Product kwaliteit

Verschrikkelijk goed!

Jar denkt altijd mee

Meer Jars

Conforte Innovatielab

Heel erg gemixt. Logistieke foutje (van mijn kant) werd snel een zonder gedoe opgelost. Ik heb echter niet gekregen wat ik beseld heb (had een poster in 2 verschillende formaten besteld en heb alles... Heel erg gemixt. Logistieke foutje (van mijn kant) werd snel een zonder gedoe opgelost. Ik heb echter niet gekregen wat ik beseld heb (had een poster in 2 verschillende formaten besteld en heb alles in 1 formaat gehad) en een van de posters waar ik maar 1 exemplaar van heb besteld is aan de randen beschadigd.

Website is goed, logistiek is goed

Ik heb niet gekregen wat ik besteld heb. Dat weegt wel zwaar in mijn oordeel om jullie op dit moment niet aan te bevelen...

Jos

Het is even een kwestie van de handleiding lezen en de juiste bestanden downloaden. Daarna ging het bijna als vanzelf. Ook het uploaden van vier bestanden van elk 80MB verliep zeer vlotjes.

Prima handleidingen aanwezig.

Nee, niet dat ik kan bedenken.

Olga Gorissen

Kwaliteit is matig.
Tussen het dibond en de print zitten meerdere korreltjes. Een wit puntje zonder inkt en twee krassen.
Erg teleurstellend, het was al ingepakt. Zag het helaas thuis...
Kwaliteit is matig.
Erg teleurstellend, het was al ingepakt. Zag het helaas thuis pas!
Is voor een expo, dus geen tijd meer terug te gaan.
Erg jammer

Reactie printerpro.nl:

Beste,

Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Graag kom ik in contact op het eventueel op te lossen. Ik hoor ontzettend graag van je.

Goed. Zie hieronder voor nadere uitleg.

Zeer snel. Spoedlevering mogelijk.

Ik heb geen verstand van wat er komt kijken bij het maken van een visitekaartje. De maat van mijn kaartje bleek niet goed. Zou fijn zijn als dit op de website op gebruikersvriendelijke manier al... Ik heb geen verstand van wat er komt kijken bij het maken van een visitekaartje. De maat van mijn kaartje bleek niet goed. Zou fijn zijn als dit op de website op gebruikersvriendelijke manier al wordt uitgelegd om verassingen te voorkomen. Ook het telefoontje van de medewerker om te melden dat de afmetingen niet goed waren, hielpen mij niet verder. Ik heb het moeten googelen.

Michiel

Erg goeie print van wetenschappelijke poster, heel blij mee. Mijn aanwijzingen bij de print zijn goed opgevolgd!

Uitstekende service en kwaliteit.

- Snelheid en duidelijkheid daarover.
- Kwaliteit (poster)

De website geeft veel informatie, maar het is toch nog lastig om de juiste productopties te kiezen. Een telefoontje bleek nodig voor uitleg.

Slecht. Er waren verkeerde bestanden afgedrukt, ondanks er een mail was verstuurd met de juiste bestanden. Daarnaast was de kwaliteit van de afgedrukte visitekaartjes erg slecht.

Reactie printerpro.nl:

Beste, Bedankt voor je feedback, graag kom ik in contact met je. Hopelijk kan ik je dan nog ergens bij helpen, of het eventueel opnieuw printen van je kaartjes. Ik hoor ontzettend graag van je,... Beste, Bedankt voor je feedback, graag kom ik in contact met je. Hopelijk kan ik je dan nog ergens bij helpen, of het eventueel opnieuw printen van je kaartjes. Ik hoor ontzettend graag van je, een hele fijne dag. Met vriendelijke groet, Pim Printerpro

Arnout Boersma

Positief.
Is het mogelijk op de een of andere manier voorbeelden toonbaar te maken, terwijl je onderweg in het bestel-proces diverse keuzes moet maken?