Offerte
9.5/10
Communicatie

Mercedes A180 CDI Urban Line

Zeer positief mijn auto was binnen 1 week verkocht

Het grote voordeel is dat men hun eigen auto kan inruilen

Vanaf het begin de ervaring met Jan dat hij echt betrokken is bij jou als klant. Dit wekt vertrouwen. Hier is de klant gewoon nog echt koning. En met resultaat. Na 6 weken geen enkele reactie te...

Jan belt altijd gelijk terug, wil altijd meedenken en helpt je met al je twijfels en problemen. En dit alles op een nette, vriendelijke, professionele en zakelijke wijze. Is altijd bereikbaar en zo niet geeft hij dit netjes aan. Heeft verstand van zaken blijkend uit de professionele omschrijving van de auto en de kwaliteit en aantrekkelijkheid van de fotos in vergelijking met de advertentie en fotos die ik zelf gemaakt had. ( En ik was ervan overtuigd dit best goed te kunnen maar er bleek dus zeker nog ruimte voor verbetering) Ik zou dit bedrijf aan iedereen in mijn omgeving aanbevelen.

Eigenlijk geen.

Amin

Erg goede ervaring. Alles wordt uit handen genomen. Jan is erg betrouwbaar en zoekt naar het maximale resultaat. Communicatie is top. Kortom, erg tevreden!

Betrouwbaarheid

De diensten beter vindbaar maken, zodat meer mensen gebruik kunnen maken van deze dienst! Heel goed alternatief voor mensen die geen tijd hebben om zelf een auto te verkopen!

Matthias Leenman

Met Private Cars kun je zaken doen. Ik ben het bedrijf bij de verkoop van onze auto zo gaan vertrouwen en de samenwerking liep dusdanig vlot dat ik ook maar gelijk bij Jan van Private cars een...

Betrouwbaar en goede communicatie

ga zo door

Auto verkocht via private cars, de kopers hebben hun eigen auto ingeruild, dat is het voordeel van Private Cars. Goede service, en prima afhandeling.

Communicatie en duidelijkheid

Wellicht wat connecties met bedrijven die wat kleine reparaties/schades kunnen afhandelen.

Cees van Gent

Prettige manier van zaken doen.
Duidelijke afspraken gemaakt en deze goed nagekomen.

Professionele advertentie gemaakt met goede foto's en zeer uitgebreide omschrijving van de auto.

Mario Balnikker

Mijn ervaringen zijn erg positief! Zelfs op de raarste tijden reageerde Jan keurig op mail en of telefoon, ik vernam ook van de potentiele klanten dat zij snel en deskundig te woord werden gestaan....

Supersterk: netjes snel met terugbellen en of mailen, zowel voor mij als de klanten die reageerden op advertenties. Jan is goed op de hoogte van de huidige markt en weet wat er leeft. De door hem verzorgde advertenties zagen er keurig uit. Hij gaat zeker geen onbenullige voorstellen doen wat prijzen betreft, hij is daar erg reëel in. Hij toont ook na dat je zelf contact gehad hebt met je eventuele kopers belangstelling, hij is nooit opdringerig en is prettig in de omgang. Ik ben geen handelaar maar mocht ik weer een auto willen verkopen dan is dat zeker via Privatecars.nl!

Kan niet beter, super tevreden!

Vis

Private Cars kreeg het voor elkaar om binnen een week onze auto te verkopen! De auto werd netjes opgehaald en thuis weer afgeleverd als er kijkers waren! Private Cars had goede en snelle service!

Fijn dat Private Cars het voor elkaar kreeg de auto binnen een week te verkopen! Ideaal dat we zelf niet met alle potentiële klanten hoefde te onderhandelen! Private cars heeft er voor gezorgd dat we een goede prijs voor onze auto kregen!

Ga zo door!

René

Snel verkocht voor een goede prijs. Geen omkijken naar gehad. Top!

Persoonlijk en deskundig.

Zeer goede en snelle service, flexibel, professioneel begeleid, alles uit handen genomen en snel resultaat

Professioneel, behulpzaam en snel