Gemakkelijk en snel

Whoopy

De 1e keer en het ging prima

Iris

Goede service en snelle levering!

Niet echt, maar misschien een suggestieve aanbieding bij betaalmoment voor prikkertjes?

P.A.Th.M. Prinsen / Prinsen Beheer O.G.

Prima, niets op aan te merken.
snelle en goede levering. Gelukkig ook was alles goed verpakt.

geen, echt prima zo!!

Loetje

Leuk prikbord, voor een aardig prijsje. Met gratis doosjes prikkers. Op een andere website vragen ze voor een doosje prikkers 8,50. Goed verpakt volgende dag in huis. Prima.

Vermunt

Wat een waardeloze levering!! Op donderdag besteld voor vaderdag en vandaag (maandag nog niet geleverd). Mijn zoon had dus niet zijn cadeau voor zijn papa om te geven gisteren!!!!

Zorg er aub voor dat voor particulieren bezorgd wordt door PostNL en niet door het waardeloze bedrijf GLS wat niet in het weekend levert. Door een storing bij hun zou de levering met een dag... Zorg er aub voor dat voor particulieren bezorgd wordt door PostNL en niet door het waardeloze bedrijf GLS wat niet in het weekend levert. Door een storing bij hun zou de levering met een dag vertraagd zijn. Dat zou betekenen dat ik het zaterdag binnnen zou moeten hebben. Van hun probleem hebben ze mijn probleem gemaakt, want nu zat mijn zoontje zonder cadeau!
Op de site staat voor 15:00 besteld, morgen in huis. Nou daar klopt helemaal niks van!!!!!!!!!!!

Reactie Prikbordshop.nl:

Wat vervelend dat het zo verlopen is en dat vaderdag hierdoor niet werd wat het had moeten zijn.
Wij zien in de track trace het volgende:
Bericht - Email bevestiging leveren andere datum
17:26
Hub Utrecht
33.927
Instructie ontvangen - leveren op andere datum
21:40
Utrecht
11.0
Onderweg - geladen voor aflevering
details
De FlexDelivery waar u (zoals het lijkt) zelf heeft aangegeven dat er op een ander moment dan de geplande vrijdag geleverd moest worden lijkt inderdaad door een storing vertraagd te zijn. Het pakket wordt nu op maandag 18/6 aangeboden.
Nogmaals onze excuses. Wij begrijpen de teleurstelling.
Erg vervelend allemaal.

Hugo

Goed en duidelijk aanbod en een snelle levering. Top!

Diana

Goed afgeleverd en prijs/kwalitatief ook goed