Ben Wessling

Prima fietsen, samen met vrienden een fiets gekocht.
Goede service en echte vakmensen.
Prima fietsen, samen met vrienden een fiets gekocht.
Goede service en echte vakmensen.
Wij hebben de fiets op de camping staan, geen probleem, ze komen gewoon daar heen voor een service beurt.
Echt een aanrader en een leuke prijs voor een prima fiets.

Bij problemen komen ze gewoon thuis.

Gewoon doorgaan zo.

IdV

Mijn man en ik hebben beiden twee jaar geleden een pro ebike fiets gekocht.
In het begin wat kleinigheidjes met mijn fiets, maar dat kwam men direct aan huis oplossen.
We zijn nu twee...
Mijn man en ik hebben beiden twee jaar geleden een pro ebike fiets gekocht.
We zijn nu twee jaar en heel wat fietskilometers verder en we zijn nog steeds uitermate tevreden.
Vorige week brak bij mijn man een zadelpen af, en hij kon ondanks er geen garantie meer opzit, zo een nieuwe ophalen. Ook de accus doen het nog steeds top, haal met gemak nog steeds 100 km ermee en ze zijn dan nog niet leeg ( maar meestal laad ik ze dan weer even door voordat we er mee op stap gaan)
Niets anders dan lof. We zijn blij met deze fietsen en de service van pro ebike !

Goede prijs kwaliteit verhouding
En nog veel belangrijker: goede service als er wat is

van Nieuwkerk

Na 9 maanden kreeg ik met mijn Pro-Ebike type Extensa een lekke band. Na twee dagen is het probleem onder garantie goed en snel verholpen. Tevens werd ook de versnelling van de fiets van mijn... Na 9 maanden kreeg ik met mijn Pro-Ebike type Extensa een lekke band. Na twee dagen is het probleem onder garantie goed en snel verholpen. Tevens werd ook de versnelling van de fiets van mijn partner beter afgesteld.

Er is vooraf duidelijkheid gegeven over wat wel en niet onder de garantie valt. Dit alles ging in een prettige sfeer.

Ga zo door. De mond op mond reclame doet de rest.

H.Reulen

Prettige ontvangst en goede uitleg over fiets

Na een week motor niet goed, deze is zeer snel vervangen voor een ander.
Perfecte after sales.

molendijk

het fietst goed

ik heb geen behoefte aan verdere informatie

Wij zijn na 1,5 uur rijden aangekomen bij Pro ebike. Omdat ik al veel gelezen had zag ik de fiets die ik graag wilde meteen staan. Ik mocht na uitleg even gaan fietsen, en dat vond ik geweldig, had... Wij zijn na 1,5 uur rijden aangekomen bij Pro ebike. Omdat ik al veel gelezen had zag ik de fiets die ik graag wilde meteen staan. Ik mocht na uitleg even gaan fietsen, en dat vond ik geweldig, had nog nooit op zo`n E fiets gezeten, en vond het fijn dat ik zo`n duwtje kreeg, dus meteen geregeld.

Goede en geduldige uitleg en ook hulp met de fiets was ok. Ik was bang dat de fiets vlugger ging dan ik.

Een kopje koffie hadden we zeker leuk gevonden.

Goede, prettige verkoper.

Goede persoonlijke informatie. Over prijs valt te praten.

Ron Lith

Uitstekende ervaring. Geen enkele aan of opmerking.

Deskundig en geduldig

P.v .Mierle

Goede ervaring en duidelijkheid

Kistemaker

Prima ervaring

Prijs kwaliteit verhouding

Bij aflevering wel betere controle op alle punten.

Opm: Zadelpen veerde niet was defect is een nieuwe gestuurd.
Schakelen van de versnelling was niet goed afgesteld.