Goed. Parkeren is prijzig, maar erg comfortabel. Kleine suggestie, aangezien het alleen voor Privium plus klanten toegankelijk is; Maak ook de frisdrank gratis in de "parkeerlounge" en niet alleen... Goed. Parkeren is prijzig, maar erg comfortabel. Kleine suggestie, aangezien het alleen voor Privium plus klanten toegankelijk is; Maak ook de frisdrank gratis in de "parkeerlounge" en niet alleen koffie & thee.

Ik probeer zo vaak mogelijk te parkeren in deze garage (voorheen in P7) vanwege de ruimte, overzichtelijkheid, directe toegang tot de vertrek hal alsmede de faciliteiten zoals schone WC's en... Ik probeer zo vaak mogelijk te parkeren in deze garage (voorheen in P7) vanwege de ruimte, overzichtelijkheid, directe toegang tot de vertrek hal alsmede de faciliteiten zoals schone WC's en koffie.

Ik vond het erg spijtig te zien dat in het verleden de garage 'misbruikt' werd door taxi bedrijven en dat de garage nu / hierdoor een stuk duurder geworden is en niet meer voor < 1 dag te boeken is

Prima! Jammer dat ik tijdelijk niet binnendoor kon naar de terminal

OOST Slaapcomfort Sinds 1935

Ik heb een aantal klachten wat betreft Privium.
De excellente parking is heel slecht te vinden door werkzaamheden op Schiphol. Ik heb lang moeten zoeken naar de parkeergarage.
Ik ben door...
Ik heb een aantal klachten wat betreft Privium.
Ik ben door een ongeluk slecht ter been en heb daarom gekozen voor de Privium excellent parking. Ik kon niet direct de hal in maar moest eerst naar beneden, met de lift, buiten langs. Daar werd verder niets aangegeven alleen VIP. Ik ging door een hek heen naar een hal lopen, maar daar moest ik dus niet zijn. Een medewerker heeft mij weer terug begeleid naar het hek en ik moest via ingang A naar binnen. Uiteindelijk moest ik naar vertrek 1 lopen en daar verder gevraagd waar de Privium lounge was. Die was helaas gesloten en ik werd terug verwezen, maar kwam direct in een soort nood bagage-controle terecht en was daarna door de douane, en kon dus geen gebruik meer maken van de Privium longe. Al met al een slechte service. Ik hoor graag wat u hieraan gaat doen. Ik betaal €145,00 voor het parkeren, maar moet nog helemaal omlopen en kan dus uiteindelijk geen gebruik maken van de Privium Faciliteiten . Met vriendelijke groet, Eric Mostert.

Toegang naar terminal was gesloten. Erg slecht aangegeven hoe er omgelopen moest worden

Niet ok
Zowel bij aankomst als vertrek problemen met de toegang gate
Niet ok
Zowel bij aankomst als vertrek problemen met de toegang gate
Bij aankomst werd mijn previum kaart door de kaartlezer ingenomen en na interventie van hulp op afstand uitgespuugd waarbij de kaart onder de auto viel bij de uitrit bleef de gate halverwege steken waardoor ik niet door kon achteruit de afrit weer opgereden en gewacht tot de gate weer sluit om het vervolgens opnieuw te proberen
De plekken vooraan lijken regelmatig bezet door taxi’s, het koffieapparaat werkte vaker niet dan wel, Maar is niet echt belangrijk en is meer een loze geste
Facility is ok maar blijf onevenredig duur

Erg goede parking, makkelijk toegangbaar, zeer ruime parkeerplekken, direct aan de terminal. Wel erg duur voor langer parkeren.

Parkeren is bijzonder prettig; bewegwijzering naar locatie wat ambigu, en jammer dat de uitgang naar de terminal gesloten is.