Cynthia

Goede service

Uw ervaring

Goeie en snelle service. Vanuit Nederland naar Bochum voor de scan. Gelukkig goede begeleiding van de gastvrouw die werkzaam is voor privatescan. Werd vertaald van Duits naar Nederlands. Het was een... Goeie en snelle service. Vanuit Nederland naar Bochum voor de scan. Gelukkig goede begeleiding van de gastvrouw die werkzaam is voor privatescan. Werd vertaald van Duits naar Nederlands. Het was een geoliede machine. Praktisch direct na de scan, door naar de radioloog voor een tussentijdse diagnose. Aansluitend direct door naar de receptie voor de CD. Geen tijd voor koffie, wat positief is.
Dus zeer tevreden.
Wat eventueel ruimte voor verbetering is, dat bij intake bekend is dat de scan in Duitsland is. Tevens de vertaling van de uitslag meenemen in de service ipv mogelijkheid tot vertalen naar Nederlands.

Nu in afwachting van de Neuroloog.

Madeleine

Prima!

Uw ervaring

Prettige ontvangst. Goede begeleiding. Fijn dat er direct uitslag is.

N. van Diepen

Mri

Uw ervaring

Zeer goede begeleiding, door Nederlandstalige medewerkers. Goede uitleg en er wordt de tijd genomen om je op je gemak te stellen. Goede uitleg na de behandeling en wanneer je de uitslagen kunt... Zeer goede begeleiding, door Nederlandstalige medewerkers. Goede uitleg en er wordt de tijd genomen om je op je gemak te stellen. Goede uitleg na de behandeling en wanneer je de uitslagen kunt verwachten. Professioneel en vriendelijk.

Gerrit

Efficient, snel en deskundig

Uw ervaring

Vanwege langere wachttijd in Nederland binnen 3 dagen prostaat scan laten doen in Bochum. Alles perfect geregeld en binnen uur een uitslag. Helaas was de uitslag erg slecht maar de uitleg was Vanwege langere wachttijd in Nederland binnen 3 dagen prostaat scan laten doen in Bochum. Alles perfect geregeld en binnen uur een uitslag. Helaas was de uitslag erg slecht maar de uitleg was
duidelijk en kreeg direct de beelden en een kort verslag mee. De Nederlandse uroloog leek niet erg enthousiast maar heeft na wat strubbelingen toch de MRI scans gebruikt voor verdere behandeling. Dus houdt hier rekening mee . Ook wat extra reistijd inplannen want de locatie is wat lastig te bereiken. Parkeren is wel prima geregeld.

Angela cafe costa del sol

Mri scan

Uw ervaring

Zeer fijne gastvrouw..ze heeft er voor gezorgd dat ik nog een extra scan kon laten maken terwijl die niet ingepland stond.
Na 3 jaar klachten en in Nederland alleen maar fysio en pijnstillers...
Na 3 jaar klachten en in Nederland alleen maar fysio en pijnstillers weet ik nu eindelijk waar de klachten vandaan komen.. en daar kan geen fysio wat aan doen!!!!

Nicole

MRI scan

Uw ervaring

Een top behandeling. Van het eerste telefoontje, het onderzoek tot het uitzwaaien van de vriendelijke Nederlandse begeleidster, alleen mar lof.

Theo Zuidgeest

Diagnose vastgesteld

Uw ervaring

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan mijn bezoek aan Privatescan. De afspraak verliep op tijd met goede uitleg en prettige begeleiding van een Nederlandse gastvrouw. De arts heeft een diagnose... Ik heb een goed gevoel overgehouden aan mijn bezoek aan Privatescan. De afspraak verliep op tijd met goede uitleg en prettige begeleiding van een Nederlandse gastvrouw. De arts heeft een diagnose vastgesteld van mijn klachten waar ik (eindelijk) verder me kan. Dit was bij de reguliere zorg in Nederland na 8 maanden nog steeds niet duidelijk.

B.

