Tot nu toe is alles correct verlopen.
Tot nu toe is alles correct verlopen.
Advies: Laat de contracten eens bekijken door een Neerlandicus. Ik begrijp dat u zich volledig mogelijk juridisch indekt, maar voor een niet-jurist is het allemaal niet goed te begrijpen. U lijdt een beetje aan het "kleine lettertjes" syndroom, begrijpelijk, maar het komt niet sympathiek over. DBsr.

Snelle en correcte afhandeling

Hebben nog maar 2 weken ervaring maar tot nu toe goed

Mogelijkheid om jong gebruikt te leasen

Wilma de Vos

Zeer positief.

Zeer meedenkend en meewerkend.

hpelgrum

Fijne mensenheel behulpzaam en vriendelijk

uitstekend bedrijf

Leasen van auto.
Goede duidelijke informatie en uitleg .
Vriendelijke en behulpzame in contact.

altijd bereid je te helpen en te woord te staan

Rare prijsopbouw en geen onderhandelingsruimte in prijs: all season banden zijn even duur of je er nu 7500 of 20000 me rijdt, hoe grotere aanbetaling je doet hoe hoger het eindbedrag over je... Rare prijsopbouw en geen onderhandelingsruimte in prijs: all season banden zijn even duur of je er nu 7500 of 20000 me rijdt, hoe grotere aanbetaling je doet hoe hoger het eindbedrag over je volledige lease periode is etc... Na het afsluiten van het contract moest ik een aantal keer zelf contact zoeken om bepaalde vragen beantwoord te krijgen terwijl mij toegezegd werd dat ik op een bepaald moment informatie zou krijgen, werd vergeten, nadien wel excuus. Over het algemeen zeker een positief gevoel over het bedrijf en haar dienstverlening.

Geen BKR-registratie

Werner

Binnen no-time geholpen aan een mooie en praktische leaseauto. Super geregeld allemaal, en van de eerste stap binnen gelijk een goed en wederzijds vertrouwen gekregen. Waarmee ik goed en vertrouwd... Binnen no-time geholpen aan een mooie en praktische leaseauto. Super geregeld allemaal, en van de eerste stap binnen gelijk een goed en wederzijds vertrouwen gekregen. Waarmee ik goed en vertrouwd de weg op kan de komende jaren

Lekker in de buurt dus als ik wat heb kan ik net zo goed even langs gaan en ben je ook zo geholpen.

Ludwig Deuninck

Super leuk bedrijf met meedenkende medewerkers.

Snelle en oplossende acties en ideeen

Eddy Evers

Hele leuke Valentine kaart en ja de liefde is wederzijds, maar helaas ben je nog maar 1 jaar bij mij . Volgend jaar ruil ik je in voor je zusje. Jammer masr helaas.

Goede service van vakbekwame mensen.

E. Roelink-Slager

Wat leuk dat ik een Valentijnskaart kreeg van "mijn auto". De liefde is zeker wederzijds. Het is een heerlijke auto en ik geniet ervan.
Ik krijg regelmatig mails van Privatlease Twente....
Ik krijg regelmatig mails van Privatlease Twente. Sommige interessant, sommige niet. Verder heb ik, voor zover dit nodig is, goed contact met Privatlease.

Ik krijg iedere maand heel netjes een mail met de factuur.