Prima parkeergarage, maar blijf het bijzonder onhandig vinden dat het zo ver van terminal 1 en 2 is. Vrijwel al mijn vluchten zijn in die terminals.

Prima! Zou wel makkelijk vinden als ik mijn facturen kan terugvinden op de website. En is soms vervelend wanneer taxi’s de goede plekken bezet houden waardoor je een plek op de 2e verdieping moet... Prima! Zou wel makkelijk vinden als ik mijn facturen kan terugvinden op de website. En is soms vervelend wanneer taxi’s de goede plekken bezet houden waardoor je een plek op de 2e verdieping moet zoeken

Eenvoudig te bereiken, zeer ruime parkeervakken, schoon en grenzend aan vertrekhal 3

Gemakkelijk te reserveren, goed bereikaar, perfecte locatie en goede service ivm last minute wijzigingen

Hans Schiedon

In principe een uitstekende parkeergelegenheid, zeker daar ik nu eindelijk wel de beschikking had over een laadpaal voor mijn auto. Deze Privium Excellence is een zeer goede (weliswaar dure...)... In principe een uitstekende parkeergelegenheid, zeker daar ik nu eindelijk wel de beschikking had over een laadpaal voor mijn auto. Deze Privium Excellence is een zeer goede (weliswaar dure...) parkeergarage, maar met te weinig oplaadmogelijkheden voor mijn auto. Die moeten er meer komen!

Reserveren via de app in 2 stappen is een must. Ik parkeer 30 keer per jaar en via de site is te veel stappen

Prettig. Goede verlichting en ruime parkeerplaatsen. Fijn dat het inpandig is. Zeker in de herfst en winter

Prima ruime parkeerplaatsen. Alleen een beetje veel taxi's die plaatsen op de 1ste etage bezet houden.
Daarnaast vrij duur....Misschien een idee om Privium Plus leden die veel gebruik maken van deze parkeerplaatsen om die een (staffel) korting te geven?