Printsy

Kimberley

Goede kwaliteit/prijs en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit en levering

Lianne

Goede ervaring..snelle levering...product ziet eruit zoals verwacht

Snelle reactie

Vermelden op welke dikte papier het wordt gedrukt dat weet je nu niet

Bet

Mijn bestelling was later geleverd, ik was dus genoodzaakt om mijn banner bij een andere drukkerij te laten afdrukken en dat is mij gelukkig wel gelukt. Ik heb dus de banner die ik bij jullie had... Mijn bestelling was later geleverd, ik was dus genoodzaakt om mijn banner bij een andere drukkerij te laten afdrukken en dat is mij gelukkig wel gelukt. Ik heb dus de banner die ik bij jullie had besteld niet gebruikt, vind wel jammer en zonde van mijn geld, want ik heb zo veel moeten betalen voor niets.

Snelle levering, duur nu meer dan 3 dagen als je wat bestelt

Reactie Printsy:

Beste, Ik vind het heel erg jammer dat uw banner niet op tijd geleverd is geworden. Wij hebben de banner meteen voor u gemaakt en verzonden. Aangezien deze banner op vrijdag avond rond 23.00 uur... Beste, Ik vind het heel erg jammer dat uw banner niet op tijd geleverd is geworden. Wij hebben de banner meteen voor u gemaakt en verzonden. Aangezien deze banner op vrijdag avond rond 23.00 uur besteld is geworden bij ons. (vrijdag avond) is deze bij ons op maandag in productie gegaan en verzonden. Ik denk dat wij ons best hebben gedaan om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Helaas hebben wij geen inspraak op de transporteurs wanneer deze uw bestelling afleveren. Ik hoop dat u uw mening kunt herzien. Alvast hartelijk dank en een fijne dag verder en vooral: Blijf gezond! Groet, Team Printsy

Emma

Snelle levering, gratis meerdere proefafdrukken

Meer bewerkopties

Suzy Flinterman

Printsy is gemakkelijk en goed om je kaart mee te ontwerpen. We hadden een vraag met betrekking tot bestellen. We werden daarbij vriendelijk en goed te woord gestaan. De levering was snel en we... Printsy is gemakkelijk en goed om je kaart mee te ontwerpen. We hadden een vraag met betrekking tot bestellen. We werden daarbij vriendelijk en goed te woord gestaan. De levering was snel en we kregen zelfs een paar kaarten extra geleverd.

Snelheid

Reactie Printsy:

Hallo, Hartelijk dank voor je lovende woorden over Printsy.
Groetjes
Printsy

Thijs

Goed en snel

Snelle service

Ontwerpen van ons kaartje was niet al te makkelijk.

Monique

Super mooie kaartjes gekregen Zeer klantvriendelijke medewerkers. Super service. Ik ga mijn volgende kaartjes hier weer bestellen.

Ik werd super geholpen met mijn ontwerp aan te passen

Geen verbetertips nodig

Reactie Printsy:

Hallo Monique, Hartelijk dank voor je leuke reactie op onze site. Ik wens je heel veel plezier met de door jou ontworpen kaartjes en wens jullie een hele mooie trouwdag toe. Blijf gezond en graag... Hallo Monique, Hartelijk dank voor je leuke reactie op onze site. Ik wens je heel veel plezier met de door jou ontworpen kaartjes en wens jullie een hele mooie trouwdag toe. Blijf gezond en graag tot ziens op onze site.
Team Printsy

Marc