Harie

In 2017 2 e-bikes gekocht met accu voor 135 km
De fietsen hebben inmiddels een service beurt gehad en ben tevreden over de geleverde service.
Probleem gehad met gebroken spaak en dat is...
In 2017 2 e-bikes gekocht met accu voor 135 km
Probleem gehad met gebroken spaak en dat is vakkundig opgelost door een nieuw wieel te leveren

Zeer goede service

De accu prijzen zijn wat aan de hoge kant als je ze moet gaan verwisselen.

Eelco Rietveld

In 2015 twee E bikes gekocht en jaarlijks zonder problemen vele km gefietst. Bij een servicebeurt komen ze netjes aan huis en worden de fietsen vakkundig nagelopen. Het is een vaste prijs en worden... In 2015 twee E bikes gekocht en jaarlijks zonder problemen vele km gefietst. Bij een servicebeurt komen ze netjes aan huis en worden de fietsen vakkundig nagelopen. Het is een vaste prijs en worden kleine vervangingen zoals remblokken zonder extra kosten uit gevoerd. De monteur aan huis is zeer vriendelijk en verstaat zijn vak.

snelle service, vriendelijk, goede fietseen tegen een mooi prijs.

Overweeg om aan inruilen te doen zodat je steeds nieuw kan blijven rijden en een ander een tweedehands kan nemen die dan betaalbaar zijn als je geen gedl hebt voor een hele nieuwe.

Jacqueline Pels

Vandaag ebike gekocht in 2016 ter reparatie aangeboden. Geweldige service ervaren, bravo!

Geweldige Service!

Ingrid

Nadat ik wat problemen had geuit, werd ik heel vlug teruggebeld.

Jose van Eck-Verstegen

Mijn complimenten voor de geweldige en snelle service.Op vakantie in Spanje werkte display niet meer....binnen 4 werkdagen een nieuwe ontvangen op de camping. En ik kan weer fietsen.?dankjewel..José... Mijn complimenten voor de geweldige en snelle service.Op vakantie in Spanje werkte display niet meer....binnen 4 werkdagen een nieuwe ontvangen op de camping. En ik kan weer fietsen.?dankjewel..José van Eck

Willem van Neck

Twee elektrische fietsen met 13 A accu's in 2016 gekocht. Service beurten zijn aan huis verricht. Dit handelingen en de kleine onvolkomen heden zijn probleemloos verholpen.
Wil hierbij...
Wil hierbij aangeven dat wij fietsen hebben die aan onze wensen voldoen.
Voor een goedkope investeringen ten opzichte van de duurdere merken is dit merk voor ons een topper.

Is er een probleem, dan wordt dat snel verholpen

Aanbiedingen voor goedkoper accu voor vaste klanten na 4 jaar.

Toon

Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Er is veel aandacht voor de persoonlijke wensen van de klant.

Ik heb nu zo'n 2000 km gereden met de Extensa. De fiets overtreft al mijn verwachtingen.
Wat een fietsplezier! Complimenten ook voor de medewerkers van Pro E Bike.
Erg vriendelijke en...
Wat een fietsplezier! Complimenten ook voor de medewerkers van Pro E Bike.
Erg vriendelijke en deskundige mensen.

E.Barendrecht

Met verbazing reageer ik op het tel.gesprek met uw medewerker. Wij zouden negatief hebben gereageerd op een klacht van de display. Nou die klacht is ongegrond ik ben vol lof over het oplossen van de... Met verbazing reageer ik op het tel.gesprek met uw medewerker. Wij zouden negatief hebben gereageerd op een klacht van de display. Nou die klacht is ongegrond ik ben vol lof over het oplossen van de klacht in onze vakantie. Wij zijn prima behandeld en fietsen inmiddels heel wat af. Vind het wel heel vervelend dat dit op internet was verschenen. Nogmaals ik weet niet hoe het op die site is gekomen. Dus nogmaals wij zijn prima behandeld.

Prettig contact over de oplader rijdt er al 21.000km mee

geen klachten verder goede prij kwaliteit verhouding

duidelijkheid

nee

Geradts

I.v.m. Evenwichtstoornis werd mij een damesfiets met zijwieltjes aangeraden.
I.v.m. Evenwichtstoornis werd mij een damesfiets met zijwieltjes aangeraden.
In Ijsselstein werd ik goed geïnformeerd over welke fiets het best zou passen ivm de aanpassingen. De fiets werd sneller dan beloofd bij mij thuis afgeleverd.
Er waren wat kleine dingetjes, waar een monteur naar zou moeten kijken. Afspraak gemaakt, paar dagen later, op afgesproken tijd, staat een bus voor de deur. Twee vriendelijke monteurs, die snel en naar tevredenheid te werk gingen.
Vroegen of ik nog even een stukje wilde rijden, kijken of ik tevreden was.
Ze hebben zelfs een zadel van mijn oude fiets overgezet.
Al met al prima service.

De handleiding van het display klopt inhoudelijk niet helemaal en is ook wat knullig geschreven.