Het moeten reserveren is een drempel. Als er zo veel (>200) vrije plekken zijn, waarom dan niet vrij inrijden zoals vroeger?
Verder prima, wel jammer dat doorgang naar Terminal 3 afgesloten was...
Verder prima, wel jammer dat doorgang naar Terminal 3 afgesloten was (moest buitenlangs in regen). Zal wel verbouwing zijn maar enige toelichting zou op zn plaats zijn.

Time Service Catalyst Handling B.V.

Goed en voor mij prettig

Ik heb een aantal klachten wat betreft Privium.
De excellente parking is heel slecht te vinden door werkzaamheden op Schiphol. Ik heb lang moeten zoeken naar de parkeergarage.
Ik ben door...
Ik heb een aantal klachten wat betreft Privium.
Ik ben door een ongeluk slecht ter been en heb daarom gekozen voor de Privium excellent parking. Ik kon niet direct de hal in maar moest eerst naar beneden, met de lift, buiten langs. Daar werd verder niets aangegeven alleen VIP. Ik ging door een hek heen naar een hal lopen, maar daar moest ik dus niet zijn. Een medewerker heeft mij weer terug begeleid naar het hek en ik moest via ingang A naar binnen. Uiteindelijk moest ik naar vertrek 1 lopen en daar verder gevraagd waar de Privium lounge was. Die was helaas gesloten en ik werd terug verwezen, maar kwam direct in een soort nood bagage-controle terecht en was daarna door de douane, en kon dus geen gebruik meer maken van de Privium longe. Al met al een slechte service. Ik hoor graag wat u hieraan gaat doen. Ik betaal €145,00 voor het parkeren, maar moet nog helemaal omlopen en kan dus uiteindelijk geen gebruik maken van de Privium Faciliteiten . Met vriendelijke groet, Eric Mostert.

mauell bv

Fijne parkeergarage, veilig en ruim. koffie en toilet aanwezig.

Peter Specht

Erg goed geregeld. Prima bereikbaar en erg netjes. Ruime parkeerplekken.

Keyser & Mackay

Garage gekozen vanwege de directe verbinding naar hal 4. Deze verbinding was echter gesloten zodat we toch door de kou buiten over de weg moesten gaan om eenmaal binnen weer naar de boven te zien te... Garage gekozen vanwege de directe verbinding naar hal 4. Deze verbinding was echter gesloten zodat we toch door de kou buiten over de weg moesten gaan om eenmaal binnen weer naar de boven te zien te komen

Fellowes Holdings

Het blijft een eind lopen naar de gate; door verbouwing niet echt een geweldige ervaring; kreeg de toegangsdeur met kaart niet open