Iris

Goede service en snelle levering!

Niet echt, maar misschien een suggestieve aanbieding bij betaalmoment voor prikkertjes?

P.A.Th.M. Prinsen / Prinsen Beheer O.G.

Prima, niets op aan te merken.
snelle en goede levering. Gelukkig ook was alles goed verpakt.

geen, echt prima zo!!

Loetje

Leuk prikbord, voor een aardig prijsje. Met gratis doosjes prikkers. Op een andere website vragen ze voor een doosje prikkers 8,50. Goed verpakt volgende dag in huis. Prima.

Vermunt

Wat een waardeloze levering!! Op donderdag besteld voor vaderdag en vandaag (maandag nog niet geleverd). Mijn zoon had dus niet zijn cadeau voor zijn papa om te geven gisteren!!!!

Zorg er aub voor dat voor particulieren bezorgd wordt door PostNL en niet door het waardeloze bedrijf GLS wat niet in het weekend levert. Door een storing bij hun zou de levering met een dag vertraagd zijn. Dat zou betekenen dat ik het zaterdag binnnen zou moeten hebben. Van hun probleem hebben ze mijn probleem gemaakt, want nu zat mijn zoontje zonder cadeau!
Op de site staat voor 15:00 besteld, morgen in huis. Nou daar klopt helemaal niks van!!!!!!!!!!!

Reactie Prikbordshop.nl:

Wat vervelend dat het zo verlopen is en dat vaderdag hierdoor niet werd wat het had moeten zijn. Wij zien in de track trace het volgende: Statusinformatie Datum Tijd Land Depot Code... Wat vervelend dat het zo verlopen is en dat vaderdag hierdoor niet werd wat het had moeten zijn. Wij zien in de track trace het volgende: Statusinformatie Datum Tijd Land Depot Code Handeling Status/Info 14-06-2018 13:43 Nederland - 0.100 Aangekondigd bij GLS 14-06-2018 17:01 Nederland - 85.366 Bericht - Email aankondiging FlexDelivery 14-06-2018 17:26 Nederland - 841.927 Bericht - Email bevestiging leveren andere datum 14-06-2018 17:26 Nederland Hub Utrecht 33.927 Instructie ontvangen - leveren op andere datum 14-06-2018 21:40 Nederland Zwolle 0.0 Pakket ontvangen door GLS 15-06-2018 08:00 Nederland - 85.267 #Information Delayed delivery 15-06-2018 20:36 Nederland Utrecht 2.0 Aangekomen op GLS depot 18-06-2018 08:30 Nederland Utrecht 11.0 Onderweg - geladen voor aflevering details De FlexDelivery waar u (zoals het lijkt) zelf heeft aangegeven dat er op een ander moment dan de geplande vrijdag geleverd moest worden lijkt inderdaad door een storing vertraagd te zijn. Het pakket wordt nu op maandag 18/6 aangeboden. Nogmaals onze excuses. Wij begrijpen de teleurstelling. Erg vervelend allemaal.

Hugo

Goed en duidelijk aanbod en een snelle levering. Top!

Diana

Goed afgeleverd en prijs/kwalitatief ook goed

Redelijk tot matig. Retourbeleid nogal ontmoedigend met extra kosten

Duidelijker en makkelijker retourmogelijkheden

Erg tevreden over afhandeling bestelling.

Vullen winkelwagen ging niet helemaal soepel