2 fietsen besteld, maar na ruim 5 weken zelf moeten vragen hoe het ermee staat. Blijkt dat ze wachten op accu's en kan nog 1 maand duren. In plaats hiervan hadden ze zelf contact op moeten nemen!!!!... 2 fietsen besteld, maar na ruim 5 weken zelf moeten vragen hoe het ermee staat. Blijkt dat ze wachten op accu's en kan nog 1 maand duren. In plaats hiervan hadden ze zelf contact op moeten nemen!!!! Nu nog steeds geen fietsen.

Zie boven

brink

Op zich positef

Levering
Kwaliteit
Probleemoplossing

Goede service en informatie vooraf. Ook achteraf netjes geholpen op al mijn vragen. Fiets bevalt prima.

Kwalitatief sterke fiets. Goede ondersteuning en comfortabel.

A. E. Waterdrinker

Het bedrijf zelf heeft een prima reactie snelheid en levertijd.
Over de kwaliteit van de fiets ben ik minder tevreden.

Fijn om de fiets op afspraak thuis uit te proberen. De verkoper had verschillende modellen bij zich. Ik ben vriendelijk geholpen. Alleen regende het pijpenstelen op dat moment en dan neem je niet... Fijn om de fiets op afspraak thuis uit te proberen. De verkoper had verschillende modellen bij zich. Ik ben vriendelijk geholpen. Alleen regende het pijpenstelen op dat moment en dan neem je niet genoeg tijd voor de rijtest.

De kwaliteit van de fiets valt op bepaalde onderdelen tegen. O.a waardeloze bel, voorrem erg slecht, achterrem slecht, voorverlichting matig, verwijderen van de accu kost veel moeite en na 3... De kwaliteit van de fiets valt op bepaalde onderdelen tegen. O.a waardeloze bel, voorrem erg slecht, achterrem slecht, voorverlichting matig, verwijderen van de accu kost veel moeite en na 3 maanden al roestvorming op de trappers.

Th Pistorius

Te weinig gereden ivm winter ± 200 km

presentatie en klantvriendelijk

Heb i.v.m. winter nog maar 200km gereden dus nog geen ervaring

Aankoop via internet, levering

snelheid , betrokkenheid, levering

levering sloten , extra's

Ben tevreden over de informatie die ik kreeg via de telefoon.

fiets was er eerder als verwacht.

Had graag even bericht gehad . Per telefoon gezegd dat hij na het weekend pas zou komen. Kwam vrijdags ervoor al.
Grote verrassing, maar wat als ik niet thuis was ge weest. Monteur heeft...
Grote verrassing, maar wat als ik niet thuis was ge weest. Monteur heeft die dag wel gebeld .

Ervaring is zeer goed, en klant vriendelijk.

Snelheid van levering.

Kan misschien meer korting geven!!

c van oosterhout

Goede ervaring; nadat de fiets afgeleverd was en de monteur uitgelegd had hoe ik de accu er uit kon halen , na de accu leeg te hebben gereden wou ik hem er uit halen om boven op te laden maar met... Goede ervaring; nadat de fiets afgeleverd was en de monteur uitgelegd had hoe ik de accu er uit kon halen , na de accu leeg te hebben gereden wou ik hem er uit halen om boven op te laden maar met geen mogelijkheid kreeg ik het sleuteltje om dus gelijk een nieuwe er ingedraaid ter wel hij dat een uur geleden tot 2 keer had voor gedaan dus ik bellen naar Breda en de week er na stond de monteur er weer en die kreeg hem na 4/5 keer wel open maar het slotje was toch niet perfect dus gelijk een nieuwe er in, en perfect was het op gelost. Dit was volgens hem nog niet voorgekomen, maar het is netjes opgelost, bedankt Pro-ebike.

De bagage drager onder het zadel dat schuin oploopt zou iets korte mogen zijn, waarom; ik heb een ander zadel gemonteerd een met extra vering dat rijd net als een Citroen zo als dat veert alleen... De bagage drager onder het zadel dat schuin oploopt zou iets korte mogen zijn, waarom; ik heb een ander zadel gemonteerd een met extra vering dat rijd net als een Citroen zo als dat veert alleen als je een dieper putje pakt veert hij net tegen de bagagedrager aan, dus ; verf er af jammer.
Als de bagagedrager aan de voorkant twee cm korter zou zijn had het geen probleem geweest.

Petra van Beers

Goed, direct contact, afspraken op korte termijn, snelle levering

Ben nog niet in gelegenheid gesteld (vooral door slechte weer en ander bijkomstigheden ) om mijn fiets veel uit te proberen.
Maar over zoals het gegaan is geen punten die ik verbeterd zou...
Maar over zoals het gegaan is geen punten die ik verbeterd zou willen zien.