Printsy

Stefanie

Fantastisch! Wij hebben onze eigen geboortekaartjes ontworpen en kregen eerst een gratis proefdruk (die 1 dag na onze bestelling al bezorgd werd), die direct goed was. Daarna hebben we de rest van...

Snel, handige browser software om kaart te ontwerpen, redelijke prijs.

Nvt

Joyce

Steeds correct en persoonlijk. Excellente service.

Uitstekende communicatie

Terugkeren naar hoofdpagina vanuit orders is niet zo duidelijk.

Snel

x

Diverse mogelijkheden als achtergrond e.d.

Mag qua achtergrond en mogelijkheden wat meer gericht zijn ook op zakelijke markt.

Neline

Als ik iets wilde weten werd ik telefonisch heel goed geholpen. De kaarten waren mooi, goede kwaliteit. Jammer genoeg waren er een aantal adressen verkeerd gedrukt. Dit was heel lastig omdat we alle...

Goed geholpen, goede kwaliteit.

Adressen klopte niet. Lange levertijd. Wat er op de site staat, voor 15:00 besteld, zelfde dag verzonden, klopt dus niet.

Geboorte kaartjes gekocht

Zeer hulpzaam aan de telefoon

Het zou makkelijker zijn als je voordat je betaalt het excel sheet met adressen kan uploaden en ook voordat je betaalt kan zien wat de prijs is voor het laten versturen van de kaartjes.
( nu moet je een apart mailtje sturen)

Duidelijke site, alleen wat ik mis is dat je een bevestiging mail ontvangt als je een bestelling hebt geplaatst.

Wat je hebt gemaakt komt ook op de kaart.

Een bevestiging mail zal fijn zijn.

Ingrid

Really awesome!

Excellent customer service! I called, immediately got my answer and even more help!

Update ththe website regarding the envelope sizes

Liesje

Zeer tevreden.

Ja, tijdens het aanmaken van mijn kaart lukte bepaalde bewerkingen niet zo goed. Ik werd de eerstvolgende werkdag door mevrouw Y. Janssen gebeld en zij heeft mij dan telefonisch enkele tips en uitleg gegeven hoe ik het bewerken van mijn kaart aan te kunnen passen.

Zeer tevreden.

Preview van het kaartje is echt zeer realistisch