Magda van vanAarsen

Paar weken geleden een E-bike gekocht ,na wat nare ervaringen met de wat grotere bedrijven was deze ervaring een verademing!
Danny is een eerlijke /bekwame verkoper hij heeft naar mijn...

eerlijk , bekwaam , geduldig ,niet opdringerig.

niets veranderen !!

2 Elektrische fietsen 3 jaar geleden gekocht. We zijn zeer tevreden over de fietsen tot dat er 2 fietsen 1 nacht buiten had gestaan. Gevolg was erbij 1 fiets de display water in was gekomen.

Ondanks verlopen garantie termijn een goede tegemoetkoming richting de klant.

Cj Van Boggelen

Wat een geweldige service geeft dit bedrijf!!
We zijn dan meer dan tevreden.
Fam van boggelen.

Service geweldig.

Zou het niet weten.

Jan

Goede service, en toch een lage prijs, zeker voor de kwaliteit die de fiets heeft.
Ondersteuning werkt geweldig.

A.Doorn

2 weken in het bezit van pro-ebike Campo na valse start met accu nu volledig tevreden. Aanrader om toch eens te kijken bij pro-ebike als je op zoek bent naar betaalbare fiets.

Service top

Al enkele jaren in het bezit van een pro ebike. Fiets bevalt heel goed en ook de servicebeurten aan huis zijn heel fijn!

Prijs/kwaliteit
Accu capaciteit
Service aan huis

Wat een zo niet klantvriendelijke verkoper! Toen ik mijn fiets kocht was hij heeel aardig. Nu ik een onderhoud wil en ik aangeef dat er in mijn display een zwarte inktvlek is ontstaan krijg ik...

Zeker ook het verkoop personeel trainen op klantvriendelijkheid

Simon Padt

Vier jaar geleden drie fietsen gekocht, gebruiken deze dagelijks, wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, zou zeggen vraag een proefrit aan.

Dit bedrijf komt zijn afspraken na.

Arie Jan Wind

Een prettige ervaring bij de koop van twee e-bikes. Na aflevering die beter had gekunt door de weersomstandigheden (winter) pas later rijervaring met de fietsen opgedaan. Bij een exemplaar liep de...

Goede prijsstellen.

Nauwkeuriger bij aflevering fietscontroleren, zoals bandenspanning en acculading.

Zeer vriendelijke ontvangst. Ik kon alle gewenste fietsen uit proberen om tot de beste keus te komen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam