Clemens Baelemans

Zeer goede service

Service, vriendelijk, snel

Fam. Hak

Uitstekende service, je wordt fijn geholpen. telefonisch goed bereikbaar. Direct reactie op de mail

Service, prijs, kwaliteit

nee

Frans

Miskoop - eindeloze ellende.
Miskoop - eindeloze ellende.
Ik heb eindeloze problemen met deze Ebike, eigenlijk vanaf het begin. Nu ik deze ebike 2 jaar heb en er slechts 2000km op gereden heb, is hij klaar voor de sloop. De ebike voor zo'n 260,- bij het bedrijf laten reviseren. Vervolgens blijkt de accu het nog maar 25 km vol te houden. De fiets schakelt slecht en de ketting loopt er regelmatig van af. De motor in het voorwiel heeft het binnen 2 jaar begeven. Een voorwiel wat ik door jullie reparateur als vervanging kreeg voor een slecht functionerende motor vlak na aankoop. Een voorwiel wat gebruikt was, maar waarvan hij beweerde dat het maar een paar kilometer had gelopen... .

Zwaar

Alles

Reactie Pro-ebike.nl:

Geachte heer/mevrouw.
Geachte heer/mevrouw.
Bedankt voor uw review. Wij kunnen op uw e-mailadres één bestelling vinden in ons systeem. Dit gaat om de Campo, het model met open kettingkast van 999,00 euro. Deze fiets is aangeschaft in de eerste helft van 2014, deze fiets is dus 6 jaar oud in plaats van 2 jaar.
Wij zien dat u 2,5 jaar na aanschaf inderdaad voor 262,00 euro onderhoud heeft laten uitvoeren. Wij hebben een servicebeurt uitgevoerd, het display, de ketting, de cassette en een band vervangen. Wij kunnen niet zien of dit normaal onderhoud was of het gevolg van bijvoorbeeld een ongeluk. Maar normaliter gaan de ketting/cassette en de buitenband zeker een paar duizend kilometer mee.
U geeft aan dat u nu op dit moment 2000 kilometer heeft gereden, gaat dit wellicht om 2000 kilometer nadat het nieuwe display is gemonteerd?
Door ons is het laatste onderhoud uitgevoerd in 2016, wij kunnen helaas niet zien wat er in de jaren daarna is gebeurd waardoor de fiets nu slecht schakelt.
Er is door ons inderdaad een nieuwe motor geplaatst, dit was enkele maanden nadat de garantie was verlopen, echter hebben wij dat toen in 2016 gratis voor u opgelost.
Volgens ons systeem is er de laatste tijd geen contact door u opgenomen om eventuele klachten of problemen voor te leggen aan ons. Mochten we u toch nog ergens mee kunnen helpen waardoor u weer met plezier gebruik kunt maken van de fiets dan vernemen wij dat graag van u.
Pro E-Bike

Joop en Dita Leenheer

Super service als een 5 sterren restaurant

Snelle service, goede vakmanschap,betrouwbaar,vriendelijk

Magda van vanAarsen

Paar weken geleden een E-bike gekocht ,na wat nare ervaringen met de wat grotere bedrijven was deze ervaring een verademing!
Danny is een eerlijke /bekwame verkoper hij heeft naar mijn...
Danny is een eerlijke /bekwame verkoper hij heeft naar mijn gebruik van de fiets gevraagd, er werd mij geen duurdere fiets aangepraat.!Verkoper Richard had echt tijd en geduld met mij,toen ik hem opbelde over de fiets,die dacht ik ,het niet meer deed ,ha ha kwestie van een sleutel de goede kant op draaien.Dus ...fijne mensen fijn bedrijf . Mm van Aarsen

eerlijk , bekwaam , geduldig ,niet opdringerig.

niets veranderen !!

2 Elektrische fietsen 3 jaar geleden gekocht. We zijn zeer tevreden over de fietsen tot dat er 2 fietsen 1 nacht buiten had gestaan. Gevolg was erbij 1 fiets de display water in was gekomen. 2 Elektrische fietsen 3 jaar geleden gekocht. We zijn zeer tevreden over de fietsen tot dat er 2 fietsen 1 nacht buiten had gestaan. Gevolg was erbij 1 fiets de display water in was gekomen.
Gezien de leeftijd van de fietsen kwam Pro-ebike service met een goed financiel voorstel om een nieuw display op te sturen.
Ik ben zeer te spreken over de oplossing.

Ondanks verlopen garantie termijn een goede tegemoetkoming richting de klant.

Cj Van Boggelen

Wat een geweldige service geeft dit bedrijf!!
We zijn dan meer dan tevreden.
Fam van boggelen.

Service geweldig.

Zou het niet weten.

Jan

Goede service, en toch een lage prijs, zeker voor de kwaliteit die de fiets heeft.
Ondersteuning werkt geweldig.

A.Doorn

2 weken in het bezit van pro-ebike Campo na valse start met accu nu volledig tevreden. Aanrader om toch eens te kijken bij pro-ebike als je op zoek bent naar betaalbare fiets.

Service top

Al enkele jaren in het bezit van een pro ebike. Fiets bevalt heel goed en ook de servicebeurten aan huis zijn heel fijn!

Prijs/kwaliteit
Accu capaciteit