Prima en snelle levering.

Prikbord bulletin besteld bij deze site. Dezelfde week geleverd. Mooie kwaliteit prikbord.

Netjes en snel geregeld

Nvt

Netjes en snel geregeld

Nvt

Joke

Prima product, maar levering kostte ruim een week. Volgens de website moet die sneller.
Er werd overigens wel snel gereageerd op email hierover.

als verzending vertraagd wordt, dit melden aan de klant.

Reactie Prikbordshop.nl:

Dank voor de feedback. Communicatie is inderdaad niet juist verlopen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Goede prijs, product was zoals geadverteerd en feilloze bezorging. Niks mis mee.

Jeannette Schuiling

Prima. Snelle levering en fijn meedenken van medewerkers

Wouter

Enkele misverstandjes werden keurig opgelost; ben helemaal tevreden met producten en service!

Kirsten B.

Mijn broer had voor de Kerst een wereldkaart op vilt besteld. Deze was niet naar mijn zin, maar door vakantie hebben wij de kado's pas enkele weken later uitgepakt. Ik heb contact opgenomen met... Mijn broer had voor de Kerst een wereldkaart op vilt besteld. Deze was niet naar mijn zin, maar door vakantie hebben wij de kado's pas enkele weken later uitgepakt. Ik heb contact opgenomen met IFM-Ecom en werd daar zeer vakkundig geholpen. Ik mocht een ander product uitzoeken of mijn geld terug ondanks dat de termijn van 2 weken allang was vervallen. Mede door deze vriendelijke benadering heb ik een ander product uitgezocht, want een bedrijf dat zo soepel met retouren omgaat verdient deze omzet. Zeer klantvriendelijk en zeer snelle levering.

geen negatieve feedback