Zonde van het geld

Uw ervaring

Ik had in Nederland een MRI vh hoofd gehad. Hierop was wel iets te zien, maar niet voldoende voor een diagnose. Afwachten op nieuwe/vergerde klachten. Dit wilde ik niet, dus naar privatscan gegaan.... Ik had in Nederland een MRI vh hoofd gehad. Hierop was wel iets te zien, maar niet voldoende voor een diagnose. Afwachten op nieuwe/vergerde klachten. Dit wilde ik niet, dus naar privatscan gegaan. Hier ook MRI vh hoofd en nek/bovenrug. Zij zagen helemaal niks!? (Maar arts zei nog wel dat die plekjes die ze in Nederland zagen niet kunnen verdwijnen?)
Na paar maanden in België naar het ziekenhuis geweest. Weer scans en verder onderzoek....Hier was wel duidelijk wat te zien op de MRI (en ook uit verdere onderzoeken kwam naar voren dat er wel degelijk sprak is van een ziekte). Dus mijn advies: doe het niet! Is geldverspilling.

Reactie Privatescan.nl:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Naar aanleiding van het door u gebruikte e-mail adres hebben wij u kunnen vinden in onze systemen. Het spijt ons allereerst dat u er een negatief gevoel aan overgehouden heeft. Zonder hier in te gaan op medisch inhoudelijke informatie, maken we uit uw rapport van de MRI scan op dat er meerdere zaken/aandoeningen zijn aangetoond met de bij Privatescan gemaakte MRI. Deze staan uitvoerig beschreven in uw onderzoeksrapport en zijn ter plaatse besproken met u door de radioloog. Deze heeft daarbij vervolgonderzoek aanbevolen om één ander nader te kunnen duiden. Graag komen wij met u in contact om na te gaan waar de verschillen, voor zover daar sprake van is uit voortvloeien met de onderzoeken welke u recent heeft ondergaan ten opzichte van uw onderzoek in december 2022 bij Privatescan. Tijdens dit gesprek kunnen wij de bevindingen nogmaals aan u toelichten. Graag vernemen wij van u.

Petra Aksay

Body scan in Duitsland

Uw ervaring

De begeleiding tevoren en tijdens was helemaal prima. Wat ik echter enorm miste was een stukje gastvrijheid mbt wat eten en drinken vooraf of na de scan. Bij een andere body scan ( ander bedrijf )... De begeleiding tevoren en tijdens was helemaal prima. Wat ik echter enorm miste was een stukje gastvrijheid mbt wat eten en drinken vooraf of na de scan. Bij een andere body scan ( ander bedrijf ) wordt men hartelijk ontvangen met lekkers en broodjes, fruit en van alles en nog wat. Ik ben twee en een half uur komen rijden en dan is er niks ….alleen koffie evt na de scan. Sorry dat vind ik niet gastvrij. Daarna moest ik weer diezelfde weg terug. Ik barstte van de honger. Ik betaal een flink bedrag hè. Daar kan wel wat lekkers vanaf denk ik. Verder duurde het enorm lang voordat ik in de MRI kon. Dat was extra jammer ik had zo’n enorme honger.

D. de Waal

Hele slechte service

Uw ervaring

Gebeld met een meneer voor een scan wegens langdurige klachten. Zonder een juiste inventarisatie te maken, weigerde meneer om bij hem een scan te laten maken. Hij zou zeker weten dat dit mij niet... Gebeld met een meneer voor een scan wegens langdurige klachten. Zonder een juiste inventarisatie te maken, weigerde meneer om bij hem een scan te laten maken. Hij zou zeker weten dat dit mij niet ging helpen. Wat niet het geval kan zijn want hij wist mijn hele ziektegeschiedenis niet en trok zijn conclusie op basis van onvolledige info (hij stelde drie vragen). Nu na het gesprek vraag ik mij überhaupt af waarom het woord preventief op hun website staat aangezien je klachten moet hebben voordat je een scan kan maken?

Overall, hele vervelende ervaring. Net gesproken met een gelijksoort bedrijf Prescan en dit waren fijnere mensen waar ik wel terecht kan.