Printsy

Geboorte kaartjes gekocht

Zeer hulpzaam aan de telefoon

Het zou makkelijker zijn als je voordat je betaalt het excel sheet met adressen kan uploaden en ook voordat je betaalt kan zien wat de prijs is voor het laten versturen van de kaartjes.
( nu moet je een apart mailtje sturen)

Duidelijke site, alleen wat ik mis is dat je een bevestiging mail ontvangt als je een bestelling hebt geplaatst.

Wat je hebt gemaakt komt ook op de kaart.

Een bevestiging mail zal fijn zijn.

Ingrid

Really awesome!

Excellent customer service! I called, immediately got my answer and even more help!

Update ththe website regarding the envelope sizes

Liesje

Zeer tevreden.

Ja, tijdens het aanmaken van mijn kaart lukte bepaalde bewerkingen niet zo goed. Ik werd de eerstvolgende werkdag door mevrouw Y. Janssen gebeld en zij heeft mij dan telefonisch enkele tips en uitleg gegeven hoe ik het bewerken van mijn kaart aan te kunnen passen.

Zeer tevreden.

Preview van het kaartje is echt zeer realistisch

Patricia

Snelle service en snel bezorgd.

sharona lohnstein

Toen wij bij Printsy gingen kijken naar een geboortekaartje, zagen wij de pop-up kaarten. Wij waren meteen verliefd op degene met de kat en hoefden niet meer verder te zoeken. De proefdruk was...

Snelle service

Iets duidelijker vermelden dat de kaarten zelf nog in elkaar gezet dienen te worden.

Heel goede service. Foutje (waarschijnlijk in software), waardoor kaarten niet naar verwachting waren. Na telefoontje meteen opgelost: opnieuw ontworpen en kosteloos nieuwe kaarten ontvangen.

Service, klantvriendelijkheid, persoonlijk.

Ikzelf ben niet weg van DHL als dienst.
Daarnaast meen ik me te herinneren dat je 'vroeger' als je voorontworpen kaartje koos, je nog alles daaraan kon veranderen en toevoegen. Nu kun je eigenlijk alleen de tekst aanpassen en geen plaatjes toevoegen. Jammer! Want als je en blanco kaartje kiest, zijn de leuke achtergronden en plaatjes zoals je die ziet bij de voorontworpen kaartjes niet beschikbaar. Dan wordt het bijna kiezen tussen twee 'kwaden'.

van der Sterren

De editor is eenvoudig in gebruik en de bestelling wordt super snel geleverd. Tevens wordt hoef je bij vragen maar te bellen en wordt je goed geholpen.

De bestelling wordt super snel geleverd.

Na het bestellen van de proefdruk was mijn eigen ontworpen kaartje verdwenen uit de opgeslagen projecten. Bleek na bellen met de klantenservice dat ik bij mijn orders het kaartje diende te dupliceren om er verder mee te kunnen. Wellicht kan dit voor de klant duidelijker gemaakt worden.

Laura

Snelle verzending, leuke kaart! Fijn dat je zelf nog wat aan de kaart kan 'sleutelen'. Vooral gratis proefkaart is erg fijn.

Veel keuze uit verschillende kaarten en origineel

Ik had bij de pop-up kaart niet in de gaten dat je ze zelf nog in elkaar moest knutselen. Mijn bestelling was 'maar'45 kaarten, maar als je 100 stuks hebt en je weet niet dat je ze nog in elkaar moet knutselen...Was mij niet helemaal duidelijk, vooral ook omdat bij de proefkaart je het kant en klaar kreeg zonder een opmerking of iets dergelijks.

Reactie Printsy:

Hallo,
Bedankt voor je reactie. Jammer dat je niet gezien hebt dat we bij alle zelf in elkaar te zetten kaartjes dat er ook bij hebben staan. We zullen het in ieder geval meenemen om dit bij een proefdruk ook al te vermelden. Ondanks dat hoop ik dat je toch tevreden bent met de kaartjes.