Werner

Binnen no-time geholpen aan een mooie en praktische leaseauto. Super geregeld allemaal, en van de eerste stap binnen gelijk een goed en wederzijds vertrouwen gekregen. Waarmee ik goed en vertrouwd... Binnen no-time geholpen aan een mooie en praktische leaseauto. Super geregeld allemaal, en van de eerste stap binnen gelijk een goed en wederzijds vertrouwen gekregen. Waarmee ik goed en vertrouwd de weg op kan de komende jaren

Lekker in de buurt dus als ik wat heb kan ik net zo goed even langs gaan en ben je ook zo geholpen.

Ludwig Deuninck

Super leuk bedrijf met meedenkende medewerkers.

Snelle en oplossende acties en ideeen

Eddy Evers

Hele leuke Valentine kaart en ja de liefde is wederzijds, maar helaas ben je nog maar 1 jaar bij mij . Volgend jaar ruil ik je in voor je zusje. Jammer masr helaas.

Goede service van vakbekwame mensen.

E. Roelink-Slager

Wat leuk dat ik een Valentijnskaart kreeg van "mijn auto". De liefde is zeker wederzijds. Het is een heerlijke auto en ik geniet ervan.
Ik krijg regelmatig mails van Privatlease Twente....
Ik krijg regelmatig mails van Privatlease Twente. Sommige interessant, sommige niet. Verder heb ik, voor zover dit nodig is, goed contact met Privatlease.

Ik krijg iedere maand heel netjes een mail met de factuur.

J.S.T.Niessen

Prima ervaring, veel informatie en klantvriendelijke benadering

zakelijk duidelijk, klantvriendelijk en goede service

autoleasetwente enschede

Men heeft ons perfect behandeld en mee gedacht
en dat waren wij niet gewent van anderen
gewoon perfect en de volgende auto komen we ook WEER

MET ONS MEE GEDACHT
dat wij mijn man en ik in een mooi Hyundai I 10 kunnen rijden
de vriendelijkheid

Edward Reinders

Super ervaring.. zeer klantvriendelijk.. super service.. netjes in onderhoud!

Erg netjes in leveren

Rob Stegeman

Prettig bedrijf waar je goed kunt overleggen en waar ze je helpen met de voorkeur -auto te bekijken en proberen binnen te halen. Prettig personeel. Een bedrijf waar je je snel thuis voelt.

Snelle service, duidelijkheid.

lize mol

Alles goed geregeld, contact verloopt goed met het garage bedrijf die als tussenpersoon fungeert.
gelukkig geen nare dingen met de auto gebeurd hoop op deze voet nog fijn rond te kunnen tuffen met mijn (jullie) auto.

Anja Mohring

Geweldig

superleuke goed doordachte unieke acties