PRO HRM

Metaalkanjers

Erg fijn om mee samen te werken, goede prijs/kwaliteit verhouding en verstand van zaken.

Hans van der Horst

Vriendelijke medewerkers, prettig systeem om mee te werken.

Merien

Dit bedrijf weet aan de voorkant niet wat ze aan de achterkant doen. Meerdere malen moet je de zelfde vragen beantwoorden om vervolgens terug te horen dat de oorspronkelijke offerte die ze hebben... Dit bedrijf weet aan de voorkant niet wat ze aan de achterkant doen. Meerdere malen moet je de zelfde vragen beantwoorden om vervolgens terug te horen dat de oorspronkelijke offerte die ze hebben opgesteld niet klopt. Zoek verder, bij Pro Payroll zal je geen hulp vinden.

Reactie PRO HRM:

We betreuren dat u de situatie als zodanig hebt ervaren. We hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. Gelukkig zijn zaken nu van beide kanten helder. Verder hebben we onze keuze om de... We betreuren dat u de situatie als zodanig hebt ervaren. We hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. Gelukkig zijn zaken nu van beide kanten helder. Verder hebben we onze keuze om de samenwerking niet aan te gaan, kunnen toelichten. Wij wensen u veel succes en vinden het prettig dat we dit op deze manier hebben kunnen afsluiten.

Geurt Wilms

Snel antwoord op mijn vragen en een foutloze ervaring. Prima!

Vers & Fijn

De samenwerking is goed, er kan snel
worden geschakeld en jullie zorgen, indien nodig, altijd
voor een snelle en goede oplossing.

G. van der Straten

Snelle afwikkeling!

Goede ervaringen met Pro Payroll en prettig contact met de medewerkers

Her-inner

Zorgvuldig, vast contactpersoon, meedenkend, professioneel

Versleijen Party & Events Group

Pro Payroll ontzorgt op het gebied van personeelszaken. Wij hebben veel oproepkrachten dus is dit voor ons de ideale uitkomst. Verder denken zij mee en geven advies bij juridische of financiële... Pro Payroll ontzorgt op het gebied van personeelszaken. Wij hebben veel oproepkrachten dus is dit voor ons de ideale uitkomst. Verder denken zij mee en geven advies bij juridische of financiële vragen. Kortom een aanrader!