Magda van vanAarsen

Paar weken geleden een E-bike gekocht ,na wat nare ervaringen met de wat grotere bedrijven was deze ervaring een verademing!
Danny is een eerlijke /bekwame verkoper hij heeft naar mijn...
Danny is een eerlijke /bekwame verkoper hij heeft naar mijn gebruik van de fiets gevraagd, er werd mij geen duurdere fiets aangepraat.!Verkoper Richard had echt tijd en geduld met mij,toen ik hem opbelde over de fiets,die dacht ik ,het niet meer deed ,ha ha kwestie van een sleutel de goede kant op draaien.Dus ...fijne mensen fijn bedrijf . Mm van Aarsen

eerlijk , bekwaam , geduldig ,niet opdringerig.

niets veranderen !!

2 Elektrische fietsen 3 jaar geleden gekocht. We zijn zeer tevreden over de fietsen tot dat er 2 fietsen 1 nacht buiten had gestaan. Gevolg was erbij 1 fiets de display water in was gekomen. 2 Elektrische fietsen 3 jaar geleden gekocht. We zijn zeer tevreden over de fietsen tot dat er 2 fietsen 1 nacht buiten had gestaan. Gevolg was erbij 1 fiets de display water in was gekomen.
Gezien de leeftijd van de fietsen kwam Pro-ebike service met een goed financiel voorstel om een nieuw display op te sturen.
Ik ben zeer te spreken over de oplossing.

Ondanks verlopen garantie termijn een goede tegemoetkoming richting de klant.

Cj Van Boggelen

Wat een geweldige service geeft dit bedrijf!!
We zijn dan meer dan tevreden.
Fam van boggelen.

Service geweldig.

Zou het niet weten.

Jan

Goede service, en toch een lage prijs, zeker voor de kwaliteit die de fiets heeft.
Ondersteuning werkt geweldig.

A.Doorn

2 weken in het bezit van pro-ebike Campo na valse start met accu nu volledig tevreden. Aanrader om toch eens te kijken bij pro-ebike als je op zoek bent naar betaalbare fiets.

Service top

Al enkele jaren in het bezit van een pro ebike. Fiets bevalt heel goed en ook de servicebeurten aan huis zijn heel fijn!

Prijs/kwaliteit
Accu capaciteit
Service aan huis

Wat een zo niet klantvriendelijke verkoper! Toen ik mijn fiets kocht was hij heeel aardig. Nu ik een onderhoud wil en ik aangeef dat er in mijn display een zwarte inktvlek is ontstaan krijg ik... Wat een zo niet klantvriendelijke verkoper! Toen ik mijn fiets kocht was hij heeel aardig. Nu ik een onderhoud wil en ik aangeef dat er in mijn display een zwarte inktvlek is ontstaan krijg ik meteen te horen dat dit niet binnen de garantie valt en dat de oorzaak is dat er een klap op is gegeven en dat hij niet in discussie hierover gaat , terwijl mijn display totaal niet beschadigd is!! Maar ik wilde helemaal niet in discussie hierover! ik wilde alleen maar aangeven dat dit gebeurt is en i keen nieuwe display wil ! Toen ik nog wat vragen hierover had brak hij het gesprek af met: ik heb klanten ik moet verder, we kijken morgen wel bij het onderhoud, op een zeer onvriendelijke manier. Ik heb hem ook gezegd dat hij zeer klant onvriendelijk overkomt. Dit kan gewoon niet. Jammer! Maar de volgende dag kwam de service monteur voor mijn onderhoud en daar werd ik weer blij van! Prima geholpen en een nieuwe display tegen een mooie prijs kunnen regelen! Top ! Mijn fiets is weer helemaal in orde heel fijn bedankt, zo kan het dus ook!

Zeker ook het verkoop personeel trainen op klantvriendelijkheid

Simon Padt

Vier jaar geleden drie fietsen gekocht, gebruiken deze dagelijks, wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, zou zeggen vraag een proefrit aan.

Dit bedrijf komt zijn afspraken na.

Arie Jan Wind

Een prettige ervaring bij de koop van twee e-bikes. Na aflevering die beter had gekunt door de weersomstandigheden (winter) pas later rijervaring met de fietsen opgedaan. Bij een exemplaar liep de... Een prettige ervaring bij de koop van twee e-bikes. Na aflevering die beter had gekunt door de weersomstandigheden (winter) pas later rijervaring met de fietsen opgedaan. Bij een exemplaar liep de versnelling in positie7/8 aan. Na afspraak is dit probleem binnen twee dagen hersteld. Fietsen bevallen uitstekend en er kan opeen acculading meer dan 100 km. Mee worden gereden. Hopelijk blijven wij op lange termijn positief.

Goede prijsstellen.

Nauwkeuriger bij aflevering fietscontroleren, zoals bandenspanning en acculading.

Zeer vriendelijke ontvangst. Ik kon alle gewenste fietsen uit proberen om tot de beste keus te komen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam