Eenvoud maken afspraak
Deskundigheid therapeut
Bereikbaarheid
Behandeling

Vera

Ik ben naar Pro-F gestapt omdat ik vast liep in mijn behandeling bij een andere fysiotherapie praktijk. Er wordt nu anders naar mijn fysieke klacht gekeken en ik merk dat ik stappen vooruit maak.... Ik ben naar Pro-F gestapt omdat ik vast liep in mijn behandeling bij een andere fysiotherapie praktijk. Er wordt nu anders naar mijn fysieke klacht gekeken en ik merk dat ik stappen vooruit maak. Ik heb ook het gevoel dat er beter naar mijn verhaal geluisterd wordt en dat ervaar ik als zeer prettig. Ik krijg advies en tips om ook naast mijn wekelijkse behandeling te werken aan mijn herstel. Kortom, ik ben erg tevreden.

Gerard Barendse

Al meer dan twee jaar om de eertien dagen fyio doo Jef

Nee

Tevreden en goede behandeling

Algemeen positief.

Hanny Haveman

Ben 2 jaar bij Jullie onder behandeling (bij Ruud) ivm Fibro/Reuma
en zeer tevreden het houd mij goed mobile enz

Ik ben tevreden groetjes aan Allen
en wens Iedereen Fijne Feestdagen
en een Goed en vooral Gezond 2016 toe
Groetjes Hanny doeiiiiiiiiiiii

A. Van ommeren

1e behandeling was gewoon een half uur. Toch moet ik extra kosten betalen vanwege intake. Waarom is dat? Lijkt mij niet nodig. Het heeft geen extra tijd gekost.

Reactie Pro-F Professionele Fysiotherapie:

De verzekeraars stellen de tarieven vast, welke gehanteerd worden door fysiotherapie praktijken. Er wordt bij een intake uitgegaan van een screening van 30 min gevolgd door een rapportage van 15... De verzekeraars stellen de tarieven vast, welke gehanteerd worden door fysiotherapie praktijken. Er wordt bij een intake uitgegaan van een screening van 30 min gevolgd door een rapportage van 15 min. Waardoor een intake hogere kosten met zich mee brengt dan een behandeling.
Helaas heeft dit geleid tot een matige eerste indruk, gelukkig bent u wel tevreden mer de behandeling. Wij zullen in het vervolg patiënten beter inlichten bij een eerste afspraak.
Met vriendelijke groet, team Pro-F fysiotherapie

André. Doeschot

X

Arna Wagelaar

Ik ben na een operatie bij Jef Meinderink van pro-f terecht gekomen, omdat ik sport bij trifora. Er was gelijk een goede omgang, er word goed geluisterd naar mij en goed gekeken naar wat voor... Ik ben na een operatie bij Jef Meinderink van pro-f terecht gekomen, omdat ik sport bij trifora. Er was gelijk een goede omgang, er word goed geluisterd naar mij en goed gekeken naar wat voor signalen ik afgeef. De therapie past precies bij mij en ik heb zeer goede resultaten geboekt, waarvoor ik complimenten mocht otvangen.

vooral zo doorgaan.