Eenvoud maken afspraak
Eerste indruk
Deskundigheid therapeut
Bereikbaarheid
Behandeling

Zwangerschapscursus en fitte mama cursus gedaan, zeer fijn. Plus direct hulp als het lichamelijk even niet gaat, heel fijn en persoonlijk!

Martin de jong

Ben onder behandeling geweest bij Jef en heb dit als zeer prettig ondervonden. Zeer goede begeleiding tijdens mijn revalidatie van de heup. Heeft mij snel weer op een goede manier fit gekregen.

Als je Jef nodig hebt is hij altijd beschikbaar zelfs in het weekend.

Maaike

Fijne zwangerschapscursus en mama-fit cursus!

Wat mij het best beviel van de zwangerschapscursus is dat ik kon beginnen wanneer ik er aan toe was en kon doorgaan totdat het mij lichamelijk teveel werd. Tjitske en Ester lukt het heel goed om... Wat mij het best beviel van de zwangerschapscursus is dat ik kon beginnen wanneer ik er aan toe was en kon doorgaan totdat het mij lichamelijk teveel werd. Tjitske en Ester lukt het heel goed om voor iedereen op elk niveau goede oefeningen te bedenken en er wordt fanatiek gesport!
Ik heb nu twee keer beide cursussen gedaan en raad het alle zwangere in mijn omgeving aan.

Paul van Wijnen

Ben in 2015 een aantal keer bij S. Miller geweest voor mijn onderrug en enkel.

Albert Wind

Ik had een aantal maanden last van mijn schouder en kon bijna mijn blouse of jas niet meer aan doen en ging naar Wouter om er naar te laten kijken. Na een aantal behandelingen hebt ik geen last meer... Ik had een aantal maanden last van mijn schouder en kon bijna mijn blouse of jas niet meer aan doen en ging naar Wouter om er naar te laten kijken. Na een aantal behandelingen hebt ik geen last meer van mijn schouder en ben zeer tevreden over pro-f Fysiotherapie.

Goed geholpen bij klachten na zwangerschap.

Francis Bakker

Ik kom met tussen tijden al bij Pro-FF, het is voor mij op loop afstand.
Heb al vanaf mij tiende geregeld fysio nodig bij Pro-FF voel ik me prettig, deskundig.

nee

Arjan

Prettige praktijk, met kundig personeel.

De voordeur knelt nogal :)

Luuc Duijn

Goed. Netjes. Behulpzaam en professioneel

Ik heb zeer goede ervaringen met de praktijk. De behandeling wordt in overleg goed afgestemd op de fysieke klachten en dat alles in een prettige informele sfeer.