Kleine bestelling geplaatst, na anderhalve dag afgeleverd.

E. Bekink

Papier dat ik bestelde was niet voorradig, kreeg daar een keurig telefoontje over en een dag later was het er al. Héle fijne service!

Thea en Cor van Biljouw.

Het is voor ons de eerste keer dat wij bij U een bestelling hadden geregeld, hadden nog nooit gehoord van Focus Green gezien we hoognodig het print papier nodig hadden was het proberen waard, wij...

De bestelling en de levering waren prima. Ik heb het papier nog niet gebruikt, dus kan hierover niets zeggen.

Snel geleverd, prijs-kwaliteit zeer goed!

Jan Eerhart

Prima prijs/kwaliteit. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

loonbedrijf w.bijker

Super goed volgens afspraak geleverd

GGZ Breburg

Voor de eerste keer besteld bij Printpapierstore.
Prettige ervaring. Er was een onderdeel van de bestelling niet op voorraad. Tot twee maal toe over gebeld.

Levertijden te lang verder ok

Reactie Printpapierstore.nl:

Beste meneer,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review!

We hebben per email contact met u op genomen.
Wij proberen onze levertijden altijd zo kort mogelijk te houden. Helaas zijn wij soms ook van verschillende factoren afhankelijk.
U heeft gekozen voor de betaaloptie: vooruit betaling via overboeking en wij hebben uw bestelling dezelfde dag verstuurd dat wij uw betaling hebben ontvangen.

Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd,
Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag.

Focus Green

F.Tijman pianostemmer technicus

Het pakket kwam beschadigd aan. De doos , maar ook de verpakking van het papier is stuk . Overal gaat wel eens iets mis maar het is goed opgepakt en door gegeven ook aan de verzender. Het...

Reactie Printpapierstore.nl:

Beste meneer / mevrouw Tijman,

Hartelijk dank voor het herschrijven van uw review!
Fijn om te horen dat we het naar alle tevredenheid voor opgelost hebben voor u.

Focus Green