De docent nam ruim de tijd om dingen goed uit te leggen en over de cursusdagen te herhalen.
Helaas miste ik toch iets meer praktische tips wb oefeningen.

Claudia

Ik vond de informatie goed, maar ik vond de cursus te theoretisch. Ik had gehoopt dat we meer praktisch aan de slag zouden gaan.
De locatie, parkeergelegenheid en lunch waren prima.

Vrij theoretisch opgezette cursus; ik miste de praktische handvatten en filmpjes van de docent zelf. Ik hoopte voorbeelden te zien van hóe je als logopedist je behandeling vormgeeft als je je richt... Vrij theoretisch opgezette cursus; ik miste de praktische handvatten en filmpjes van de docent zelf. Ik hoopte voorbeelden te zien van hóe je als logopedist je behandeling vormgeeft als je je richt op communicatieve intentie, gedeelde aandacht etc. Er was m.i. teveel tijd voor opdrachten met collega's bespreken en te weinig tijd voor het leren van hoe de docent met veel ervaring het bijv. zélf doet.

Heleen

Ik vond de opleiding te veel theorie en te weinig praktijk. De artikelen vond ik niet heel duidelijk.

Interessante cursus met veel ruimte voor casuïstiek. Kundige en prettige docent.

De cursus is goed onderbouwd én praktisch. De bijbehorende opdrachten zijn van meerwaarde.

Lesinhoud van dag 1 was goed en de opdrachten relevant. Dag 2 was beperkter qua inhoud. Veel tijd voor persoonlijke casussen die niet klassikaal besproken werden. Leerervaring daardoor beperkt. Tip:... Lesinhoud van dag 1 was goed en de opdrachten relevant. Dag 2 was beperkter qua inhoud. Veel tijd voor persoonlijke casussen die niet klassikaal besproken werden. Leerervaring daardoor beperkt. Tip: kies een paar casussen doe wel klassikaal besproken worden of geef een groepsopdracht terwijl iemand individuele aandacht krijgt voor haar casus.
Ik had meer tijd willen besteden aan behandeling.

Henriette

De cursus LOVT is zeer toepasbaar in mijn dagelijkse praktijk en biedt nieuw materiaal in een behandelgebied waar nog niet veel behandelmateriaal was namelijk het leren van een client hoe hij beter... De cursus LOVT is zeer toepasbaar in mijn dagelijkse praktijk en biedt nieuw materiaal in een behandelgebied waar nog niet veel behandelmateriaal was namelijk het leren van een client hoe hij beter gesprekken kan voeren. Iets wat veel mensen met afasie heel belangrijk vinden.

Anke

Een nieuwe methode om mee aan de slag te gaan in mijn beide werkvelden: revalidatie en eerste lijn.
Heeft veel inzicht gegeven en handvatten om te werken aan doelen op gebied van vertellen.

Annelies

Heel goede inhoudelijke cursus die gelijk toepasbaar is in de praktijk. Fijne docent, duidelijke uitleg. Goede feedback op de opdrachten. Al met al, heel fijne cursus