Gilbert Tavenier

Jammer dat de toegang tot vertrekhal 3 momenteel in verbouwing is maar parkeren is bijzonder relaxed.

Gijsbert Voorneveld

Ik heb nu twee keer meegemaakt dat ik op de dag van vertrek de parkeergarage reserveer en als ik dan aankom dan ik de reservering niet bekend. Moet ik een operator bellen, uitleggen en dat wordt ik... Ik heb nu twee keer meegemaakt dat ik op de dag van vertrek de parkeergarage reserveer en als ik dan aankom dan ik de reservering niet bekend. Moet ik een operator bellen, uitleggen en dat wordt ik binnengelaten terwijl er alsog een kaartje afgedrukt wordt. Bij vetrek dus weer moeten bellen met de operator. Bepaald geen 'premium experience'.

Prima ruime parkeer plekken, nette garage. Goede locatie tov vertrek.
Inrijden was wel met problemen, alleen contactloos mogelijk bij de ingang en de pas ondersteunde dat niet.....

In de aanrij route wordt zeer slecht aangegeven waar de excellence parking is. Op dit moment is er een verbouwing gaande maar toch dient dit veel beter te worden aangeven.

Mijn privium plus kaart werd (weer) niet herkend bij het inrijden.

Bert Lassche

Super makkelijk, lekker relaxed garage in en binnen no time in de luchthaven.

Dhr Hoeben

Ruime parkeerplaats, schoon met mogelijkheid tot laden van Electrische auto. Prijs ligt iets aan de hoge kant. Wel exclusief houden voor Privium members zorgt voor voordeel

Ronald van der Lubbe

Zoals vermeld excellent. Prima service, voor iets langer parkeren zou het tarief iets lager kunnen zijn.