M. Moot

Vlot en kundig geholpen

Bianca

Top geregeld

Uw ervaring

Wat is het goed geregeld, er stonden vriendelijke vrouwen klaar om ons te begeleiden en alles uit te leggen.
Na mijn herstel van borstkanker blijf je bang dat het terug komt. Nu ben ik gerust gesteld dat het nu niet het geval is .

Marianne

Mri scan

Uw ervaring

Alles van het begin tot het eind super goed. Gebeld om een afspraak temaken en binnen een week alles klaar. De mri scan gemaakt en de uitslag gehad. Goede begeleiding echt top. Marianne

Marja

MRI

Uw ervaring

Goede communicatie, begeleiding, gesprekken met Hengelo en Bochum.

Annemieke

Total Body Scan

Uw ervaring

Zeer professioneel, deskundig en klantvriendelijk

Anja

Scan

Uw ervaring

Professionele informatie,begeleiding en uitvoering van onderzoek.

Kim

Privatescan Mri-scan

Uw ervaring

Fijne service, Vriendelijk personeel. Goed contact ook. Ik ben tevreden over Privatescan. Zij weten van aanpakken en ze stellen je ook gerust. Hier zou Nederland een voorbeeld van moeten nemen.

Anita Rovers

Privatescan

Uw ervaring

Zeer goed goed telefonisch geholpen door Petra.
Privatescan , meiden die goed Nederlands spreken en duidelijke begeleiding .

S. Prins

Bodycheck

Uw ervaring

Fijne Nederlandse begeleiding, de behandelingen worden snel achter elkaar gedaan zodat je snel de uitslag krijgt te horen van de meeste onderzoeken.

Kimberley

Mri scan

Uw ervaring

Alles was goed, goede voorbereiding, goed ontvangst, goede behandeling en fijne nabespreken. Er waren 2 Nederlandse dames bij dus alles werd vertaald.