nog niet direct leverbaar, maar daarvoor werd een prima financiële regeling... Uitstekend, op zich was de gewenste herenfiets niet meer leverbaar, daarvoor in de plaats wel de Nexus 8. Deze was echter nog niet direct leverbaar, maar daarvoor werd een prima financiële regeling getroffen . De verwachtte levertijd werd prima nagekomen.

K. Sintenie

Prima levering en duidelijke uitleg

Leveeing aan huis,
Betaalbare accu t.o.v. veel concurenten.

Fiets heeft voor mij een beetje een "bejaarde mensen" uitstraling.
Tips: veel verbetering mogelijk door andere kleurstelling, ander display en een beter logo.
Nb: er waren problemen met...
Fiets heeft voor mij een beetje een "bejaarde mensen" uitstraling.
Nb: er waren problemen met een irritant rammelend voorlicht. Dit is door ProEbike opgelost.

Goedkoop voor kwaliteit

R. Valk

Positieve ervaring, goede fiets en op de organisatie is niets op aan te merken.

Goede aflevering en goede uitleg in de showroom in Nieuwegein. Leuk was de gratis fietstas die werd aangeboden en een korting op sterkere accu.

Nee.

Vriendelijk te woord gestaan, levering volgens afspraak door een zeer aardige, kundige oudere man welke de fiets perfect heeft afgesteld.
Fiets bevalt prima, wordt gebruikt voor woon werk...
Fiets bevalt prima, wordt gebruikt voor woon werk verkeer ipv auto. Fiets voelt stevig en stabiel aan.

Snelle levering, volgens afspraak

Tot zover prima!

Simon Padt

Zie sterke punten

In eerste instantie gaat het over de kwaliteit van de fiets deze is als je dit vergelijkt met andere merken uitstekend te noemen , verder is het contact telefonisch en op locatie incl proefrijden... In eerste instantie gaat het over de kwaliteit van de fiets deze is als je dit vergelijkt met andere merken uitstekend te noemen , verder is het contact telefonisch en op locatie incl proefrijden prima en is uiteindelijk de reden geweest om deze fietsen te kopen, de praktijk en de langere termijn zal laten zien of we gelijk hebben.

Vr. gr,

Simon Padt

Neen

AW

2 fietsen gekocht mn. door goed uitleg van de werking en mochten de fietsen in de praktijk testen bij zware wind, er werd geen druk op ons uitgeoefend om de fietsen te kopen!
Na een kop koffie...
Na een kop koffie en onderling overleg hebben wij gekozen voor de fietsen.

Nakomen ( zelfs eerder) van de uiterlijke levertijd , goede uitleg van hoe om te gaan met de fiets bij aflevering en we konden zo fietsen na het het opladen van de accu, zonder enige problemen,... Nakomen ( zelfs eerder) van de uiterlijke levertijd , goede uitleg van hoe om te gaan met de fiets bij aflevering en we konden zo fietsen na het het opladen van de accu, zonder enige problemen, alles was goed afgesteld.