Printsy

Super service en snel ook! Super product!

Super alles

Eric

Snelle levering, prima kwaliteit. Zeer tevreden.

Snelheid. Service (extra kaarten)

Julan

Voor de tweede keer geboortekaarten besteld via Printsy. Ontzettend tevreden over de kaarten en de zeer klantvriendelijke medewerkster. Tijdens mijn vorige bestelling erg veel leuke reacties...

Erg klantvriendelijk en uiterst behulpzaam bij het bestellen

Niets.

Hele fijne ervaring. Sowieso erg leuke kaartjes en het bewerken was ook heel eenvoudig.

Goede website. Het werd erg leuk ingepakt, met veel zorg. Kregen er zelfs 4 kaarten en enveloppen extra bij en een felicitatie namens Printsy.

Ik zou alleen de bezorgkosten iets verlagen, gewoon conform de daadwerkelijke kosten van de postzegels en het doosje.

Fantastisch en erg tevreden

goeie kwaliteit

jullie reclame naam niet op het midden van het kaartje maar op de achterkant

Kim de best

Goed geholpen met de vragen en veranderingen die we achteraf hadden, mooie kaartjes en snel geleverd!!

telefonisch contact gehad en super goed geholpen om op het laatste moment nog een aanpassing door te geven!

Fantastisch en zeer tevreden

Mooie kwaliteit en niet duur

De reclame niet midden op het kaartje maar achterop

Kaarten werden netjes volgende werkdag bezorgd, netjes verpakt in solide doos met mooi papier om de kaarten en enveloppen ter bescherming. Mooie kwaliteit papier en kleur. Levert wat het beloofd! En...

Levertijd, uiterlijk/design kaartjes, persoonlijke touch door het toevoegen van felicitatiekaartje (samenwonen). Heel fijne ervaring!

Tijdens het bestelproces staat er een afbeelding van het originele kaartje (voor bewerking) op de order. Dit leverde mij enige onzekerheid op aangezien ik nu niet zeker wist dat ik het zelf ontworpen kaartje aan het bestellen was. Dit zou verbetert kunnen worden door bijvoorbeeld de expliciete naam die klant het bestand gegeven heeft te benoemen op de order.

Reactie Printsy:

Dank je wel voor je mooie reactie. Groetjes Team Printsy

Genoeg keuze, ook om zelf je kaartjes samem te stellen zoals wij hebben gedaan. Enige minpunt is dat de formaten anders zijn dan 3 jaar terug waardoor ons geboortekaartje nu net een slagje groter is...

Veel keuze

Reactie Printsy:

Hallo,
Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby.
Bedankt voor je reactie. Jammer dat je niet even contact met ons hebt opgenomen over de formaten van de kaartjes. In onze tool staan verschillende formaten die je zelf kunt aangeven. ook zijn er diverse papier soorten te kiezen.
Namens het team van Printsy wil ik je bedanken voor je bestelling en wens ik jullie heel veel geluk met jullie kindje.

Groetjes, team Printsy

Dana Van Leeuwen

Zeer goed en behulpzaam bij vragen

Erg klantvriendelijk

Nvt