Printsy

Printsy Ook benieuwd naar feedback over de webshop Printsy? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company108
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Printsy met 9.1/10. Gebaseerd op 108 ervaringen.

Cynthia
Cynthia

Meerdere proefdruk ken gratis.
Goede klantenservice
Mooie kwaliteit

Misschien kan de ontwerptool iets overzichtelijker gemaakt worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De geboortekaartjes van mijn 2 dochters besteld bij dit bedrijf (toen nog onder een andere naam), dus logischerwijs voor de geboorte van onze zoon weer gekozen. de nieuwe ontwerptool was even wennen, maar het resultaat was prachtig. meerdere proefdruk ken ontvangen zonder extra kosten. wat een service. en mijn vragen werden elke keer vlot beantwoord. ook heb ik gebruik kunnen maken van een scherpe actie. alle lof voor printsy!.

Inge

We hebben de geboortekaartjes voor ons eerste kindje besteld bij printsy en waren heel tevreden met de service. ook voor de geboortekaartjes voor ons tweede kindje was de ervaring zeer positief: vriendelijke en goede service en zeer snelle levering.

- goede prijs
- goede service: ik bestelde meteen 140 stuks van mijn geboortekaartje, omdat ik al een aantal dagen bevallen was en de tijd
wat drong. Ik werd opgebeld door een medewerker, dat de tekst onderaan niet zo goed leesbaar was. Ik was superblij met dit telefoontje. Ik kreeg tips hoe ik een verbeterde versie kon maken en bestellen. Ik vroeg de medewerker om me telefonisch te contacteren met haar mening van de tweede versie. De eerste versie werd geannuleerd en twee dagen later had ik mijn kaartjes.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik kende printsy.nl eigenlijk niet. ik kwam heel toevallig op jullie website terecht, terwijl ik aan het google-en was. ik was op zoek naar een geboortekaartje voor onze tweelingjongens. ik twijfelde eerst, wij wonen namelijk in belgië, in het heuvelland, provincie west-vlaanderen. maar na een mailtje met jullie medewerker, was ik direct overtuigd.

Tamara Stilma
Tamara Stilma

Het meedenken is echt heel fijn!

De website vond ik niet heel prettig. Ik werd meerdere malen automatisch ingelogd en de gebruikersvriendelijkheid kan echt wel worden verhoogd.
Jammer dat je niet wordt herinnert aan het verlopen van acties waar je klaarstaande kaartje toe behoort. Ik heb de memo op de website gemist, dus verliep de actie voor mijn kaartje. Hier is wel netjes mee omgegaan en een compensatie voor verleend, maar het is niet hetzelfde als de actie.

Score voor Printsy:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne ervaring met het bedrijf. er wordt mee gedacht en als er iets fout gaat een oplossing gezocht. .

M.Renes
Prima (7/10)
M.Renes

De kaartjes waren snel binnen

Zorg dat de website makkelijker wordt in gebruik. En zet alles duidelijk in een mail wat je besteld hebt. Zodat mensen niet twee keer enveloppen bestellen.

Score voor Printsy:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vond het heel fijn omdat jullie alle vragen goed beantwoord hebben en ons prima te woord gestaan hebben.

Ja

Leen Tasseel
Leen Tasseel

Snelle levering!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, makkelijk om kaartjes te maken en te bestellen.

Bart
Goed (8/10)
Bart

prijs, eenvoud

de deplicate functie van de kaarten werkt, echter na het volgen van het resterende proces verdwijnd de bewaarde informatie in sommige gevallen. Zeer vervelend als dat je enige bewaarde kaart was.

Score voor Printsy:4/5

Eenvoudig en doeltreffend.

Sabine Oudshoorn
Sabine Oudshoorn

Ruime keuze, snelle levering en vriendelijke klantenservice met snelle terugbel service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden met printsy en het eindresultaat! ruime keuze en aanpassingsmogelijkheden en snelle service!.

Bedrijfsinformatie

Welkom bij Printsy - ontwerpen doe je zelf

In 2006 begon ons verhaal, als één van de eerste spelers op de online printmarkt, als geboortekaartjedrukkerij.nl. Na 10 jaar hebben wij ongeveer 30.000 mensen blij gemaakt met ons drukwerk voor geboortekaartjes, verhuiskaarten, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. In 2010 behaalde wij zelfs een award voor beste kerstwebshop. Soms is het tijd voor verandering, tijd voor iets nieuws!

Daarom stellen wij je graag voor aan PRINTSY.NL
Adres
Handelsstraat 34a