Printsy

Je aankoop wordt beschermd

Goede ervaring.

Klantvriendelijkheid, snelheid reactie en snelheid van levering.

Prijs van product verlagen. Hiermee trek je nog meer klanten aan.

Petra

Fijn bedrijf. Nu 3x de geboortekaartjes geregeld alles volgens Afspraak. Daarnaast goede feedback op de ontwerpen.

Goede feedback. Alles volgens Afspraak. Veel mogelijkheden op de website.

Over de website: als ik een project geopend heb, kon ik moeilijk terug naar de homepage. Als ik san weer naar het proje t wilde, kreeg ik de melding dat deze al geopend was in een ander scherm. Alleen kon ik nergens het scherm vinden...en ik had het idee dat ik enkele projecten kwijt was(ms niet goed opgeslagen). Bij de andere 2 geboortekaartjes kreeg ik een beer met de naam erop. Nu heb ik deze niet gekregen. Wel jammer vond het wel een hele leuke attentie.

Dorien Hilberink

Super Service! Nadat ik een gratis proefdruk heb ontvangen heb ik de echte geboortekaartjes besteld, maar ik was vergeten om de uitgerekende datum te veranderen in de geboorte datum! Ik moest de...

Hele goede service

Flexibel design, duidelijke website, snelle levering

Duidelijk website

Jeroen

Snelle levering, website is soms wel traag en op iPad niet altijd even gebruiksvriendelijk.

nvt

nvt

Ilona

Heel makkelijk en snel zelf een uitnodiging gepersonaliseerd. De gratis proefdruk was ook super en de prijs vond ik ook netjes. Hierdoor besloten de uitnodigingen bij Printsy te bestellen. Na een...

De optie om gratis een proefdruk te kunnen bestellen vind ik persoonlijk heel fijn. Daarnaast is de ontwerptool makkelijk in gebruik en maak je er snel iets eigens van.

Op de mobiel werkt de ontwerptool niet helemaal optimaal, maar dat kan ook aan mijn telefoon liggen.

M

Goede klantenservice met snelle reacties en super snelle levering van de bestelling.

Klantenservice heel goed
Mooi drukwerk
Handige editor online
Groot assortiment

Jeske

Kerstkaarten besteld

Werd erg goed geholpen door de klantenservice

Harm

Ik ben zeer tevreden over de drukkwaliteit van onze Nieuwjaarskaart die we bij Printsy hebben laten vervaardigen.
De gratis proefdruk is een fijne service. Aan de hand hiervan heb ik het...

Via de mail had ik enkele vragen gesteld en deze werden keurig beantwoord. Dank hiervoor.

Document in het winkelmandje is lastig te vervangen of te verwijderen.

Behulpzaam, snelle service. Fijn dat je meerdere proefbestellingen kunt doen.

Snelle service, mogelijkheden te personaliseren en het persoonlijk contact.

Op mijn iPad lukte het niet om een proefkaartje dat ik al had besteld opnieuw te redigeren. Die functieknop is er dan niet. Op mijn laptop wel.