Printsy

Goede ervaringen met dit bedrijf.
Meerdere proefkaartjes besteld tijdens mijn zwangerschap en er zelf ontworpen.
Uiteindelijk toch een gekozen van hun website. Altijd alles heel snel...

Goede uitleg te vinden op de site
De meeste kaartjes wat op hun site staan kan je nog naar eigen wens aanpassen!
Ontzettend klantvriendelijk en de kaartjes zitten mooi ingepakt!

M. Knippels

Een uiterst behulpzaam bedrijf wat helpt waar mogelijk.

Klantondersteuning.
Service.

Bestaande projecten aanpassen bleef lastig te vinden ondanks uitleg en papiersoorten in de waaier waren niet allemaal als optie beschikbaar.

Mooi resultaat, fijne dienstverlening met gratis proefdruk en later een gratis banner bij de bestelling. Het ontwerpprogramma heb ik elders makkelijker en gebruiksvriendelijker meegemaakt. Maar dit...

Mogelijkheid om het kaartje op magneetfolie af te drukken in tegenstelling tot andere aanbieders. Schappelijke prijzen, mooie gebruiksvriendelijke website.

Ontwerpprogramma mag gebruiksvriendelijker, mooiere en meer afbeeldingen in scrapbook, prijs magneetkaartje is verwarrend en misschien zelfs misleidend weergegeven. Na mail met vragen daarover geen antwoord. Ik had het fijn gevonden als de kaarten direct vanuit printsy verstuurd konden worden naar de verschillende ontvangers.

Reactie Printsy:

Hoi,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Wat jammer dat we je mailtje over magneetkaarten over het hoofd hebben gezien, we hadden je vraag immers graag beantwoord. Het is mogelijk om je kaarten door ons te laten verzenden, zie https://www.printsy.nl/informatie/enveloppen-sluitzegels. Aangezien je deze informatie niet hebt gevonden, zullen wij ons best doen om dit beter te gaan communiceren op de website. Bedankt voor je bestelling en veel geluk met je kindje!

Kimberley

Geboortekaartjes, doopkaartje, verjaardagskaartjes en trouwkaart

Top

De dingen die al besteld zijn bewaren zodat ze nog een keer makkelijk besteld kunnen worden

Alles uitstekend

flexibel en goede klantenservice

Laura

Goede hulp en service bij het ontwerpen van het geboortekaartje.

Het ontwerp van mijn vorige kaartje was er niet meer. Na telefonisch contact werd aangeboden om het ontwerp aan de hand van een foto voor me op te stellen.

Het uiterste tijdstip (15.00 u) voor bestellimg en levering van de volgende dag liep bij mij een aantal keer mis, omdat de proefdruk later binnen kwam waardoor de levering een dag of zelfs 3 dagen ivm het weekend later werd.
Mijn tip zou zijn om dit iets ruimer te maken.

Renee Bouwman

Iets wat simpele site (van ontwerp pagina kun je bijvoorbeeld niet terug naar hoofd pagina) maar met fijn ontwerp programma met goede opties om een eigen kaartje te maken.

Het zelf ontwerpen programma heeft veel opties en kleuren. Handig in gebruik. Ik kon op veel sites niet maken wat ik wilde en bij printsy wel.

Het inloggen geeft nog wel eens onterecht foutmelding, dat is vervelend. En als je je project bestelt, al is het maar een proefdruk en wil je later verder, dan is het project ook weg. Je moet het eerst dupliceren etc. Maar dat is de eerste keer niet duidelijk. Dus zou handig zijn als het project zou blijven bestaan ookal bestel je er al wat van.

Samenwoner

Fijne website, mooie kaarten, prima communicatie!.

Veel keuze

Mooie kaartjes en goede service!

Super service, in de maand juli hadden jullie een zomerserie met 35 procent korting. Aangezien onze dochter in augustus werd geboren belde ik op om te vragen of ik in augustus ook nog gebruik mocht maken van de korting en dat was helemaal geen probleem. Ook ontvingen wij 8 extra kaartjes super service dus!!