Duur en bij terugkomst een beetje onhandig om weer terug in de garage te komen

Willem de Vlugt

Prima, maar dat 0 minuten lopen slaat natuurlijk nergens op. Bijna niemand die Privium heeft moet vanaf die terminal vliegen. Overigens vervaagt de naam en nummers op de pas. Kan bijna niet lezen... Prima, maar dat 0 minuten lopen slaat natuurlijk nergens op. Bijna niemand die Privium heeft moet vanaf die terminal vliegen. Overigens vervaagt de naam en nummers op de pas. Kan bijna niet lezen wat m'n nummer is, kaart is net nieuw. Voor de steeds duurder wordende prijs, mag je op z'n minst een goed kwaliteit kaart verwachten. Ook het hele process om te reserveren is behoorlijk omslachtig, lang.

J.L. Murk

Ik was 15 minuten te laat met uitrijden na de gereserveerde tijd. Dit kwam door een aantal factoren, oponthoud onderweg en iemand in de garage die de uitgang blokkeerde. Daardoor moest ik 20 euro... Ik was 15 minuten te laat met uitrijden na de gereserveerde tijd. Dit kwam door een aantal factoren, oponthoud onderweg en iemand in de garage die de uitgang blokkeerde. Daardoor moest ik 20 euro bijbetalen. Een onredelijke prijs voor zo'n korte overschrijding.

Goede parkeergarage maar tarief gaat steeds verder omhoog en tarief is erg hoog. Deze week was de lift in de garage voor meer dan 1 dag defect.

Hette Mollema

Mooie en veilige parkeergarage en goed te vinden. 1 a 2 min lopen geldt enkel voor vertrekhal 3, maar nog steeds comfortabel dichtbij

Eelco W. Kalff

Top. Alleen het reserveren is een ramp en niet van deze tijd. Maak een app voor mijn iphone om de reservering te kunnen boeken