Yvonne Charlton

Nette en correcte afhandeling. Goed telefonisch te woord gestaan. Duidelijke uitleg.

Weet ik nog niet is de eerste keer dat ik met dit bedrijf in aanmerking ben gekomen.

Maatwerk en heldere antwoorden op vragen die leven bij de klant. Kortom is dat de reden geweest voor mij om te kiezen voor dit bedrijf.

Open houding en klantgericht.

R.Bosma

Prettige ontvangst, geen poeha en je word op een fijne manier geholpen, geen gladde verkoop praatjes maar kundig personeel.

Houden zich aan de gemaakte afspraken en een goede directe bereikbaarheid.

Ik ben goed geïnformeerd over het contract en alle mogelijkheden met betrekking tot de lease.

Ze nemen de tijd voor hun klanten.

Persoonlijke benadering, denken met je mee, geen internetbedrijf maar gewoon nuchtere mensen met Twentse mentaliteit, echt een aanrader om zaken mee te doen. Na vervelende ervaring met een grote... Persoonlijke benadering, denken met je mee, geen internetbedrijf maar gewoon nuchtere mensen met Twentse mentaliteit, echt een aanrader om zaken mee te doen. Na vervelende ervaring met een grote leasemaatschappij bewust gekozen voor een regionale kleinere partij waar je gewoon nog behandeld wordt als KLANT!!

Snelle levering, komen afspraken na, denken met je mee!

Prettig contact met goede informatie.

Deskundig contactpersoon. Hulpvaardigheid.

Heb nog niet veel ervaring met dit bedrijf maar vind het tot op heden een goed bedrijf. Had ik ook van buren van mij gehoord.

Duidelijk en correct.

Bianca Bruining

Duidelijke uitleg. Voldoende keuzemogelijkheden

Jonathan Thissen

Vraagt om zeer actieve en attente lezing. Staat aanvulling toe.

Uitstekende service van uw verkoper.

J.E.Koster

Ik ben al klant van de Hyundai dealer vanaf het jaar 1999
Ik ben al klant van de Hyundai dealer vanaf het jaar 1999
Dit is voor het eerst dat ik een auto lease. Wat me tegenviel is, dat ik een aanbetaling moest doen van 3000 euro en daarna een bedrag van 186 euro per maand moet betalen gedurende 5 jaar. Het maand bedrag is dus eigenlijk niet 186 euro, maar 236 euro