Arie Jan Wind

Een prettige ervaring bij de koop van twee e-bikes. Na aflevering die beter had gekunt door de weersomstandigheden (winter) pas later rijervaring met de fietsen opgedaan. Bij een exemplaar liep de... Een prettige ervaring bij de koop van twee e-bikes. Na aflevering die beter had gekunt door de weersomstandigheden (winter) pas later rijervaring met de fietsen opgedaan. Bij een exemplaar liep de versnelling in positie7/8 aan. Na afspraak is dit probleem binnen twee dagen hersteld. Fietsen bevallen uitstekend en er kan opeen acculading meer dan 100 km. Mee worden gereden. Hopelijk blijven wij op lange termijn positief.

Goede prijsstellen.

Nauwkeuriger bij aflevering fietscontroleren, zoals bandenspanning en acculading.

Zeer vriendelijke ontvangst. Ik kon alle gewenste fietsen uit proberen om tot de beste keus te komen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Janny

Er was iets mis met mijn fiets, donderdag een mail verstuurd, en dinsdag al gerepareerd. Hoe snel en goed wil een mens het krijgen! Top service, dank en ga zo door.

Snelle reactie en service, niets op aan te merken.

Geen.

Marc

Top service!

Proefrit op locatie, keurige aflevering, betaling ter plekke met pin, heerlijke en betrouwbare fiets, inmiddels 16.000 km gefietst zonder lek te rijden! probeer dat maar eens met een ander merk.... Proefrit op locatie, keurige aflevering, betaling ter plekke met pin, heerlijke en betrouwbare fiets, inmiddels 16.000 km gefietst zonder lek te rijden! probeer dat maar eens met een ander merk. Service op locatie, Danny is goud waard. Geeft zelf aan dat bepaalde onderdelen nog niet vervangen hoeven te worden terwijl ik dacht dat dit wel nodig was. Even proef fietsen na de beurt. Ik kan niet anders zeggen dan top service!

Stefan

In 2015 na het inleveren van mijn leaseauto een Pro e_bike Nexus 7 herenfiets aqngeschaft. Ik had al meerdere e bikes geprobeerd maar in de normale prijsklasse heeft deze fiets mijn voorkeur. Mijn... In 2015 na het inleveren van mijn leaseauto een Pro e_bike Nexus 7 herenfiets aqngeschaft. Ik had al meerdere e bikes geprobeerd maar in de normale prijsklasse heeft deze fiets mijn voorkeur. Mijn afstand woon werk is enkele reis 13 km, dus 26 km per dag, en dat gaat prima met deze fiets. Inmiddels mer dan 10.000 km gefiets met mijn fiets en 1 x per jaar de onderhoudsbeurt uit laten voeren. Inmiddels heeft ook minn vrouw een Nexus 7 aangeschaft, en ook zij is inmiddels overtuigd van het plezier van een e bike. Ik heb nog geen problemen gehad, alleen 1 x een lekke band en een niet werkende koplamp. Maar dat werd allemaal prima verholpen.

Robuustheid en kwaliteit van de fiets,ook over slecht wegdek.
Groot bereik van de accu( 13 a))

Koplamp, die valt nog weleens uit bij fietsen over slecht wegdek en gaat niet automatisch aan en uit.

Marcel

Onlangs hebben mijn vrouw en ik een e-bike aangeschaft in IJsselstein bij Pro E-Bike.
Na het proef rijden op andere merken kwamen we in IJsselstein, maar eenmaal op een Pro-E-Bike gereden waren we gelijk verkocht. Een zeer moderne fiets van alle gemakken voorzien en afgewerkt met zeer goede onderdelen, goede service en vakkundig personeel.

Zeer goede service en telefonische hulp bij vragen, want je koopt immers geen pakje brood, maar een e-bike, waar best een behoorlijk aankoopbedrag mee gemoeid is.

cees

Een scherp geprijsde accu gekocht na goed telefonisch advies. Maar defect van de fiets bleek toch in de bekabeling te zitten. Retourzending was geen probleem. Na ontvangst door Pro-bike kregen... Een scherp geprijsde accu gekocht na goed telefonisch advies. Maar defect van de fiets bleek toch in de bekabeling te zitten. Retourzending was geen probleem. Na ontvangst door Pro-bike kregen we een tel dat deze was aangekomen en geld was teruggestort.

Snelle reactie op emails en een wachttijden bij tel contact

Info over 1e gebruik van de accu kan wat duidelijker, wordt verbeterd.

Jos Verkooijen

Hartelijk dank alweer voor de super service die Pro e Bike heeft verleend.
Hier kunnen veel producenten echt een puntje aan zuigen!!
Een fiets van 4,5 jaar oud een nieuw voorwiel met...
Hartelijk dank alweer voor de super service die Pro e Bike heeft verleend.
Hier kunnen veel producenten echt een puntje aan zuigen!!
Een fiets van 4,5 jaar oud een nieuw voorwiel met motor leveren voor Eur 170,- uit coulance omdat de fiets nog geen 5 jaar oud is vind ik echt bijzonder
Uw monteur heeft het nieuwe wiel professioneel vervangen en ook de servicebeurt perfect uitgevoerd en zelfs de fiets nog gedeeltelijk gepoetst
Heb intussen weer 50 km gereden en echt super geen piepje kraakje rammeltje.

100% zeker wordt mijn volgende fiets weer een Pro e bike

Mvg

Jos Verkooijen
Bavel

Super service !!

Zou niet weten

Nel

Zaterdag jl de Vita gekocht. Gisteren werd het geleverd, maar ik vond het wat te hoog. Kon er nog niet op fietsen ivm oppassen kleinkids. Echter, het zat me niet lekker, dus op de aankoopbon en de... Zaterdag jl de Vita gekocht. Gisteren werd het geleverd, maar ik vond het wat te hoog. Kon er nog niet op fietsen ivm oppassen kleinkids. Echter, het zat me niet lekker, dus op de aankoopbon en de afleverbon gekeken. Wat bleek, ik had maat 51 besteld maar 56 gekregen. Gebeld, maar men was al naar huis. VM ingesproken. Vanmorgen 8 uur werd ik gelijk teruggebeld. Het verhaal verteld, vandaag zijn ze gelijk gekomen om de fiets om te ruilen. Echt een topservice en een hele mooie fiets rijker, incl fietstassen en een insteekkabelslot er gratis bijgekregen. Ga zo door, Pro e-bike.

Topservice en mooie fietsen. Een dikke 10

Niets, gewoon zo doorgaan.

Top bedrijf goede en snelle service aan huis