Mathijs

Slecht aangegeven op Schiphol, pas op het allerlaatste staan er borden. Verder zeer tevreden; ruime parkeervakken en prettige garage.

Prima parkeergelegenheid: ruim van opzet en schoon. Enige nadeel: er staan veel taxi's geparkeerd, met draaiende motoren en wachtende / rokende chauffeurs. Zeker bij de taxi busjes parker ik mijn... Prima parkeergelegenheid: ruim van opzet en schoon. Enige nadeel: er staan veel taxi's geparkeerd, met draaiende motoren en wachtende / rokende chauffeurs. Zeker bij de taxi busjes parker ik mijn auto liever niet in de buurt: dit geeft een onveilig gevoel en past m.i. ook niet binnen het concept van een Excellence parking. Dit brengt mijn beoordeling van excellent naar goed.

Frank

Prettig! Makkelijk parkeren, auto staat veilig, direct aan de vertrek hal, dus mijn favoriete parkeerplek.

Prima, het was even zoeken naar het juiste adres maar verder was alles prima

Prima parkeergelegenheid. Een beetje zoeken naar de juiste ingang maar dat is het dan ook wel. Zo zou iedere parkeerplek moeten zijn: ruim, schoon, rustig. Alleen ja, die prijs.... Die is aan de... Prima parkeergelegenheid. Een beetje zoeken naar de juiste ingang maar dat is het dan ook wel. Zo zou iedere parkeerplek moeten zijn: ruim, schoon, rustig. Alleen ja, die prijs.... Die is aan de hoge kant, ook voor Excellence parking.

Joost

Reserveren gaat makkelijk, goed bereikbaar en ruime parkeerplekken. Toegang tot de terminal is ook snel en makkelijk te vinden.

Georg Kamerbeek

Niet goed. Bij aankomst werkte nummer herkenning.niet evenals priviumkaart . Intercom gebruikt. Referentienummer moeten opzoeken. Kaartje printen werkte niet. Naar de andere paal gegaan. Daar lukte... Niet goed. Bij aankomst werkte nummer herkenning.niet evenals priviumkaart . Intercom gebruikt. Referentienummer moeten opzoeken. Kaartje printen werkte niet. Naar de andere paal gegaan. Daar lukte het wel. Bij terugkomst ging de regen naar de garage niet open. Uitrijden lukte wel

Prima parkeren. Wel wat lastig om te vinden (verstopt achter hotel). En loopafstand naar terminal 1 is best behoorlijk.

Kees van den Bosch

Exellence parking is er goed, helaas is de route erg onduidelijk, het kaartje op de website klopt helemaal niet. Er zijn veel weg werkzaamheden, waardoor de route niet gevolgd kan worden. De... Exellence parking is er goed, helaas is de route erg onduidelijk, het kaartje op de website klopt helemaal niet. Er zijn veel weg werkzaamheden, waardoor de route niet gevolgd kan worden. De wegbewijzering is ronduit slecht en is niet goed aangegeven. Ik heb al twee keer een kwartier rond gereden voor ik bij de garage ben aangekomen. Hierin moet schiphol echt verbetering brengen de exxelence parkeer garage is echt niet te vinden. dit heb ik al telefonisch besproken. Maa rik heb het idee dat ik een roepende ben in de woestijn . Een dike onvoldoende voor de wegbewijzering en route kaartje op de website