Printsy

Henk

Kwalitatief heel goed

Oogt prima

Alleen via de zoekfunctie vind ik de plaats om een kalender te maken

Dennis Geysmans

Top service, had een klein foutje gemaakt bij het ontwerpen en na contact opgenomen te hebben super geholpen en het ontwerp kunnen aanpassen

Reactie Printsy:

Hallo, Hartelijk dank voor je mooie reactie. we zijn natuurlijk super blij met tevreden klanten. Namens het team van Printsy wens ik jullie veel geluk met jullie kindje. Graag tot ziens op onze site.

Sabine Fleur

Super! Met name Yvette, zij had veel geduld met mij en heeft mij heel goed door het proces heen geholpen.

Servicegericht, kaartjes kwaliteit heel goed, extraatjes zoals sluitzegels en extra gedrukte kaartjes altijd leuk natuurlijk, daar nog bedankt voor.

Zeer snelle levering. Leuke kaartjes

Nienke Walczak-Nakken

Goed, zie onderstaande punten

vanaf volledig blanco kunnen ontwerpen en veel verschillende kaartmodellen (ik was specifiek op zoek naar tentkaartje)

eigen kleurcodes kunnen toevoegen voor achtergrondkleur of lettertype

Michelle

Ik ga voor de 2de keer een geboorte kaartje bij jullie bestellen. Ik ben erg tevreden over jullie en over de producten. Voorheen kon je via de iPad of telefoon je geboorte kaartje maken. Maar dit...

Je hebt heel veel keuze aan geboorte kaartjes. De gratis proefdruk vind ik heel goed en de gratis sluitzegels. Jullie zijn goedkoper dan menig andere en hebben hetzelfde aanbod.

Ik zou graag op de iPad mijn geboorte kaartje weer willen maken in plaats van alleen op de laptop het te kunnen.

Goede mooie en snelle service

Nienke Walczak-Nakken

Prima, zie onderstaand.
Fijn dat je een proefdruk kan ontvangen, ook een 2e keer.

Fijn dat je je eigen kaart volledig vanaf blanco kan ontwerpen.

Er is nu geen mogelijkheid om eigen kleuren (bijv tekstkleur) te kiezen, misschien een leuke uitbreiding van het eigen ontwerp programma.

Duidelijke site snelle levering

Bezorging

De site loopt vast soms

Astrid Steenbergen

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Onze uitnodigingen voor de bruiloft hebben wij hier gemaakt. Het is super prettig dat je een proefdruk kan laten maken.
Wij hebben namelijk...

Proefdruk, zelf ontwerpen, snelle verzending

Bij het ontwerpen van de kaart zou de snijlijnen al zichtbaar kunnen zijn. Hierdoor wordt het nog makkelijker om een puzzelkaart te ontwerpen. Ik heb meerdere kaarten moeten ontwerpen omdat de snijlijn niet lekker uit kwam.

Reactie Printsy:

Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Namens het team van Printsy wens ik jullie een spetterende huwelijksdag toe. Groetjes Printsy