Printsy

Marleen Endeman

Via een zoekmachine gaan zoeken op een soort geboortekaartje we kwam uit bij printsy.
De proefdruk zag er netjes en mooi uit. We hebben dan ook kaartjes besteld na de geboorte van onze zoon.

Mooie kwaliteit originele kaartjes

Beter geheugen van website qua onthouden of terugzoeken inloggegevens. Ik moest nu alles opnieuw invullen en vormgeven.

Reactie Printsy:

Hallo, Hartelijk dank voor het plaatsen van je positieve reactie op onze site. Namens het team van Printsy wens ik jullie heel veel geluk met jullie kindje en zien we je graag terug op onze site.

Ook al was er een vertraging opgelopen bij de leverancier, toch heeft het bedrijf het proberen op te lossen en als compensatie een extra gratis product aangeboden. De verzending en levering verliep...

Goede en vlotte communicatie.

Fijne en makkelijke manier van werken en regelen.

Dat alles heel duidelijk is hoe het werk

Het opslaan van ontwerpen werkt soms vaag en niet helemaal goed.

Emielia

Een simpele website voor ontwerpen. Geen gedoe of wat dan ook. Een proefdruk wordt gratis thuisgestuurd dus het is na een paar dagen duidelijk of het ontwerp goed gegaan is! Ik heb nog wat...

geen gedoe en leuk om te ontwerpen

eigenlijk geen

Lisa

Printsy heeft mijn producten enorm snel geleverd dat was super. Het voorbeeld was helaas niet goed geprint en zo kwam de kaart niet logisch uit. Hierdoor was het even puzzelen hoe deze wel moest....

Snelle levering, nette verpakking

Dolle doordraaikaart controleren. Sommige waren nu wat beschadigd. Ook plakte niet alle plakkertjes die meegestuurd waren.

Goed en vriendelijk contact. Ook toen wij op het laatste moment toch nog het definitieve ontwerp wilde aanpassen was dit geen probleem. Top dus!

Goede service, goede communicatie

Geen!

Super ervaring ! Hele originele kaartjes en snelle service !

Originaliteit van de kaartjes!

Jack

Betrouwbaar bedrijf. Eenvoudig om zelf een kaart te maken, of een voorbeeldkaart te personaliseren.

Het sterke punt is zeker het gratis toesturen van een gratis proefdruk.

Marjolein V

Originele ontwerpen en een uitstekende service, daarin blinkt Printsy uit. Bij Printsy ben ik na een lange zoektocht eindelijk geslaagd voor mijn trouwkaart. Tijdens het ontwerpproces had ik een...

Vragen worden snel en goed opgepakt
Persoonlijke, snelle en vakkundige service
Meerdere proefdrukken bestellen is geen probleem
Originele kaarten!
Zeer betaalbaar en geen verrassingen achteraf, zoals bijkomende drukkosten
De afbeeldingen in de trouwkaart kon ik (tegen een kleine vergoeding) ook ontvangen als losse .png bestanden

Iets duidelijker aangeven dat je de kaarten (Dolle Doordraaier) zelf moet vouwen

Reactie Printsy:

Hallo, Hartelijk dank voor je mooie reactie voor ons. Namens het team van Printsy wens ik jullie een spetterende trouwdag toe!

BR

Wij zijn erg tevreden over de service en geleverde produkten. Ik zocht naar vogeltjes voor een geboortekaartje en hiervoor werd speciaal iets aangepast in mijn account.

Servicegerichtheid vd medewerkers
Snelheid van leveren

De gebruiksvriendelijkheid vd site zou beter kunnen. Bv bij sommige opties word je weer ‘helemaal teruggestuurd’ in het menu of eenmaal bestelde proefdrukken zijn daarna lastig terug te vinden als je ze nog wat wilt bewerken voordat je je bestelling doet.

Wat ik ook jammer vind is dat veel mogelijkheden uit de ontwerptool gehaald zijn die er wel nog inzaten toen de site nog geboortekaartjesdrukkerij heette (of zoiets). Ik miste bv dat ik zelf de kleur van figuurtjes aan kon passen, je moet nu meer werken met standaardvormen, en ook had ik de indruk dat sommige lettertypes er niet meer waren.