Stefan

In 2015 na het inleveren van mijn leaseauto een Pro e_bike Nexus 7 herenfiets aqngeschaft. Ik had al meerdere e bikes geprobeerd maar in de normale prijsklasse heeft deze fiets mijn voorkeur. Mijn... In 2015 na het inleveren van mijn leaseauto een Pro e_bike Nexus 7 herenfiets aqngeschaft. Ik had al meerdere e bikes geprobeerd maar in de normale prijsklasse heeft deze fiets mijn voorkeur. Mijn afstand woon werk is enkele reis 13 km, dus 26 km per dag, en dat gaat prima met deze fiets. Inmiddels mer dan 10.000 km gefiets met mijn fiets en 1 x per jaar de onderhoudsbeurt uit laten voeren. Inmiddels heeft ook minn vrouw een Nexus 7 aangeschaft, en ook zij is inmiddels overtuigd van het plezier van een e bike. Ik heb nog geen problemen gehad, alleen 1 x een lekke band en een niet werkende koplamp. Maar dat werd allemaal prima verholpen.

Robuustheid en kwaliteit van de fiets,ook over slecht wegdek.
Groot bereik van de accu( 13 a))

Koplamp, die valt nog weleens uit bij fietsen over slecht wegdek en gaat niet automatisch aan en uit.

Marcel

Onlangs hebben mijn vrouw en ik een e-bike aangeschaft in IJsselstein bij Pro E-Bike.
Na het proef rijden op andere merken kwamen we in IJsselstein, maar eenmaal op een Pro-E-Bike gereden waren we gelijk verkocht. Een zeer moderne fiets van alle gemakken voorzien en afgewerkt met zeer goede onderdelen, goede service en vakkundig personeel.

Zeer goede service en telefonische hulp bij vragen, want je koopt immers geen pakje brood, maar een e-bike, waar best een behoorlijk aankoopbedrag mee gemoeid is.

cees

Een scherp geprijsde accu gekocht na goed telefonisch advies. Maar defect van de fiets bleek toch in de bekabeling te zitten. Retourzending was geen probleem. Na ontvangst door Pro-bike kregen... Een scherp geprijsde accu gekocht na goed telefonisch advies. Maar defect van de fiets bleek toch in de bekabeling te zitten. Retourzending was geen probleem. Na ontvangst door Pro-bike kregen we een tel dat deze was aangekomen en geld was teruggestort.

Snelle reactie op emails en een wachttijden bij tel contact

Info over 1e gebruik van de accu kan wat duidelijker, wordt verbeterd.

Jos Verkooijen

Hartelijk dank alweer voor de super service die Pro e Bike heeft verleend.
Hier kunnen veel producenten echt een puntje aan zuigen!!
Een fiets van 4,5 jaar oud een nieuw voorwiel met...
Hartelijk dank alweer voor de super service die Pro e Bike heeft verleend.
Hier kunnen veel producenten echt een puntje aan zuigen!!
Een fiets van 4,5 jaar oud een nieuw voorwiel met motor leveren voor Eur 170,- uit coulance omdat de fiets nog geen 5 jaar oud is vind ik echt bijzonder
Uw monteur heeft het nieuwe wiel professioneel vervangen en ook de servicebeurt perfect uitgevoerd en zelfs de fiets nog gedeeltelijk gepoetst
Heb intussen weer 50 km gereden en echt super geen piepje kraakje rammeltje.

100% zeker wordt mijn volgende fiets weer een Pro e bike

Mvg

Jos Verkooijen
Bavel

Super service !!

Zou niet weten

Nel

Zaterdag jl de Vita gekocht. Gisteren werd het geleverd, maar ik vond het wat te hoog. Kon er nog niet op fietsen ivm oppassen kleinkids. Echter, het zat me niet lekker, dus op de aankoopbon en de... Zaterdag jl de Vita gekocht. Gisteren werd het geleverd, maar ik vond het wat te hoog. Kon er nog niet op fietsen ivm oppassen kleinkids. Echter, het zat me niet lekker, dus op de aankoopbon en de afleverbon gekeken. Wat bleek, ik had maat 51 besteld maar 56 gekregen. Gebeld, maar men was al naar huis. VM ingesproken. Vanmorgen 8 uur werd ik gelijk teruggebeld. Het verhaal verteld, vandaag zijn ze gelijk gekomen om de fiets om te ruilen. Echt een topservice en een hele mooie fiets rijker, incl fietstassen en een insteekkabelslot er gratis bijgekregen. Ga zo door, Pro e-bike.

Topservice en mooie fietsen. Een dikke 10

Niets, gewoon zo doorgaan.

Top bedrijf goede en snelle service aan huis

Harie

In 2017 2 e-bikes gekocht met accu voor 135 km
De fietsen hebben inmiddels een service beurt gehad en ben tevreden over de geleverde service.
Probleem gehad met gebroken spaak en dat is...
In 2017 2 e-bikes gekocht met accu voor 135 km
Probleem gehad met gebroken spaak en dat is vakkundig opgelost door een nieuw wieel te leveren

Zeer goede service

De accu prijzen zijn wat aan de hoge kant als je ze moet gaan verwisselen.

Eelco Rietveld

In 2015 twee E bikes gekocht en jaarlijks zonder problemen vele km gefietst. Bij een servicebeurt komen ze netjes aan huis en worden de fietsen vakkundig nagelopen. Het is een vaste prijs en worden... In 2015 twee E bikes gekocht en jaarlijks zonder problemen vele km gefietst. Bij een servicebeurt komen ze netjes aan huis en worden de fietsen vakkundig nagelopen. Het is een vaste prijs en worden kleine vervangingen zoals remblokken zonder extra kosten uit gevoerd. De monteur aan huis is zeer vriendelijk en verstaat zijn vak.

snelle service, vriendelijk, goede fietseen tegen een mooi prijs.

Overweeg om aan inruilen te doen zodat je steeds nieuw kan blijven rijden en een ander een tweedehands kan nemen die dan betaalbaar zijn als je geen gedl hebt voor een hele nieuwe.

J vep

Vandaag ebike gekocht in 2016 ter reparatie aangeboden. Geweldige service ervaren, bravo!

Geweldige Service!

Ingrid

Nadat ik wat problemen had geuit, werd ik heel vlug teruggebeld.