Jose van Eck-Verstegen

Mijn complimenten voor de geweldige en snelle service.Op vakantie in Spanje werkte display niet meer....binnen 4 werkdagen een nieuwe ontvangen op de camping. En ik kan weer fietsen.?dankjewel..José... Mijn complimenten voor de geweldige en snelle service.Op vakantie in Spanje werkte display niet meer....binnen 4 werkdagen een nieuwe ontvangen op de camping. En ik kan weer fietsen.?dankjewel..José van Eck

Willem van Neck

Twee elektrische fietsen met 13 A accu's in 2016 gekocht. Service beurten zijn aan huis verricht. Dit handelingen en de kleine onvolkomen heden zijn probleemloos verholpen.
Wil hierbij...
Wil hierbij aangeven dat wij fietsen hebben die aan onze wensen voldoen.
Voor een goedkope investeringen ten opzichte van de duurdere merken is dit merk voor ons een topper.

Is er een probleem, dan wordt dat snel verholpen

Aanbiedingen voor goedkoper accu voor vaste klanten na 4 jaar.

Toon

Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Er is veel aandacht voor de persoonlijke wensen van de klant.

Ik heb nu zo'n 2000 km gereden met de Extensa. De fiets overtreft al mijn verwachtingen.
Wat een fietsplezier! Complimenten ook voor de medewerkers van Pro E Bike.
Erg vriendelijke en...
Wat een fietsplezier! Complimenten ook voor de medewerkers van Pro E Bike.
Erg vriendelijke en deskundige mensen.

E.Barendrecht

Met verbazing reageer ik op het tel.gesprek met uw medewerker. Wij zouden negatief hebben gereageerd op een klacht van de display. Nou die klacht is ongegrond ik ben vol lof over het oplossen van de... Met verbazing reageer ik op het tel.gesprek met uw medewerker. Wij zouden negatief hebben gereageerd op een klacht van de display. Nou die klacht is ongegrond ik ben vol lof over het oplossen van de klacht in onze vakantie. Wij zijn prima behandeld en fietsen inmiddels heel wat af. Vind het wel heel vervelend dat dit op internet was verschenen. Nogmaals ik weet niet hoe het op die site is gekomen. Dus nogmaals wij zijn prima behandeld.

Prettig contact over de oplader rijdt er al 21.000km mee

geen klachten verder goede prij kwaliteit verhouding

duidelijkheid

nee

Geradts

I.v.m. Evenwichtstoornis werd mij een damesfiets met zijwieltjes aangeraden.
I.v.m. Evenwichtstoornis werd mij een damesfiets met zijwieltjes aangeraden.
In Ijsselstein werd ik goed geïnformeerd over welke fiets het best zou passen ivm de aanpassingen. De fiets werd sneller dan beloofd bij mij thuis afgeleverd.
Er waren wat kleine dingetjes, waar een monteur naar zou moeten kijken. Afspraak gemaakt, paar dagen later, op afgesproken tijd, staat een bus voor de deur. Twee vriendelijke monteurs, die snel en naar tevredenheid te werk gingen.
Vroegen of ik nog even een stukje wilde rijden, kijken of ik tevreden was.
Ze hebben zelfs een zadel van mijn oude fiets overgezet.
Al met al prima service.

De handleiding van het display klopt inhoudelijk niet helemaal en is ook wat knullig geschreven.

Ben Wessling

Prima fietsen, samen met vrienden een fiets gekocht.
Goede service en echte vakmensen.
Prima fietsen, samen met vrienden een fiets gekocht.
Goede service en echte vakmensen.
Wij hebben de fiets op de camping staan, geen probleem, ze komen gewoon daar heen voor een service beurt.
Echt een aanrader en een leuke prijs voor een prima fiets.

Bij problemen komen ze gewoon thuis.

Gewoon doorgaan zo.

IdV

Mijn man en ik hebben beiden twee jaar geleden een pro ebike fiets gekocht.
In het begin wat kleinigheidjes met mijn fiets, maar dat kwam men direct aan huis oplossen.
We zijn nu twee...
Mijn man en ik hebben beiden twee jaar geleden een pro ebike fiets gekocht.
We zijn nu twee jaar en heel wat fietskilometers verder en we zijn nog steeds uitermate tevreden.
Vorige week brak bij mijn man een zadelpen af, en hij kon ondanks er geen garantie meer opzit, zo een nieuwe ophalen. Ook de accus doen het nog steeds top, haal met gemak nog steeds 100 km ermee en ze zijn dan nog niet leeg ( maar meestal laad ik ze dan weer even door voordat we er mee op stap gaan)
Niets anders dan lof. We zijn blij met deze fietsen en de service van pro ebike !

Goede prijs kwaliteit verhouding
En nog veel belangrijker: goede service als er wat is

van Nieuwkerk

Na 9 maanden kreeg ik met mijn Pro-Ebike type Extensa een lekke band. Na twee dagen is het probleem onder garantie goed en snel verholpen. Tevens werd ook de versnelling van de fiets van mijn... Na 9 maanden kreeg ik met mijn Pro-Ebike type Extensa een lekke band. Na twee dagen is het probleem onder garantie goed en snel verholpen. Tevens werd ook de versnelling van de fiets van mijn partner beter afgesteld.

Er is vooraf duidelijkheid gegeven over wat wel en niet onder de garantie valt. Dit alles ging in een prettige sfeer.

Ga zo door. De mond op mond reclame doet de rest.

H.Reulen

Prettige ontvangst en goede uitleg over fiets

Na een week motor niet goed, deze is zeer snel vervangen voor een ander.
Perfecte after sales.