Mo

Fijne ervaring.

Sophia

Top top top

Uw ervaring

Super fijne ervaring, alles was makkelijk te regelen. Heb zelf geen claustrofobie maar raakte wel in paniek toen ik in een MRI ging. Ben erg fijn er doorheen gepraat zowel door de tolk als de... Super fijne ervaring, alles was makkelijk te regelen. Heb zelf geen claustrofobie maar raakte wel in paniek toen ik in een MRI ging. Ben erg fijn er doorheen gepraat zowel door de tolk als de zusters. Erg een aanrader ook als je jong bent. Ben zelf namelijk 18.

Mves

Ga niet ! Bespaar u zelf dit in 99% Vd gevallen mi.

Uw ervaring

Farce , wassenneus , geldmijn.
Farce , wassenneus , geldmijn.
Plus en je krijgt geen medisch adequaat antwoord. Voorbeeld : personeel Vd gastenbegeleiding (tolken) denk t wel te weten die gaat zitten dokteren. IPv de echte dokter. En je medisch dossier totaal genegeerd wordt, (ookal van te voren ingediend en meegenomen juist in onderzoek moest).
ik zelfs zeer fout ‘advies ‘ kreeg . Rest heb je niet veel aan wat ze bekijken en of ‘ denken ‘ en kost je erg veel geld . Staat niet in verhouding met elkaar.
Tevens vooraf gemaakte afspraken via tel en mail, en afgestemde zaken ( heb uiteraard bewijs zoals mails en opnames beschikbaar ). En ze gewezen op de discrepanties in hun eigen papieren. Afspraken en mondeling door-& afgesproken Houden ze zich niet aan !
En veel minder en anders wordt onderzocht dan beloofd , afgesproken enop voorhand doorgenomen.
Ik weet nu dus nog voor 80% niets !

Tevens mijn Dossier ‘kwijt was’ en patiënt door elkaar gehaald (komt mi door lopende band werk en de neit medische geschoolde “ondersteundende” personeelsleden. Tevens de ene patiënt wordt naam van aangekondigd terwijl je erbij zit en ej dus privacy gegevens zelfs hoort in de ‘ kamer Vd radioloog ! ‘ en daardoor de vragen aan dr nou ja dokter … je krijgt dus helemaal geen gesprek voor enof na met een dokter , alleen achteraf even met de radioloog die aangeeft wat ie ziet en dan gaatenbegeleiders ‘hun werk doen’ maw: je ‘pappen & nat houden ‘ en niets medisch benaderd en in verantwoord. Schadelijk ! Mi.

Ga niet het is zinloos voor 99% Vd mensen (missch paar % toevallig wel in de oppervlakkige scan en Ivm ‘mri kennis’ wat ‘groots’ wordt ontdekt. Per toeval. Omdatbkenue preventief laat checken. Dus Voor echt mesiche vraagstukken gericht zoekende mensen of preventief ennje niwt breed hebt. Of als je of echt mediche gerichte zaken wilt laten bekijken. Aan die mensen Ga niet hier naartoe !!!!

( vielen nog meer dingen voor ttv het bezoek en verwijtbare zaken, maar die laat ik even achtertegen zoadat hopelijk bovenstaand u overtuigd niet hier heen gaan!) als je perce of een mri,ct, medische onderzoeken etc zelf wilt of moet doen ga dan ajb echt elders heen ! De Mensne die erbij waren ‘citeer ik ‘ wat een kwakzalvers , geldklopperij , waardeloos is dit niet srafbaar ‘ etc dergelijke termen moet u dus denken . Ga niet hier heen.
Verder ziekhuis is mooi maar dat heeft dus zo niks met de private scan te maken die van 1 hoekje gebruik maken , ik vewhijp niey waarom ziekhuis nog faciliteert en hieraan meewekt . Maar goed wie ben ik hè.

Ps. ik heb enkel Total body scan+ 2 gerichte MRI’s lichaamsdeel genomen (momenteel namelijk geen lab , buik maag, gedaan wordt ( Gastro (terwijl wel bij prijs totaal inzat maar neit gedaan tgv covid , dus je bent nu ook nog duurder uit in verhouding tov normaal). Ik ben ook blij verder niet ‘grote pakket gekozen had in mijn geval zinloos was geweest (voor sommige zal eea toevoegen ‘ondekkingkjes ‘ via bloed , mri , cardio , maar zie het in perspectief
en zoek hier geen echte medische noodzaak aanvullende kennis !! Als je al wat mankeert . Of gericht dus wilt gaat aanvullend diagnostiseren en als je geen ‘Jip en Janneke niveau ‘ vragen hebt of zoekweg aan het bewandelen bent ‘ dan gaaaa niet !!!!!

