elise

Top hoor luce

Goede begeleiding

R.H.Keizer

Goede ervaring van 4 jaar geleden was goede service bij afhandeling lease contract en de service van de eerste 4 jaar en daarom heb ik nog eens 4 jaar geleast .

Matthijs Mars

Vriendelijk personeel. En met problemen wordt redelijk snel afgehandeld.

1 vaste contact peroon is erg fijn.

Heel goed krijg netjes je overzicht iedere maand en heb je pech word dat goed geregeld

Goede service verlenen

Yvonne Charlton

Nette en correcte afhandeling. Goed telefonisch te woord gestaan. Duidelijke uitleg.

Weet ik nog niet is de eerste keer dat ik met dit bedrijf in aanmerking ben gekomen.

Maatwerk en heldere antwoorden op vragen die leven bij de klant. Kortom is dat de reden geweest voor mij om te kiezen voor dit bedrijf.

Open houding en klantgericht.

R.Bosma

Prettige ontvangst, geen poeha en je word op een fijne manier geholpen, geen gladde verkoop praatjes maar kundig personeel.

Houden zich aan de gemaakte afspraken en een goede directe bereikbaarheid.

Ik ben goed geïnformeerd over het contract en alle mogelijkheden met betrekking tot de lease.

Ze nemen de tijd voor hun klanten.

Persoonlijke benadering, denken met je mee, geen internetbedrijf maar gewoon nuchtere mensen met Twentse mentaliteit, echt een aanrader om zaken mee te doen. Na vervelende ervaring met een grote... Persoonlijke benadering, denken met je mee, geen internetbedrijf maar gewoon nuchtere mensen met Twentse mentaliteit, echt een aanrader om zaken mee te doen. Na vervelende ervaring met een grote leasemaatschappij bewust gekozen voor een regionale kleinere partij waar je gewoon nog behandeld wordt als KLANT!!

Snelle levering, komen afspraken na, denken met je mee!

Prettig contact met goede informatie.

Deskundig contactpersoon. Hulpvaardigheid.