Hette Mollema

Mooie en veilige parkeergarage en goed te vinden. 1 a 2 min lopen geldt enkel voor vertrekhal 3, maar nog steeds comfortabel dichtbij

Eelco W. Kalff

Top. Alleen het reserveren is een ramp en niet van deze tijd. Maak een app voor mijn iphone om de reservering te kunnen boeken

Matthijs

Totaal onzinnig dat dit product duurder is dan Terminal Valet Parking. Het is verder van de aankomsthal, en lastiger aanrijden. Mood lighting en muzak justificeerd niet de hoge kost. Laatste x dat... Totaal onzinnig dat dit product duurder is dan Terminal Valet Parking. Het is verder van de aankomsthal, en lastiger aanrijden. Mood lighting en muzak justificeerd niet de hoge kost. Laatste x dat ik het gedaan heb; volgende keer gewoon Valet.

Thijs Jongkind

Helemaal slecht. Kon er niet in. En in de nacht kon ik er niet uit. Intercom werkte niet. Kortom drama!

H.J. Admiraal

Prima parking op Schiphol, maak er graag gebruik van. Naast de koffie zou het fijn zijn als er vers water te verkrijgen is.
De lezer voor binnenkomst in terminal 3 zou beter mogen.

De parkeerfaciliteit is uitstekend. Wat minder is, is dat je vooraf moet reserveren en betalen. Dit proces gaat vrij omslachtig. Het zou goed zijn als je kunt reserveren via een app (gekoppeld aan... De parkeerfaciliteit is uitstekend. Wat minder is, is dat je vooraf moet reserveren en betalen. Dit proces gaat vrij omslachtig. Het zou goed zijn als je kunt reserveren via een app (gekoppeld aan je privium plus) en dat de betaling direct via je credit card loopt zonder dat je steeds de Credit Card gegevens moet invoeren. Daarbij dan ook flexibele betaling invoeren: betaal wat je gebruikt. Als je korter / langer dan verwacht parkeert dan gereserveerd, betaal je gewoon de tijd die je daadwerkelijk geparkeerd hebt bij ExcellenceParking.

Privium excellence parking is goed, maar eigenlijk te hoge kosten vergeleken met gelijkwaardige P1 parking voor de schiphol verbouwingen ca 2 jaar geleden. Door gebrek aan parkeer mogelijkheden bij... Privium excellence parking is goed, maar eigenlijk te hoge kosten vergeleken met gelijkwaardige P1 parking voor de schiphol verbouwingen ca 2 jaar geleden. Door gebrek aan parkeer mogelijkheden bij schiphol voor >48 uur parkeren is er geen alternatief beschikbaar. Aangezien ik wekelijks vroeg in de ochtend reis en laat 2-3 dagen later terug reis naar schiphol is P3 ongeschikt door de langere reistijd (bus-parkeren wachttijden). PArkeren bij schiphol blijft een zwakke plek (naast vluchtvetragingen die de laatste maanden frequenter zijn). Overall ervaar ik Schiphol als acceptabel, maar zou goed zijn als Schiphol een actieplan zou implementeren om haar performance weer minimaal naar de standaarden van een aantal jaren geleden te brengen

Goede bereikbaarheid, ruim opgezet, keurige omgeving, positionering ideaal.