Janet Stegehuis

Duidelijk

Uw ervaring

Vriendelijke mensen, rap ook uitslag,echt een aanrader

Fre Zwart

Zeer goeie begeleiding

Uw ervaring

Gedurende de hele dag waren er Nederlandse tolken aanwezig. HeeL prettig om de medische termen vertaald te krijgen.

Huysse marina

Vriendelijke mensen, rap ook uitslag,echt een aanrader,,

Uw ervaring

Zeker zeer tevreden ,goede vriendelijke begeleiding,,,genoeg om te drinken daar,,thee water of koffie,,,zeer duidelijke uitleg radioloog,die het ook zeer vriendelijk en kalm uitlegd,,wat je niet... Zeker zeer tevreden ,goede vriendelijke begeleiding,,,genoeg om te drinken daar,,thee water of koffie,,,zeer duidelijke uitleg radioloog,die het ook zeer vriendelijk en kalm uitlegd,,wat je niet verstaat wordt door de Nederlandse dame uitgelegd, niet veel wachttijd,,iedereen correct zijn masker op ,,,zeer rap ,na 4 dagen al mri scanner met uitleg,,,

M.Schreurs

Snelle afhandeling

Uw ervaring

Viel tegen, aan de telefoon werd verteld dat de fijne bloedvaten in de hersenen ook gescand konden worden! 5 minuten voor de scan werd verteld dat dit niet kon! Domper!

Smaakvol slank

Goed, maar commercieel

Uw ervaring

Klantvriendelijk, maar er waren voor de scan toezeggingen gedaan, die achteraf niet klopte.

Max

Onjuiste rapportage cardioloog

Uw ervaring

Het regelen van afspraak voor total body scan, Royal + pakket, ging zeer vlot. Duidelijke telefonische uitleg, snelle ontvangst van alle benodigde papieren.
Ontvangst en begeleiding door...
Ontvangst en begeleiding door Nederlands sprekende dame in Bochum was ook prima geregeld. Alle onderzoeken waren logistiek goed op elkaar afgestemd zodat er niet veel wachttijd tussen de onderzoeken zat. Het Duitse personeel maakte een zeer deskundige indruk. Voldoende parkeerruimte in de parkeergarage waarvoor aan het einde van alle onderzoeken een uitrijkaart.
Na enkele dagen kreeg ik onder andere het onderzoeksrapport van de cardioloog toegestuurd. Waar ik een verslag had verwacht van de longfunctie, hartfunctie, ECG en echo stond er tot mijn grote verbazing in het rapport ook een uitgebreide omschrijving van een lichamelijk onderzoek. Dit onderzoek is echter helemaal niet uitgevoerd!
De cardioloog die in de kliniek uitsluitend kortdurend met een echo naar mijn hart en omliggende structuren heeft gekeken beschreef in het rapport onder andere lichamelijk onderzoek van mijn buik en zelfs een oriënterend neurologisch onderzoek.
In werkelijkheid is dit onderzoek dus niet uitgevoerd, was ook geen onderdeel van het Royal + pakket.
Telefonisch contact hierover met Privatescan was zeer onbevredigend en zelfs beledigend.
Jammer, dit geeft aan het geheel een zeer vervelende nasmaak .

Anna

Goed geadviseerd en grondig onderzocht

Uw ervaring

Medewerksters van Privatescan hebben zich verdiept in mijn ziekte historie en hebben me goed geadviseerd in welke diensten ik het best kon afnemen.

De ervaring in de kliniek was prettig....

De ervaring in de kliniek was prettig. De afspraken vonden op tijd plaats en de resultaten werden kort na ieder onderzoek besproken met een arts, waar nodig met een advies voor vervolgonderzoek/behandeling. Deze conclusies kreeg ik ongeveer een week later ook per email nog eens nagestuurd.

Ik vond de artsen grondig in hun onderzoek en helder in hun formuleringen. Ze hadden van te voren mijn ziekte historie doorgenomen en hebben in hun onderzoeken extra aandacht besteed aan de gebieden die op grond van mijn historie relevant konden zijn.
Terug in Nederland heb ik dankzij hun bevindingen eindelijk een snelle doorverwijzing naar een chirurg gekregen. De cd-rom met MRI beelden wil het Nederlandse ziekenhuis graag bekijken. Ik ervaar dus tot op heden geen negatieve reacties omdat ik op eigen initiatief onderzoek heb laten doen.