Youssef

Regular Bodyscan TB1

Uw ervaring

Veel kleine lettertjes en niet transparant genoeg over de (hele) inhoud van het onderzoek.
Tip: Vraag bij onduidelijkheden alles op de mail ( bewijs ) zodat je niet betaald voor iets wat je niet krijgt of eigenlijk helemaal niet mogelijk is in het onderzoek...

Gerard Schouwink

Snel aan de beurt en erg tevreden

Uw ervaring

Op een maandag gebeld en op woensdag al een total body scan gehad in Bochum. Had voortdurend last van een gevoelige buik en had last van mijn rug. Kreeg bevestiging van de arts en goede uitleg. Blij... Op een maandag gebeld en op woensdag al een total body scan gehad in Bochum. Had voortdurend last van een gevoelige buik en had last van mijn rug. Kreeg bevestiging van de arts en goede uitleg. Blij dat er niet iets anders aan de hand was. Mijn rug met 3 hernia's gaan we verder bespreken met de arts van Privat Scan die gespecialiseerd is in rugproblemen. Tot nu toe erg tevreden. Super netjes opgevangen en begeleidt in de duitse kliniek door een Nederlandse dame.

Pascal

Weggegooid geld

Uw ervaring

Ik ging er heen met het idee een goede check up te krijgen en nam het uitgebreide pakket body scan en urine bloedonderzoek. Van te voren krijg je een vragenlijst lusteloosheid vermoeidheid was 1 van... Ik ging er heen met het idee een goede check up te krijgen en nam het uitgebreide pakket body scan en urine bloedonderzoek. Van te voren krijg je een vragenlijst lusteloosheid vermoeidheid was 1 van mijn klachten. De arts vertelde dat de bidyscan allemaal goed was. Bloed uitslag kreeg ik zonder dat ik het zelf kan interpreteren zonder begeleidend schrijven nagezonden.

Hieruit bleek dat veel zaken die vermoeidheid en lusteloosheid junnen veroorzaken niet getest waren zoals vitamines b1 b6 b12 magnesium d etc .
De huisarts heeft opnieuw bloed laten prikken n.a.v mijn klachtenbeeld en die dingen wel laten onderzoeken evenals de testosteronspiegel deze was ook veel te laag enhad voor een persoon met mijn klachten en boven de 60 jaar ook gecontroleerd moeten worden.

Wellicht zijn er meer mensen die terug komen van zi een onderzoek met goede uitslagen maar zich niet lekker voelen en denken dat alles goed gecintroleerd is n.a.v het intake fomulier...

In hun prijslijst zie je dat je van alles bij kunt bestellen maar dat moet je zelf maar uitvinden en ik vindt dat het advies van de kliniek hoort te komen. Het was met ongeveer 2400 euro een dure grap.. gelukkig ging ik ermee naar de huisarts en zag hij de incompleetheid en heb ik alsnog een aanvullend onderzoek gehad.

Schaartje

Bochum

Uw ervaring

Goede informatie vooraf, prima en deskundige Nederlandse begeleiding

Brigitte Sprenkels

Alleen maar lof over Private scan

Uw ervaring

Ben zeer tevreden over Private scan. Begon al met telefonisch informatief gesprek (je kunt maar 1 keer eerste indruk maken) Was heel positief en ook het feit dat ik op zeer korte termijn terecht kon... Ben zeer tevreden over Private scan. Begon al met telefonisch informatief gesprek (je kunt maar 1 keer eerste indruk maken) Was heel positief en ook het feit dat ik op zeer korte termijn terecht kon in Duitsland. Nederlandstalige begeleiding erg fijn, vriendelijk en geduldig. Zeer goede uitleg door artsen (radioloog en cardioloog) namen ook echt de tijd.

schenk

Perfect

Uw ervaring

duidelijke uitleg en heel blij met een Nederlandse begeleidster

Miha

Zeer tevreden en goede service

Uw ervaring

Snel, pro actief en deskundig

W

Fijne begeleiding

Uw ervaring

De begeleiding op de dag zelf was erg goed. Echter zou de wachtkamer iets comfortabeler mogen omdat je daar ongeveer 4 uur zit en de meeste mensen die daar komen al niet prettig kunnen zitten zijn... De begeleiding op de dag zelf was erg goed. Echter zou de wachtkamer iets comfortabeler mogen omdat je daar ongeveer 4 uur zit en de meeste mensen die daar komen al niet prettig kunnen zitten zijn de wachtkamer stoeltjes zeer onprettig en is de ruimte om de hele dag te wachten erg beperkt. Ook is het jammer dat de secretaresses erg onvriendelijk en niet meelevend over komen aan de telefoon.

Cor

Valse start

Uw ervaring

Aangezien meerdere klanten te laat arriveerden door een groot verkeersinfarct moest er geïmproviseerd worden tav de tijdsplanning. Dit werd professioneel opgevangen. De onderzoeken en gesprekken... Aangezien meerdere klanten te laat arriveerden door een groot verkeersinfarct moest er geïmproviseerd worden tav de tijdsplanning. Dit werd professioneel opgevangen. De onderzoeken en gesprekken werden snel opgevolgd.
Prettige Nederlandse ondersteuning.
Artsen namen de tijd.
Door een technisch mankement duurde de MRI wat lang ; de dames aldaar mochten wat vriendelijker zijn in hun begeleiding cq uiitleg. Toen het allemaal wat lang duurde en ik op de noodknop had geduwd, wist een van de dames te vertellen dat ik het apparaat kapot had gemaakt en dat het daardoor nog veel langer had geduurd.
Misschien grappig bedoeld maar dat kwam niet zo over.
Voor de rest ging het prima.

anoniem

Goed advies

Beste Carolien,

Ik zou je nog even laten weten hoe de hele sessie me is bevallen bij PrivateScan afgelopen donderdag.
Het ging in ieder geval allemaal erg snel, wat achteraf kwam...
Beste Carolien,

Het ging in ieder geval allemaal erg snel, wat achteraf kwam omdat ik de eerste was. Had zelf andere volgorde in gedachte, maar binnen 45 had ik de MRI scans allemaal gehad en binnen korte tijd had ik al eindgesprek met de uitslagen.
De laatste onderzoeken vonden daarna plaats en ik was in 3,5 uur klaar.

Al me al is het me goed bevallen, werd prima opgevangen en begeleid en vertaling was niet echt nodig omdat ik het meeste wel verstond, maar voor paar details was het wel handig toch.
In ieder geval heb ik nu een mooi totaaloverzicht van mijn gezondheidstoestand en die was helemaal goed, dus dat is fijn te weten.

Dank voor het gegeven advies in ons telefoongesprek in ieder geval over het pakket dat ik uiteindelijk heb gekozen. Heb de juiste keuze gemaakt.