margreet zijda

Prima, duidelijk, snel

Er is mij eigenlijk niets verteld over of er nog een servicebeurt komt?

Uitstekend

nee

Peter Bieze.

Tot nu toe voldoet het aan de verwachtingen. Tot op heden geen problemen met de geleverde fiets. Bij onverhoopte problemen rekenen we op de toegezegde assistentie.

Snelle reactie op beursbezoek ( 50+ ) . Vlot afspraak proefrijden en na bestelling aflevering.

Tot nu toe niet.

snelle en klantvriendelijke service

geen navraag achteraf gehad, en jammer dat het fietsslot net andersom werkt als bij reguliere fietsen.

Positief, accuraat en vriendelijk.

duidelijkheid door door keuze voor klein maar adequaat assortiment

Jolanda de Jong

Toen ik op zoek ging naar een betaalbare fiets met elektrische ondersteuning kwam ik met de zoekmachine op de computer bij Pro-ebike terecht. De informatie op de website en het advies aan huis... Toen ik op zoek ging naar een betaalbare fiets met elektrische ondersteuning kwam ik met de zoekmachine op de computer bij Pro-ebike terecht. De informatie op de website en het advies aan huis hebben geleid tot de aankoop van een fiets die mij tot nu toe erg goed bevalt.

De service en het advies aan huis voor het uitzoeken van het juiste model heb ik als erg prettig ervaren. Ook een klacht werd aan huis naar volle tevredenheid snel opgelost.

N.v.t.

Prima service, goed te woord gestaan en snelle levering.

Prijs is prima. snelle levering

Prima afhandeling. Top fiets.

snelle afhandeling

Delft

Goede en uitgebreide informatie bij maken van proefrit en bij aflevering. Goed bereikbaar per telefoon. Met de aftersales van Pro E-bike hebben wij nog geen ervaring.

Men neemt de tijd voor uitleg, beantwoorden van vragen en demonstratie hoe onderdelen zelf geopend of losgemaakt kunnen worden. Fiets wordt keurig op afgesproken tijd en rijklaar opgeleverd. Op de... Men neemt de tijd voor uitleg, beantwoorden van vragen en demonstratie hoe onderdelen zelf geopend of losgemaakt kunnen worden. Fiets wordt keurig op afgesproken tijd en rijklaar opgeleverd. Op de site kan reserve accu besteld worden, de prijs ervan is heel redelijk. De fiets oogt degelijk en rijdt soepel, het frame is redelijk stijf (damesuitvoering). Zadel en stuur zijn snel en zonder gereedschap te verstellen.

Er lopen veel kabels van stuur naar het frame: deze kunnen iets beter gebundeld worden (maar dit is zelf eenvoudig te verhelpen). De garantieperiode op motor en frame is goed (2 resp. 5jr) maar op... Er lopen veel kabels van stuur naar het frame: deze kunnen iets beter gebundeld worden (maar dit is zelf eenvoudig te verhelpen). De garantieperiode op motor en frame is goed (2 resp. 5jr) maar op accu, electronica en overige onderdelen relatief kort (1jr). Graag meer info op de site over de samenstelling van de accu: er zijn verschillende typen in omloop (bijv. LiNMC of LiPo), ieder met specifieke kwaliteiten/eigenschappen. De motor is niet geheel stil in 2e en 3e ondersteuningsstand, maar tot dusver is dit niet echt storend.

Aart Roelofs

Vriendelijk te woord gestaan, en alles op de juiste datum en tijd geleverd.
Prima helemaal top!
Vriendelijk te woord gestaan, en alles op de juiste datum en tijd geleverd.
Prima helemaal top!
Zowel bij het doen van een Proefrit als de aflevering (1 week later) was ook deze service vriendelijk en correct.
Van mij een vette 10+

Het afspreken om een bepaalde tijd op mijn werk adres was perfect alsmede de uitleg over de fiets in kwestie.
Perfect!
Ook de aflevering en het klaar maken van de fiets bij de aflevering...
Perfect!
Ook de aflevering en het klaar maken van de fiets bij de aflevering is prima gegaan met een duidelijke uitleg hoe het e.e.a
werkt en bedient moest worden.
Ook het advies over hoe ik de accu moest gebruiken/opladen is fijn en duidelijk uitgelegd om zodoende een langere tijd met de accu te kunnen doen.

Aftersales ? in welke vorm?
Ik zal wel gebruik maken van de service beurt om van de garantie gebruik te zullen maken, maar de aftersales .....
een telefoontje of ik tevreden ben met de...
Aftersales ? in welke vorm?
een telefoontje of ik tevreden ben met de fiets had misschien wel een leuk geweest.
Maar goed , met de fiets ben ik blij en daar doet een bedankje richting pro Ebike wel goed aan.