Goede fiets, vriendelijke mensen, snelle levering... helemaal blij!

Ze doen wat ze beloven.

Prima. Klein probleem werd snel en vakkundig opgelost.

Peter

Goed bedrijf en een fijne fiets. Ik heb deze in het bezit sinds 2013 reeds 7000 kilometer voornamelijk woon-werk mee gefietst.

Goede kwaliteit fiets voor een scherpe prijs.

Romy van Nijnatten

Mijn ervaring van Uw bedrijf is goed .administratief foutje werd goed opgelost.
Mijn ervaring van Uw bedrijf is goed .administratief foutje werd goed opgelost.
alleen de aflevering was minder goed. Te grote maat fiets geleverd en aflevering werd vlug-vlug gedaan.heb nu te grote fietsmaat wat ik uiteindelijk zelf geaccepteerd heb onder lichte dwang.||Wegens winter periode nog niet kunnen uitproberen. Romy van Nijnatten

ik mocht bij het uitproberen van de fiets en een heel eind fietsen
ben 20 minuten weg geweest.
zo kon ik opritten enz uitproberen.

bij afleveren van de fiets hadden ze de verkeerde maat bij. volgens bezorger maakte 3 cm echt niet uit !!
even rond gereden op die maat en ging redelijk. dus toch genomen.Dit dus eigen beslissing , Maar ook
bijna geen uitleg gehad en stuur werd niet lager gezet. Het was duidelijk dat de bezorger achter liep
op zijn schema en zo vlug mogelijk weer weg wilde naar de volgende klant.

Goed.

Vriendelijke en professionele benadering. Goede uitleg.

levering voor onze regio (Zuid-Limburg) blijkt alleen op donderdag te kunnen. Dit wordt niet op jullie website aangegeven. Voor ons zou dit geen verschil hebben uitgemaakt, wij zijn zeer tevreden... levering voor onze regio (Zuid-Limburg) blijkt alleen op donderdag te kunnen. Dit wordt niet op jullie website aangegeven. Voor ons zou dit geen verschil hebben uitgemaakt, wij zijn zeer tevreden over Pro-Ebike

Corry

Bedrijf heeft een vriendelijke uitstraling en neemt echt de tijd voor de klant. communicatie verloopt altijd op een prettige manier via internet hadden we een proefrit ingepland wat ook vrij snel... Bedrijf heeft een vriendelijke uitstraling en neemt echt de tijd voor de klant. communicatie verloopt altijd op een prettige manier via internet hadden we een proefrit ingepland wat ook vrij snel kon plaatsvinden. door de fijne proefrit konden we ook snel een keuze maken die bij hun is gevallen

Service is goed geregeld ze zijn vriendelijk aan de telefoon en nemen de tijd voor je. bij de aflevering van de fiets kregen we een goede uitleg van de monteur en die fiets naar ons smaak instelde... Service is goed geregeld ze zijn vriendelijk aan de telefoon en nemen de tijd voor je. bij de aflevering van de fiets kregen we een goede uitleg van de monteur en die fiets naar ons smaak instelde bestellen ging vrij vlot fietsen werden binnen een week netjes aan huis afgeleverd. we hebben ze nog niet zo lang maar tot nu toe erg tevreden over de fietsen

kunnen we nog niet echt zeggen we zijn tevreden

Bieden een ontzettende goede service als je ze belt! Alles wordt goed geregeld en de reactie is snel. Wij hebben nu de fietsen ongeveer een jaar en hebben er ontzettend veel plezier van. 1x... Bieden een ontzettende goede service als je ze belt! Alles wordt goed geregeld en de reactie is snel. Wij hebben nu de fietsen ongeveer een jaar en hebben er ontzettend veel plezier van. 1x problemen gehad met de accu, maar ook dat werd snel verholpen

Uitstekende service en goede kwaliteit van de fietsen

nvt

rob

Prettig

zie verbeterpunten

bij de bestelling niet alles op voorraad, accu voor meer kilometers niet aanwezig, geen fietstassen.

Zeer goed

Prijs kwaliteit

meer info naar rand Belgie toe