Correcte en juiste klantservice, met een (bijna) nieuwe auto heb je niet al te veel contact en is dat ook vanzelfsprekend.

De klantgerichtheid is onder meer reden geweest om in zee te gaan met dit bedrijf, we zijn zeker tevreden.

We leasen al enkele jaren 2 auto's privé bij Private Lease Twente.

Korte lijnen, makkelijk in overleg en meedenkend.

Positief. Snelle en correcte afhandeling van zowel vragen als service mbt auto en evt schade.

Aandacht voor klant.
Vriendelijkheid en behulpzaamheid naar klant.

Mijn ervaring met privateleasetwente is tot nou toe goed
Werd goed geholpen bij vragen van mijn kant dus tot nu toe positief

Monique Schuurman

Super!

Goede service en goed bereikbaar

Marc

Prima service, denkt mee bij problemen, en altijd netjes geholpen!

Denkt mee bij problemen
Prima service
Vriendelijk personeel

Ik heb alleen maar goede ervaringen met t bedrijf.

Vriendelijk
Goede service

Super

Vriendelijk personeel

Dhr E.Evers

Nu voor het zesde jaar Privatlease Twente en waneer m'n 2e termijn van 5 achter de rug is zou ik het zo weer doen. Privatlease Twente geeft een heerlijk vrij gevoel door de juiste service te... Nu voor het zesde jaar Privatlease Twente en waneer m'n 2e termijn van 5 achter de rug is zou ik het zo weer doen. Privatlease Twente geeft een heerlijk vrij gevoel door de juiste service te verlenen en uitstekende uitleg bij elke auto die afgeleverd wordt.

Het bedrijf geeft een opgeruimd gevoel van auto rijden omdat veel zorgen van onderhoud van je afgenomen wordt.

Rob Verheijen

Wisselende ervaring! Stevige, ongewone aanbetaling bij Private Lease. Bij verkeersboete niet in termijnen betalen, zoals wel bij Justitieel Incasso Bureau mogelijk is!

Communicatie van verkoopmanager, klantgericht!