PRO HRM

Goed benaderbaar. Snel en adequaat antwoord. Gewoon solide en betrouwbaar.

De ervaring die ik heb met PRO Payroll is goed. vragen worden snel opgepakt, met een duidelijk en helder antwoord. Flexibiliteit is een sterk punt en dit is iets, waar wij graag gebruik van maken.

MaasFlex Personeelsdiensten

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening bij Pro. Deskundig, transparant en precies wat bij mij past!

Ik ben erg tevreden over de activiteiten van PRO Payroll. Over het algemeen worden zaken goed en conform
afspraken afgehandeld. Er gaat wel eens iets mis, geen probleem want waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Wat ik belangrijker vind is dat als je daar melding van maakt, het snel en doeltreffend wordt op- en aangepakt. Je
wordt bovendien goed geïnformeerd over de voortgang. Tevreden dus.

Bedrijf is goed bereikbaar, duidelijke voorstellen en redelijk in de prijs.

Steamz

We werken ruim 5 jaar samen met PRO Payroll tot volle tevredenheid. Deskundige medewerkers reageren snel
wanneer nodig en men is continu bezig om de dienstverlening te optimaliseren.

Badu Trading

Goed advies, heldere en snelle communicatie. Enthousiaste medewerkers.

Freek

Ben pas kort klant, maar gaat tot nu toe prima

Iris

De samenwerking verloopt heel erg goed.

Ik werk met een freelance payrollconstructie via PRO Payroll. Ik zou het iedere andere freelancer aanraden.