Makkelijke betaling, snelle en duidelijke mogelijkheden voor levering van het pakket!

Na aanleiding van mijn bestelling geen verbeterpunten.

Zeer vriendelijk en snel

De bestelling is snel geleverd maar helaas beschadigd. Het vermeldde e-mail adres werkte niet. Na een telefoontje en nog een mailtje hebben we nu een paar dagen later nog geen reactie. We gaan er... De bestelling is snel geleverd maar helaas beschadigd. Het vermeldde e-mail adres werkte niet. Na een telefoontje en nog een mailtje hebben we nu een paar dagen later nog geen reactie. We gaan er maar vanuit dat het goed komt.

Duidelijker en eenvoudiger beleid retour bij beschadiging

Reactie Prikbordshop.nl:

Vervelend dat er met schade geleverd is, maar dat lossen wij normaal altijd netjes op hoor.
Welk mailadres gebruikt u want u kunt ons altijd bereiken op helpdesk@ of CS@ of gewoon info@. Ook telefonisch zijn wij gewoon bereikbaar op diverse nummers.

Nick

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Eens moet de eerste keer zijn, zo ook dee bestelling via prikbordshop.
Eens moet de eerste keer zijn, zo ook dee bestelling via prikbordshop.
naar onze mening een duidelijke website, goede informatie en ook een leuke aanbieding als je meerdere prikborden wil kopen, zo worden ze dan per stuk ineens voordeliger, dat scheelt altijd. wij hadden er ook zeker een aantal nodig, dus zo meerprijs was voor ons een uitkomst. zeker met een bepaalde budget.

Eigenlijk een hele goede en duidelijke website, informatie is ook top. misschien een kleine tip wat betreft de achtergrond kleur, deze is grijs, misschien fleurt een licht subtiel kleurtje de pagina... Eigenlijk een hele goede en duidelijke website, informatie is ook top. misschien een kleine tip wat betreft de achtergrond kleur, deze is grijs, misschien fleurt een licht subtiel kleurtje de pagina helemaal op, maar verder is het gewoon een prima website.

Snelle, correcte levering

P.A.Exel

Bestelling is goed en snel geleverd. De mail over de ontvangst en de staat van de verpakking vind ik zeer waardevol. Zou iedereen moeten doen.

Gemakkelijk en snel

Whoopy

De 1e keer en het ging prima

Iris

Goede service en snelle levering!

Niet echt, maar misschien een suggestieve aanbieding bij betaalmoment voor prikkertjes?